- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.901
- Likes
- 3.589
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
H προετοιμασία:
Κατά τον Ιανουάριο του 2010 υπέπεσε στην αντίληψή μου η έναρξη πτήσεων της Air Caraibes από ORY για SXM κατευθείαν, με Α333. Και, ωωωωω, η τιμή ήταν δελεαστικότατη
. Μόλις 630 ευρώ, τη στιγμή που ΚL & AF το έδιναν γύρω στα διπλάσια.
«Βρε, μήπως ήρθε η ώρα να ξαναπάμε;» σκέφτηκα πονηρά
. Ο Σύλλογος «Απογείωση» (του οποίου είχα και έχω την τιμή να... προεδρεύω) μου έδειχνε ότι διψούσε για ένα τέτοιο ταξιδάκι. Και από τα μέλη που δεν είχαν πάει το 2006 αλλά και από αυτούς που είχαν ξαναβιώσει τότε την απόλυτη αεροπορική ηδονή του SXM. Σε μια μίνι συμμάζωξη και μετά από μια random δημοσκόπηση, αποφάσισα να αναλάβω προσωπικά την επανάληψη του προσκυνήματος στο SXM, 5 χρόνια μετά την πρώτη μας φορά, σαν επίσημη δραστηριότητα του Συλλόγου.
Η πρώτη κίνηση ήταν το αίτημα του Συλλόγου προς την Air Caraibes για group ticket, περίπου 25 ατόμων. Η απάντηση δεν άργησε να έρθει. Η εταιρία μας έδινε όσα εισιτήρια επιθυμούσαμε στη φθηνότερη τιμή τους (περί των 640 ευρώ). Αυτό που χρειαζόταν ήταν μια προκαταβολή 75 ευρώ ανά άτομο με διορία 6 μήνες πριν το ταξίδι, για να εξασφαλιστούν οι θέσεις. Τα υπόλοιπα θα εξοφλούνταν 2 μήνες πριν, όταν θα έπρεπε να κατασταλάξουμε στον τελικό αριθμό επιβατών. Η ημερομηνία ορίστηκε για 5-12 Μαρτίου 2011, το οποίο σήμαινε άφιξη στο Παρίσι μια μέρα πριν ώστε να πάρουμε την Air Caraibes το Σαββάτο πρωί στις 09.20. Η επιστροφή του Α333 ήταν μέσω FDF (Μαρτινίκα)!!!
Οι δηλώσεις συμμετοχής άρχισαν να πέφτουν βροχή, οι περισσότεροι βάζοντας και τα χρήματα της προκαταβολής. Ενδεικτικά αναφέρω Xristos, Jerry, Flying Doc, Computerise, Aakunz, George, Paneful tales, Fotis, noisete κλπ κλπ. Σύντομα καλύφθηκε το όριο των 25 συμμετοχών και όλα έδειχναν ότι θα σπάγαμε το ρεκόρ των 25 ατόμων που είχαμε πάει το 2006.
Και τότε έσκασε η κρίση
, τα σενάρια χρεωκοπίας της Ελλάδας, το ΔΝΤ, οι μειώσεις μισθών, οι απολύσεις κλπ. Μέσα στο καλοκαίρι ο ένας μετά τον άλλον ακύρωναν το ταξίδι φοβούμενοι την ανασφάλεια του προσεχούς μέλλοντος. Όταν ήρθε η ώρα να στείλω την τελική λίστα στην εταιρία, είχαμε μείνει 12 ήρωες, αποφασισμένοι να μην κάνουμε πίσω σε αυτό το ultimate spotting trip. Ανάμεσά τους ο γράφων (GP707), Akis, Socrates (+ έτερον ήμισυ), VASMAD1, Vasilis και BILLYKRAN30.
Μετά το Σεπτέμβριο, ξεκίνησα το κλείσιμο ξενοδοχείων στο Παρίσι αλλά και στο SXM, τη διοργάνωση των τοπικών εκδρομών και γενικά ότι άλλο εκκρεμούσε. Δε σας κρύβω ότι πολλές φορές μου έπεσε πολύ βαρύ το να οργανώσω μόνος μου ένα τέτοιο ταξίδι για 12 άτομα. Και υπήρξαν φορές που το μετάνιωσα. Τελικά όμως, όλα κατέληξαν ομαλά.
Ξενοδοχείο στο Παρίσι, δίπλα στο ORY, για έναν ύπνο (25-30 ευρώ ανά άτομο). Στο SXM ήμουν τυχερός γιατί έπεσα σε μια καταπληκτική προσφορά -50% στο Sonesta Maho (5άστερο) η οποία έτρεχε μόνο για 3-4 μέρες on line. Και φυσικά έπεσε σύρμα και την αρπάξαμε.
Φυσικά ο καθένας ανέλαβε τη μετάβαση του στο Παρίσι και αυτό έγινε με ποικίλους τρόπους (Aegean, Swiss, Lufthansa, Air Berlin, Olympic Air,κλπ). Οι τελευταίες προσωπικές μου κινήσεις ήταν το κλείσιμο πτήσης με το Twin Otter της Winair για Saba και η μετάβαση μας στο St. Barthelemy.
Τα χρήματα συγκεντρώθηκαν, τα εισιτήρια μου στάλθηκαν, οι επιβεβαιώσεις της διαμονής ok, χαρτιά- διαβατήρια checked και όλα ήταν έτοιμα για το μεγάλο ταξίδι.
Ακολουθεί: Η μετάβαση στο Παρίσι και η αναχώρηση μας από την Πόλη του Φωτός (ο Θεός να την κάνει με αυτή τη μπίχλα που επικρατεί).
Κατά τον Ιανουάριο του 2010 υπέπεσε στην αντίληψή μου η έναρξη πτήσεων της Air Caraibes από ORY για SXM κατευθείαν, με Α333. Και, ωωωωω, η τιμή ήταν δελεαστικότατη

