Συγχωνεύσεις ξένων αεροπορικών

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Συγχώνευση BA & IB

Έσκασε σήμερα η ειδησούλα :cool: :great: ...

Η ΙΒ συμφώνησε με το ποσοστό που είχε προτείνει η ΒΑ (45% ΙΒ, 55% ΒΑ ) στο νέο σχήμα και σήμερα συνεδριάζουν χωριστά τα συμβούλια των δύο εταιρειών για να το προχωρήσουν το θέμα... Έτσι, δημιουργείται η 3η μεγαλύτερη αεροπορική σε κέρδη...

Αναλυτές που μίλησαν με το reuters δήλωσαν ότι είναι σίγουρη η συγχώνευση, απλά δεν θα γίνει άμεσα, μέσα σε αυτή την εβδομάδα... Όπως είναι φυσικό και οι μετοχές των δύο αεροπορικών παρουσίασαν άνοδο...

Για να δούμε τι γίγαντας θα μας προκύψει...

:arrow: http://www.reuters.com/article/indu...ageNumber=2&virtualBrandChannel=10522&sp=true
:arrow: http://www.reuters.com/article/industrialsSector/idUSMDT00878420091112
:arrow: http://www.finanzas.com/noticias/em...ria-cede-pretensiones-acepta-condicioens.html (θτα Ιθπανικά :mrgreen: )
 
Re: Συγχώνευση BA & IB

Ένα μικρό μόνο σχόλιο. Δημιουργείται η 3η μεγαλύτερη εταιρεία σε έσοδα/τζίρο, όχι σε κέρδη.

to create the world's third largest airline by revenue

Κατά τ' άλλα, όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη γκαστρωμένη. Προσπάθησε όσο μπόρεσε η Iberia για μια καλύτερη ισορροπία, αλλά δεν τα κατάφερε.
 
Re: Συγχώνευση BA & IB

Τhanx ANZ για την διόρθωση :great: ...

Νεότερα...

Οι 2 εταιρείες ανακοίνωσαν ότι έφτασαν σε προσυμφωνία, με την ΒΑ τελικά να κρατάει το 55 και την ΙΒ το 45%...

Το deal αναμένεται να επισημοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2010 και να κλείσει οριστικά εώς το τέλος του ίδιου έτους.

Η ΙΒ πάντως διατηρεί το δικαίωμα να αποσυρθεί σε περίπτωση μη συμφωνίας της ΒΑ με τους διαχειριστές του φαληρισμένου συνταξιοδοτικού ταμείου της.

:arrow: http://www.reuters.com/article/euDealsNews/idUSTRE5AB02820091112


OA701":z7ot6x6t said:
Για να δούμε τι γίγαντας θα μας προκύψει...

Έχουμε και λέμε:
-- Aircraft: 408 aircraft (BA 244; Iberia 164*)

-- Destinations: 259 airports (BA 150; Iberia 109)

-- Passengers per year: 61.5 million (33 million, Iberia 28.5 million*)

-- Staff: 63,600 (BA 42,000; Iberia 21,600)

-- Turnover (2009E**): $21.65 billion (BA 8.9 bln stg; Iberia 4.6 bln eur)

-- Pretax profit (2009E**): BA 401 mln stg pretax loss; Iberia 228.8 mln

:arrow: http://www.reuters.com/article/euDealsNews/idUKTRE5AB2SP20091112?virtualBrandChannel=10522
 
Re: Συγχώνευση BA & IB

AirNewZealand":3mipg5t3 said:
Ένα μικρό μόνο σχόλιο. Δημιουργείται η 3η μεγαλύτερη εταιρεία σε έσοδα/τζίρο, όχι σε κέρδη.

to create the world's third largest airline by revenue

Κατά τ' άλλα, όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη γκαστρωμένη. Προσπάθησε όσο μπόρεσε η Iberia για μια καλύτερη ισορροπία, αλλά δεν τα κατάφερε.

Σίγουρα όχι σε κέρδη γιατί Η ΒΑ είχε προ φόρων ζημίες 292 εκατ. λιρών στο εξάμηνο που τελείωσε στα τέλη Σεπτεμβρίου 2009 (πρώτο οικονομικό εξάμηνο για την εταιρεία) και η Iberia, στο δεύτερο τρίμηνο, ζημίες 72,8 εκατ. ευρώ
 
Re: Συγχώνευση BA & IB

Σήμερα ανέμεναν πολλοί αναλυτές την ανακοίνωση ημερομηνίας αφού λάμβανε χώρα διοικ. συμβούλιο στην ΙΒ. Τελικώς δεν ανακοινώθηκε τίποτα ωστόσο επιμένουν για μέχρι τέλη Μαρτίου...
:arrow: http://www.reuters.com/article/industrialsSector/idUSLDE62O0YX20100325
 
BA+IB= International Airlines Group

To προανέφεραν και οι flesland και ΑΝΖ. H συγχώνευση είναι γεγονός και πλέον πάνε για άλλα...

Πρώτος στόχος, που ήδη το παλεύουν
BA, Iberia and American, members of the Oneworld alliance, want to deepen the pact to take advantage of the U.S./EU "Open Skies" agreement, which liberalizes transatlantic aviation.

Δεύτερος, σύμφωνα με αναλυτή της Davy Stockbrokers
...but they are probably looking at European and Asian carriers too. There are too many airlines in the world and bigger will be better in the future. BA will hope that this is the start of many more tie-ups...


ενώ είχαμε και βάφτιση :cool:
Vazquez, who will chair the merged International Airlines Group, said a combined BA-Iberia would "participate in future industry consolidation."

Το προσωπικό των δύο εταιρειών είναι σύμφωνο με την συγχώνευση, με τους Βρετανούς όμως να δηλώνουν "όχι με κάθε κόστος"...

Τέλος, μια ενδιαφέρουσα ιστορική παράθεση σημαντικών στιγμών των 2 αερομεταφορέων
:arrow: http://www.reuters.com/article/innovationNews/idUSTRE63710320100408
 
Μετά λοιπόν την νεογέννητη International Airlines Group, ξαναζεστάθηκαν οι συζητήσεις μεταξύ United και US Air για ενδεχόμενη συνεργασία, με κατάληξη φυσικά την εκκλησία. Και αν όντως τα βρούν, θα δημιουργήσουν την 2η μεγαλύτερη αεροπορική στις ΗΠΑ :cool: ...
:arrow: http://www.reuters.com/article/globalMarketsNews/idUSTRE6372OX20100408

Ωστόσο, υπάρχουν και ζητήματα που ίσως υπονομεύσουν την συγχώνευση, όπως αντιδράσεις των εργαζομένων (της μίας συμφωνούν ήδη, της άλλης όχι) αλλά και ζητήματα ανταγωνισμού καθώς οι 2 εταιρείες έχουν μεγάλα ποσοστά κυρίως στην Washington...
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSTRE6365PN20100408
 
Continental - United συγχωνεύονται

Ανακοινώσεις αναμένονται την προσεχή Δευτέρα, σχετικά με την συγχώνευση των 2 εταιριών, που όπως όλα δείχνουν έχει "κλείσει" ως πιθανότητα. Η έδρα της εταιρίας θα είναι το Σικάγο, με την εταιρία να κρατά το όνομα United και με CEO τον διευθύνοντα σύμβουλο της Continental, ο οποίος θα πάρει και την θέση του προέδρου του Δ.Σ. σε 2 χρονια.
 
Ελπίζω η νέα εταιρία να μην το γυρίσει σε Boeing-only στρατηγική.
 
Top