Star Alliance

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλή ερώτηση, η οποία καλό θα ήταν να υποβληθεί επίσημα στην Aegean.
 
Η Royal Air Maroc είναι στην τελική ευθεία για να υποβάλει αίτηση στην Αστροσυμμαχία .
Η συμμαχία θα έχει καταλάβει την Αφρική καθώς τα μέλη της θα αριθμούν τα 4, Egyptair, Ethiopian, South African.
H κακομοίρα η Sky Team έχει μόνον την Kenya Airways και μελλοντικά ίσως την Air Madagascar και την Air Mauritius.
Όσο για την Oneworld έχει μόνον την Comair(SA)/Kulula.
 
Υπάρχει πάντα και η Tunis air η όποια θα μπορούσε να παίξει κάποιο ρόλο στην περιοχή και συνδυαζόμενη με το δίκτυο της Air France και την skyteam ίσως βελτίωνε ένα σχετικό connectivity gap αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το κόστος είναι αρκετά μεγάλο σε σχέση με το όφελος οπότε είναι αρκετά δύσκολο να το επωμιστούν μικρές εταιρίες. Ας μην ξεχνάμε την ανακυβίστηση της Aerlingus που είπε bye bye ξεκουbye στην one world alliance.
 
Δεν ήταν ποτέ στα σχέδια η Tunis Air να προσχωρήσει προς βοήθεια της συμμαχία της AF, με τι διασυνδέσεις να την βοηθήσει? ...
Κάποτε ήταν στα σχέδια να προσχωρήσει η Air Algerie μήπως και βοηθήσει την συμμαχία με τις διασυνδέσεις από PEK, YUL.
Επίσης κάποτε ήταν στα σχέδια να προσχωρήσει προς βοήθεια της AF και η TAAG Αγκόλα με τις διασυνδέσεις από PEK, GIG, GRU.
Αναμφισβήτητα η Αστροσυμμαχία είναι πάρα πολύ καλά συνδεδεμένη με τις PEK, CAN, HKG,BKK, SIN, GIG,GRU, YUL, YYZ και την Αφρική
 
Η αλήθεια είναι ότι η Air Algerie έχει έστω φαινομενικά ένα ποιο εκτεταμένο δίκτυο σε σχέση με τις γειτόνισσες. Είναι όντως γεγονός ότι η Tunis έχει δώσει έμφαση στον εισερχόμενο τουρισμό από την Ευρώπη αφού είναι αρκετά μεγάλη πηγή εισοδήματος για την Τυνησία. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό. Με μια μικρή τροποποίηση στο πτητικό της θα είχε πολύ περισσότερες πιθανότητες. Ο λόγος είναι τουλάχιστον κατά την γνώμη μου πως είναι δύσκολο για τους ευρωπαίους να πετάξουν μέσω Αλγερίας έχοντας μαζί του ένα τσουβάλι στερεότυπα και προκαταλήψεις, κάτι που είναι αρκετά ποιο περιορισμένο στην Τυνησία. Η αραβική άνοιξη ήταν πίσω στην γωνία και σε συνδυασμό με το ότι στην Αλγερία υπάρχει ένας πυρήνας φονταμενταλιστών δεν το βλέπω πιθανό να υπήρχε δυνατότητα για tie up. Και πάλι αυτό είναι η προσωπική εικόνα για να μην παρεξηγούμαστε.
 
Επειδή στο νήμα της Sky Team αναφέρθηκα στα δρομολόγια της Star Alliance προς Κίνα / Ανατολική Ασία, σας παραθέτω τον πίνακα για όποιον ενδιαφέρεται.
Λυπηρό πάντως για τις Ευρωπαϊκές εταιρείες να έχουν μόνον 28 εβδομαδιαίες διασυνδέσεις πόλεων και οι Ασιατικές 44.
 

Attachments

  • StarAllianceChinaEastAsia.xls
    44,5 KB · Προβολές: 83
Αποκτά νέο Connecting Partner η συμμαχία.
Μετά την Juneyao Airline που έγινε στις 23 Μαΐου 17
Μετά την Olympic Air που έγινε στις 24 Μαΐου 18
Τον Μάιο του 19 η Thai Smile έγινε το νέο μέλος.

https://www.thaiairways.com/en_TH/rop/E ... Smile.page
 
Πότε έγινε connecting partner η ΟΑ και δεν το μάθαμε;
 
Μία αλλαγή με ενδεχομένως σημαντικές συνέπειες για την πρόσβαση σε lounge των *Α χρυσών επιβατών έκανε η συμμαχία, αφού πλέον οι εταιρείες δεν είναι υποχρεωμένες να προσφέρουν πρόσβαση σε lounge μέσω τρίτων (δηλαδή όχι δικά τους lounge ή της συμμαχίας). Η αλλαγή αυτή φαίνεται πως έγινε για να ικανοποιηθεί η UA που πρόσφατα άλλαξε τον κανόνα κατά παράβαση των κανόνων της συμμαχίας.
 
Oι γερμανικοί σιδηρόδρομοι (DB) είναι το νέο μέλος της Συμμαχίας, η πρώτη μη αεροπορική εταιρεία. Αν και ήδη μπορούσαν να βγουν εισιτήρια με τραίνο, η σημαντική αλλαγή είναι ότι πλεον η σύνδεση μεταξύ των μέσων είναι ασφαλισμένη. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος ταξιδεύει πχ από την Κολωνία στην Φρανκφούρτη, στην περίπτωση καθυστέρησης του τραίνου (που αφορά 3 στα 10 τραίνα αυτή την στιγμή), ο πάροχος θα πρέπει να τον πάρει στον τελικό του προορισμό χωρίς άλλη επιβάρυνση και με την αποζημίωση που προβλέπεται. Επίσης φαντάζομαι θα υπάρξει μια δέσμη για τους κατόχους καρτών και συλλογή μιλίων. που μένει να δούμε πώς θα υπολογίζονται.

Αυτή την στιγμή, η υπηρεσία αφορά μόνο πτήσεις από/προς την Φραγκφούρτη.

 
Top