«Βρε, μήπως ήρθε η ώρα να ξαναπάμε;» σκέφτηκα πονηρά

Η πρώτη κίνηση ήταν το αίτημα του Συλλόγου προς την Air Caraibes για group ticket, περίπου 25 ατόμων. Η απάντηση δεν άργησε να έρθει. Η εταιρία μας έδινε όσα εισιτήρια επιθυμούσαμε στη φθηνότερη τιμή τους (περί των 640 ευρώ). Αυτό που χρειαζόταν ήταν μια προκαταβολή 75 ευρώ ανά άτομο με διορία 6 μήνες πριν το ταξίδι, για να εξασφαλιστούν οι θέσεις. Τα υπόλοιπα θα εξοφλούνταν 2 μήνες πριν, όταν θα έπρεπε να κατασταλάξουμε στον τελικό αριθμό επιβατών. Η ημερομηνία ορίστηκε για 5-12 Μαρτίου 2011, το οποίο σήμαινε άφιξη στο Παρίσι μια μέρα πριν ώστε να πάρουμε την Air Caraibes το Σαββάτο πρωί στις 09.20. Η επιστροφή του Α333 ήταν μέσω FDF (Μαρτινίκα)!!!
Οι δηλώσεις συμμετοχής άρχισαν να πέφτουν βροχή, οι περισσότεροι βάζοντας και τα χρήματα της προκαταβολής. Ενδεικτικά αναφέρω Xristos, Jerry, Flying Doc, Computerise, Aakunz, George, Paneful tales, Fotis, noisete κλπ κλπ. Σύντομα καλύφθηκε το όριο των 25 συμμετοχών και όλα έδειχναν ότι θα σπάγαμε το ρεκόρ των 25 ατόμων που είχαμε πάει το 2006.
Και τότε έσκασε η κρίση

Μετά το Σεπτέμβριο, ξεκίνησα το κλείσιμο ξενοδοχείων στο Παρίσι αλλά και στο SXM, τη διοργάνωση των τοπικών εκδρομών και γενικά ότι άλλο εκκρεμούσε. Δε σας κρύβω ότι πολλές φορές μου έπεσε πολύ βαρύ το να οργανώσω μόνος μου ένα τέτοιο ταξίδι για 12 άτομα. Και υπήρξαν φορές που το μετάνιωσα. Τελικά όμως, όλα κατέληξαν ομαλά.
Ξενοδοχείο στο Παρίσι, δίπλα στο ORY, για έναν ύπνο (25-30 ευρώ ανά άτομο). Στο SXM ήμουν τυχερός γιατί έπεσα σε μια καταπληκτική προσφορά -50% στο Sonesta Maho (5άστερο) η οποία έτρεχε μόνο για 3-4 μέρες on line. Και φυσικά έπεσε σύρμα και την αρπάξαμε.
Φυσικά ο καθένας ανέλαβε τη μετάβαση του στο Παρίσι και αυτό έγινε με ποικίλους τρόπους (Aegean, Swiss, Lufthansa, Air Berlin, Olympic Air,κλπ). Οι τελευταίες προσωπικές μου κινήσεις ήταν το κλείσιμο πτήσης με το Twin Otter της Winair για Saba και η μετάβαση μας στο St. Barthelemy.
Τα χρήματα συγκεντρώθηκαν, τα εισιτήρια μου στάλθηκαν, οι επιβεβαιώσεις της διαμονής ok, χαρτιά- διαβατήρια checked και όλα ήταν έτοιμα για το μεγάλο ταξίδι.
Ακολουθεί: Η μετάβαση στο Παρίσι και η αναχώρηση μας από την Πόλη του Φωτός (ο Θεός να την κάνει με αυτή τη μπίχλα που επικρατεί).