Συμμετοχή στην Animawings

Ναι λάθος διατύπωση :)
Ήθελα να πω, αν θα περάσουν κάποια απο τα αεροσκάφη που επιχειρούσαν για την Aegean στην Animawings ( με αλλαγές στα αυτοκόλλητα και λίγες αλλαγές στην καμπίνα ) η αν θα πάρουν αλλά απο lessors. Σκέφτηκα ότι η Hisky κάνει το ντεμπούτο της με νεότερα αεροσκάφη, οπότε ίσως υπήρχε σκέψη για winglets.
Πάντως τα δύο αεροσκάφη που έχουν μέχρι τώρα είχαν πολύ καλό utilisation το καλοκαίρι οπότε και χωρίς τα απόνερα της blue μάλλον θα έκαναν ένταξη επιπλέον αεροσκαφών.
 
Last edited by a moderator:
Απ' ό,τι φαίνεται από το site της εταιρίας

Βουκουρέστι - Μύκονος από 30 Ιουνίου - 2Χ
Βουκουρέστι - Κως από 24 Ιουνίου - 2Χ
Βουκουρέστι - Κεφαλονιά από 28 Ιουνίου - 1Χ
 
Η εταιρεία συνεχίζει να εκτελεί το πτητικό έργο της ή έχει συρρικνωθεί;
 
Συνεχίζει κανονικά. 2 αεροσκάφη έχει ποσό να συρρικνωθεί ;)
 
Τι πάει να γίνει εδώ πέρα? Όντως παραιτείται η A3 από την Animawings? Κι αν γίνει αυτό, τα αεροπλάνα θα επιστρέψουν στην Αιγαίου αραγε?


 
Το SX-DGI το οποίο έγινε YR-AGA για την Animawings έχει επιστρέψει στην Αθήνα από τις 23 Νοεμβρίου όπως γράφει εδώ

 
Είναι λίγο περίεργο το μοντέλο και η συνεργασία. Είναι πολύ πιθανό ο τουριστικός πράκτορας να απαιτεί να πετάνε εκεί που έχει μεγαλύτερο περιθώριο στο πακέτο και ετσι βάζει την αεροπορική μέσα. Σε αυτή την περίπτωση αν η A3 έχει μερίδιο μόνο στην αεροπορική και όχι στο πρακτορείο τότε θα έχει περισσότερο χασούρα παρά όφελος. Ίσως είχε καλύτερη τύχη με συμμετοχή στην HiSky αντί για την Animawings. Ίσως είναι ένδειξη ότι όλοι οι άλλοι παίκτες αναπτύχθηκαν δυναμικά στην περιοχή ενώ η A2 όχι.
 
Μετά και την επιστροφή το ex SX-DGI φαίνεται πως η ξεκαθαρίζει το τοπίο με την Animawings. Φαίνεται λοιπόν πως η A3 πουλάει τις μετοχές της στην εταιρεία. Εδώ περισσότερα.
 
Το άρθρο είναι σύντομο και περιεκτικό. Εγώ προσωπικά δεν έβγαλα το συμπέρασμα ότι θέλει να αποχωριστεί από το μερίδιό της. Ίσως όμως να συνιστάται. Χωρίς να γνωρίζω καθόλου τη ρουμανική αγορά, βλέπω κάποιους λόγους που θα συνηγορούσαν στο να εγκαταλείψει τη συμμετοχή της:
1. Δεν έχει πλήρη έλεγχο της εταιρίας, οπότε ίσως καθιστά τη συνεργασία περιττά πολύπλοκη. Εκτός αν γίνεται για λόγους στήριξης, καθώς μία σχετικά μικρή επιχείρηση όπως η Animawings ίσως δεν είναι σε θέση να σηκώσει μόνη της το έλλειμμα.
2. Η Aegean έχει ήδη δική της παρουσία στη ρουμανική αγορά.
3. Η Aegean μετά την κρίση του κορονοϊού και των πολιτικών αναταραχών θα χρειαστεί να ανασυνταχθεί και ίσως οι προτεραιότητες αυτή τη στιγμή είναι άλλες.
Από την άλλη πλευρά σηματοδοτείται μια περίοδος ανάπτυξης, επομένως στο εγγύς μέλλον ίσως δοθούν ευκαιρίες αξιοποίησης της συνεργασίας με αμοιβαία οφέλη.
Ίσως θα ήταν καλό να γίνουν κάποιες συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών σχετικά με τις προοπτικές. Πιθανώς μπορεί να συνεχιστεί η συνεργασία χωρίς να έχει η Aegean μερίδιο της Animawings.
Εικασίες κάνω, δεν ξέρω πως είναι οι σχέσεις των δύο χωρών και κατά πόσο ταιριάζουν οι νοοτροπίες, οι προτιμήσεις και ο πολιτισμός ώστε να αναπτυχθεί περαιτέρω η εναέρια κίνηση ανάμεσά τους. Υποθέτω όμως ότι όταν λήφθηκε η απόφαση αγοράς μετοχών υπήρχε κάποιο σχέδιο. Το αν εξακολουθεί να επιδιώκεται αυτό δεν το γνωρίζει πάρα μόνο το διοικητικό συμβούλιο.
 
Last edited:
Τελικά η Α3 πώλησε το ποσοστό της; Διαβάζω ότι η Animawings πήρε 2 Α220 leased
 
Top