Καλημέρα σε όλες!!! Λοιπον κι εγώ περνάω από συνέντευξη στην Aegean και ομολογώ ότι έχω πολύ αγωνία. Η εμπειρία μου έδειξε ότι το άγχος είναι ο χειρότερος σύμβουλος και πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος!! Όποιος αξίζει να μπει θα μπει οπότε μια γενική προετοιμασία πάνω σε ένα γενικό introducing myself είναι το καλύτερο. Μιλάτε μόνες σας στο σπίτι στον καθρέφτη. Γλώσσα του σώματος χαλαρή διάθεση!! Η συνέντευξη δεν είναι ανάκριση. Χαλαρότητα και χαμόγελο ακόμα κι αν είναι ψεύτικο! Κάποιοι το χρειάζονται!! Λοιπον έδωσα πριν λίγους μήνες Interview στην Emirates! Έφτασα μέχρι το τελικό στάδιο αλλά στην τελική συνέντευξη δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Τα αγγλικά μου είναι μέτρια... Εκεί η συνέντευξη ήταν μισή ώρα.... Καταλαβαίνετε............ Και μάλιστα μου την έκανε μια τουρκάλα.... επίσης καταλαβαίνετε.... Λοιπόν η Aegean είναι ελληνική εταιρία και θέλουν στοιχειώδη αγγλικά! Ηρεμήστε, μιλάτε αργά, σαν ελληνίδες, δεν χρειάζεται η προφορά, και κατανοητά. Η διαδικασά της συνέντευξης στην Αεgean δεν ξέρω πως έχει απλά σκέφτομαι ότι είναι ελληνική εταιρία και σίγουρα κοιτάζουν πολύ μια κλασάτη εμφάνιση!! Βγάλτε τα σκουλαρίκια, ντυθείτε σικάτα. Αυτοπεποίθηση τέρμα χωρίς όμως να δείχνετε σούργελο! Σοβαρή και ευχάριστη! Στο introducing yourself μιλήστε κυρίως για προηγούμενες εργασιακές εμπειρίες και όχι για την γειτονιά που μεγαλώσατε και τους γονείς σας. Κυρίως για την εμπειρία σας στο Customer Service, το πόσο πολύ σας αρέσει να κάνετε τους επιβάτες να νιώθουν άνετα! Μιλήστε για σπουδές και προσόντα! Για δυνατά σημεία και ικανότητες. Πήραν μια φίλη μου στην Astra την θεσσαλονικώτικη εταιρία πριν μια εβδομάδα και το μόνο που τους ανέθεσαν είναι να μεταφράσουν δυο κείμενα και να διαβάσουν δυνατά κάτι στα αγγλικά.. Goodmorning Ladies and Gedleman.... ktl. Καλή επιτυχία! Πιστέψτε το!