Το γεγονός ότι ομογενοποιειται ο στόλος εμφανισιακά με καθιστά πολύ χαρούμενο. Αν μη τι άλλο μια τέτοια εικόνα είναι περισπούδαστη ! Το μόνο που μένει είναι να πάρουν και μερικά Do228 NG και τότε θα έχουμε πλήρες fleet revival !
Δεν καταλαβαίνω τη συνοχή των γεγονότων στο SX-OAX: Ήταν στα χρώματα της ΟΑ, αποσύρθηκε από το στόλο και πήγε στο DNR για storage, 8 μήνες μετά έρχεται πίσω λευκό μόνο με τίτλους ΟΑ για να μπει σε υπηρεσία μέχρι να πουληθεί στη Satena. Και τελικά πάει για βάψιμο ξανα στα χρώματα της ΟΑ;;;;;
Λίγο μονόδρομος η απόφαση προς ομογενοποιηση σε ATR. Η Dehavilland δεν παράγει μικρότερα του DH4 και πλέον ούτε καν το DH4. Η προοπτικήτων Q400 πλέον αμφιλεγόμενη και η τιμή των spare parts είναι αρκετά υψηλότερη σε σχέση με την προ COVID περίοδο. Τα logistics δεν λειτουργούν καλά με ότι αυτό σημαίνει για τα pools, οπότε οποίος έλαβε την απόφαση μάλλον δικαιώθηκε.
Αν η Embraer βγάλει στην αγορά κάποια εναλλακτική σε propeller ίσως δούμε και κάτι άλλο. Ελπίζω εκτός απο τα βαψίματα να επιμελούνται και την καμπίνα των αεροσκαφών. Η καμπίνα στα DH4 ήταν απαράδεκτη, με τα παλιά και ξεφτισμενα καθίσματα, με τα ξεχαρβαλομενα tray tables κλπ. Μετά την άφιξη μου στην Κω σε αυτές τις συνθήκες και στο φανταστικό αεροδρόμιο του νησιού, ήταν σαν να έχεις προσγειωθεί στην Lahore. Καλή η έμφαση στην διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα αλλά όχι και έτσι.
Δεν καταλαβαίνω τη συνοχή των γεγονότων στο SX-OAX: Ήταν στα χρώματα της ΟΑ, αποσύρθηκε από το στόλο και πήγε στο DNR για storage, 8 μήνες μετά έρχεται πίσω λευκό μόνο με τίτλους ΟΑ για να μπει σε υπηρεσία μέχρι να πουληθεί στη Satena. Και τελικά πάει για βάψιμο ξανα στα χρώματα της ΟΑ;;;;;
Δεν έχεις άδικο
Το deal με την Satena στράβωσε, ο lessor είχε ένα αεροσκάφος, η ΟΑ ήθελε ένα αεροσκάφος et voila όλα καλά, και πάλι φίλοι.
Τα φρύδια των παρατηρητων ανέβηκαν λίγο, αλλά όταν μιλάει ο παράς...
Ίσως έκαναν μια προσφορά που δεν μπορούσε να αγνοηθεί σε αυτή την περίπτωση προφανώς αγνοείς παλαιότερες διαπραγματεύσεις.
Τώρα θα ξαναγίνουν ανάρπαστες οι θέσεις στις σειρές 15-19 για τους προορισμούς που δεν πετούν τα Α320/321. Ειδικά το καλοκαίρι, να περιμένεις με σβηστούς κινητήρες/aircon να βγεις από 2-4 σειρά είναι μαρτύριο.