Συμμετοχή στην Animawings

Φίλε IATA οκ μπορούμε να συζητάμε ελεύθερα αλλά πάντα με κάποιο σεβασμό ο ένας προς τον άλλο, ιδιαίτερα δε που όλοι μας αγαπάμε την Αεροπορία με ο, τι αυτό πολύπλευρα σημαίνει.
Ως προς τη χρήση της λέξης "ιοιονεί", είναι αρχαίο λόγιο επίρρημα που σημαίνει "ως εάν", δηλαδή στη παραπάνω περίπτωση που έκανα χρήση, τονίζω την έννοια της λέξης "νεροκουβαλητής", για τη διαρκή υποτακτική συνεργασία της με τη Μαμά/Αφεντικό της Συμμαχίας LH.
 
Η εναλλακτική θα ήταν να αποχωρήσει από τη συμμαχία και να προσχωρήσει σε άλλη, να αναζητήσει κάποιον ή κάποιους συνεργάτες ή να ακολουθήσει δικό της δρόμο. Δεν ξέρω αν είναι η καλύτερη λύση, αλλά δεν το νομίζω. Ας βγουν επίσημα να δηλώσουν τι κακό τους έκανε η LH ή οποιαδήποτε LH, ας δηλώσουν τις προθέσεις τους κι αν δεν τα βρουν αποχωρούν. Γιατί το ψειρίζουν τόσα χρόνια; Προσωπικά από τότε που μπήκε στη συμμαχία έχω δει πολλές βελτιώσεις σαν επιβάτης. Από την πλευρά του μετόχου/επιχειρηματία δεν γνωρίζω, αλλά ως επιβάτης έκανα πολλά ταξίδια αισθητά καλύτερα σε άνεση, φροντίδα κατά τη διάρκεια της πτήσης, έλλειψη καθυστερήσεων, ανταποκρίσεις με άλλες πτήσεις, χαμηλότερες τιμές και πολλά άλλα από τότε που έγινε μέλος της συμμαχίας. Αντερώτηση: αν δεν υποταχθεί στη LH, σε ποιον θα υποταχθεί; γιατί μονίμως κάποιος θα ζητάει, θα απαιτεί ή θα εκβιάζει, σωστά;
 
Γειά σου Eco, δε χρειάζεται να με αποκαλείς κύριο και πιστεύω ούτε ο Ovelix δεν το απαιτεί (δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά είναι όπως φαίνεται χρόνια μέλος του φόρουμ και σίγουρα θα έχει συνεισφέρει. Άλλωστε εδώ χρησιμοποιούμε ψευδώνυμα, άρα οι τίτλοι περιττεύουν. Δείχνει πάντως καλή ανατροφή και διάθεση, συγχαρητήρια.

οιονεί: εδώ μάλλον εννοείς αιώνια, σωστά; αν έχεις δυσκολία στην πληκτρολόγηση ή την ορθογραφία και γραμματική, ίσως να σε βοηθήσει η αυτόματη διόρθωση στον υπολογιστή σου αν έχει. Είναι πιο εύκολο να σε καταλάβουμε.

Για όλα τα υπόλοιπα, σου απαντώ σε προσωπικό μήνυμα καθώς ξεφεύγω. :)

@marioskef: αυτό το ξέρουν καλύτερα τα "μεγάλα κεφάλια". Αν έχει φτάσει εκεί που ήθελε στην "εσωτερική" αγορά, είναι μια επιλογή να επεκταθεί σε άλλες. Κατά τη γνώμη μου αυτό δεν είναι μονόδρομος. Απλά προφανώς έχεις κατά νου το μοντέλο μερικών low cost τύπου Ryanair, Wizz κλπ. Το ότι εκείνες "πέτυχαν" δεν είναι εγγύηση για τους υπόλοιπους, και η Aegean με βεβαιότητα δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Το πολύ πολύ να φτιάξει μερικές βάσεις για charter πτήσεις, αλλά σε ποιο εξωτερικό εννοείς; Ο Έλληνας όταν λέει εξωτερικό εννοεί την Κύπρο. Αν του πεις να ανοίξει βάση σε Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο ή και μικρότερες αγορές θα του πεταχτούν τα μάτια έξω και θα νομίζει ότι είσαι εξωγήινος. Πριν λίγα χρόνια υπήρχαν σημάδια εξωστρέφειας που δυστυχώς διακόπηκαν λόγω των παγκόσμιων συνθηκών.
Οχι... Δεν έχω κατά νου το μοντέλο των low cost αλλά και των διαφόρων legacy εταιριών που κάποιες επιτυχημένα, κάποιες αποτυχημένα επεκταθηκαν είτε οργανικά, είτε μέσω εξαγορών σε νέες αγορές.

Προφανώς δεν είναι κάτι απλό... Αλλα αν μιλάμε για next big thing ΚΑΙ οχι incremental changes αυτες Δεν μπορούν να έρθουν από την ελληνοκυπριακη αγορά που ήδη κυριαρχεί.
 
Από πού προκύπτει το «νεροκουβαλητής» της LH;
Οι δυσαρεστημένοι από την κηδεμονία της LH και λοιπών εταίρων τη χαρακτήριζαν έτσι επειδή περιοριζόταν στην "ταπεινή" εργασία να 'ταϊζει' τις πτήσεις των κόμβων της (Φρανκφούρτη, Μόναχο, Ζυρίχη, Βιέννη, ολίγη από Βρυξέλλες) με επιβάτες που μετεπιβιβάζονταν στις κερδοφόρες τότε μακρινές πτήσεις. Δηλαδή σε πολύ ελεύθερη μετάφραση και με αρκετή δόση χιούμορ και ολίγου σαρκασμού εσύ μικρή, τιποτένια, ανίκανη Aegean, κουβάλησέ μου τα φτωχαδάκια Ελληνάκια εδώ να τα στείλω Αμερικές, Καναδάδες, Βραζιλίες, Μεξικά, Ταϊλάνδες, Κίνες, Ιαπωνίες, Ινδίες, Αφρικές* και πολλά πολλά εξωτικά μέρη αφού πρώτα αρμέξω κι εσένα και αυτούς κι εγώ η βασίλισσα θα εισπράττω και θα δοξάζω τον εαυτό μου ως η κυρίαρχος των ευρωπαϊκών και όχι μόνο ουρανών. Αμήν.

Η συνέχεια σε προσωπικό μήνυμα προτού με λιντσάρουν.

Marioskef:
Προφανώς δεν είναι κάτι απλό... Αλλα αν μιλάμε για next big thing ΚΑΙ οχι incremental changes αυτες Δεν μπορούν να έρθουν από την ελληνοκυπριακη αγορά που ήδη κυριαρχεί.

Συμφωνώ αλλά ποιος νοιάζεται; έχουν βολευτεί εκεί κι απ' ότι φαίνεται δεν έχουν διάθεση να το αλλάξουν.
 
Η Α2 πήρε ένα A320 leased από μία Dan Air (YR-JUL) οπότε ίσως δούμε και το DGJ να επιστρέφει σχετικά σύντομα, το οποίο ήδη εκτελεί μόνο πτήσεις της aegean από τότε που μισθώθηκε το άλλο Α320
 
Top