Συγχωνεύσεις ξένων αεροπορικών

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H United περιμενει μερικα Α359 XWB συμφωνα με το σαιτ τους. Δεν νομιζω να υπαρχει λογος προς το παρον να ακυρωσουν την παραγγελια.
''United placed an order for 25 Airbus A350 XWB aircraft''

http://www.united.com/page/article/0,6867,53287,00.html

Toυλαχιστον θα υπαρχουν 25 λεγεωναριοι της Airbus αναμεσα στα χιλιαδες Boeing της Co.Ποσα εχει τωρα, 500? :banana:
 
Έχει και κάμποσα Α320 η United τα οποία προφανώς θα μείνουν ακόμα κι αν η εταιρία αποφασίσει να το γυρίσει σε All-Boeing strategy, οπότε οι λεγεωνάριοι θα υπάρχουν. :D

Αλλά το θέμα είναι το αν θα τιμηθεί η υπάρχουσα παραγγελία για τα Α350 και φυσικά το αν στο μέλλον η εταιρία θα πηγαίνει μόνο στο ένα μαγαζί.
 
Mέσα σε μια εβδομάδα έστησαν και ιστοσελίδα :great: Ρε τους κερατάδες :D

Και μάλιστα σούπερ με πολλά ενδιαφέροντα. Στο παραθυράκι "Ηistorical Connections" έχει ωραία πραγματάκια :cool: . Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι οι 2 εταιρείες ουσιαστικά προέρχονται απ' την ίδια μητρική, την Varney Air Lines, ιδρυθείσα στα 1925 :shock: και ότι ο πρόγονος της United, η Boeing Air Transport, ήταν η πρώτη αεροπορική που χρησιμοποίησε ι/φ :cool: .

Πέρα απ' αυτά, η συγχώνευση έχει λίγο δρόμο ακόμη απο άποψης αδειοδοτήσεων και συμφωνιών και αναμένεται να επισημοποιηθεί το 4Q του 2010.

Μία λίστα με τα facts της νέας United

Μία λίστα με τις παραγγελίες α/φών των 2 αεροπορικών


Η συμφωνία επίσης εξίταρε τα μυαλά και τις φαντασίες πολλών σχετικών, με τις εικασίες για τους επόμενους να περιλαμβάνουν American-Jet Blue και American-Alaska.

Και στον υπόλοιπο κόσμο όμως υπήρχαν σενάρια και γεγονότα. Στο Μεξικό μία δήλωση του προέδρου της Federal Competition Commission ανοίγει το δρόμο για τους 2 μεγαλύτερους παίκτες, Aeromexico και Mexicana πού ήδη έχουν αποπειραθεί να συγχωνευθούν στο παρελθόν ενώ στην μακρινή Ωκεανία, οι ΑΝΖ και Virgin Blue συμφώνησαν για στενή συνεργασία χωρίς όμως ανταλλαγή μετοχών και αναμένουν τη σχετική γνωμοδότηση ώστε να αδειοδοτηθούν (και να χτυπήσουν Qantas/Jetstar).

Το πάρτυ άρχισε :banana: αλλά οι δικοί μας πρόλαβαν -τουλάχιστον την πρώτη φάση :mrgreen:
 
εκπληξη το livery της νεα εταιριας μιας και δεν εξαφανιζει καμμια απο τις 2 εταιριες (οπως εγινε στην περιπτωση DL-NWA), βεβαια η συγχωνευση πραγματοποιειται με ισους ορους οπως αναφερουν, αλλα με την πρωτη αλλαγη Livery η Continental θα εξαφανιστει κι αυτη.
ας ελπισουμε η συγχωνευμενη εταιρια να ειναι επιπεδου Continental και οχι United...
οσον αφορα την Αθηνα μακαρι να διατηρηθει το Newark και να μας βαλουν και κανενα απευθειας για ORD τους καλοκαιρινους μηνες τουλαχιστον! :D
 
Εγώ θα προτιμούσα το livery της United (πανέμορφο!) και το όνομα της Continental.


ΥΓ. Bari θεωρείς ότι η Continental παρέχει καλύτερες υπηρεσίες από τη United;
 
το ονομα και το προιον της Continental ειναι σαφως καλυτερα εδω και μερικα χρονια. ειδικα στην αμερικη η United εχει πιασει πατο στις εντυπωσεις του επιβατικου κοινου και ειναι ιδιαιτερα επιθετικη στις τσεπες, απο την αλλη η Continental μπορει να ειναι κομματακι ακριβοτερη αλλα ξερεις τι πληρωνεις και δε σε περιμενουν εκπληξεις στο αεροδρομιο, αλλα και σε διεθνεις πτησεις εχει την καλυτερη φημη απο ολες τις αμερικανικες. οι εντυπωσεις που εχω ακουσει ειναι οι καλυτερες, σε αντιθεση με την εταιρια που συγχωνευεται.
απο ιδια πειρα εχω πεταξει μονο με United και οφειλω να πω οτι δε θα το ξαναεπιχειρουσα. προσωπκο αγενεστατο, εξτρα χρεωσεις στις αποσκευες που ξεκιναει απο 20 δολαρια και εχει ο Θεος, κανενα απολυτως σερβις εν πτησει (σε εσωτερικο δρομολογιο ουτε καν το αναψυκτικο με τα φυστικια της παρηγοριας).
το νεο livery της UA ειναι οντως πανεμορφο αλλα δεν ειναι κλασικο, οπως της CO το οποιο ειναι και παρα πολυ αναγνωρισιμο σε μεγαλες ευρωπαικες αγορες (π.χ.στην Αγγλια). Για μενα η επιλογη του livery που εκαναν με επιλογη των σηματων και της γραμματοσειρας της CO ηταν πανεξυπνη καθως εκμεταλευεται ολη την καλη διαφημηση του ονοματος της και περναει στο νεο σχημα ανετα. αντε με το καλο να δουμε και τα 744 βαμενα σε χρωματα CO!
 
Μακάρι να διατηρήσουν την εξυπηρέτηση της CO για να υπάρχει και μια αξιοπρεπής αμερικανική εταιρία για τα υπερατλαντικά ταξίδια. Απο πρόσφατη εμπειρία με την CO είχα μείνει πολυ ικανοποιημένος.
 
Μια ωραία ανάλυση για τους επόμενους :?: Αmerican και US Air.

:arrow: http://www.usatoday.com/travel/flights/2010-05-04-airlinemerger04_CV_N.htm

Η ΑΑ προς το παρόν δεν τη παλεύει για συγχωνεύσεις, η US απ' την άλλη ψάχνεται σαν nympho για γαμπρό και στη μέση οι διάφοροι αναλυτές αλλά και η αγορά η ίδια που επιμένουν ότι είναι αναπόφευκτος ο γάμος καθώς Delta και United-Continental ξεφεύγουν πλέον σε μεγέθη...

Ίδωμεν
 
Kαι η Virgin Atlantic εξετάζει την περίπτωση να βγεί στη γύρα για γάμο αν προχωρήσει η συνεργασία ΒΑ/ΑΑ/ΙΒ στις υπερατλαντικές. Προτάθηκε ήδη η (Carrefour) LH απο κάποιον αναλυτή...
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTRE64O2EE20100525
 
Top