Το Α330-300 μπορεί να είναι ανα επιβάτη οικονομικότερο, έχει όμως γύρω στις ογδόντα θέσεις παραπάνω (αναλόγως βέβαια και με την διαρύθμιση). Οπότε το 767 γεμίζει ευκολότερα, το οποίο είναι και το ζητούμενο. Πιο οικονομικό είναι ένα 767 με 200 επιβάτες, παρά ένα Α330-300 με 200 επιβάτες. Όσο για το τί θα γίνει αν πάθει βλάβη κάποιο από τα αεροπλάνα, υποθέτω το ίδιο με αυτό που γίνεται και σε άλλες αντίστοιχες εταιρίες. Ούτε η πρώτη, ούτε και η τελευταία εταιρεία είναι με μικρό στόλο. Και σίγουρα, το να πάρει άλλο ένα αεροπλάνο για να κάθεται μήπως χρειαστεί είναι εκτός πραγματικότητας.