george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
Δεν ξέρω πόσοι από εμάς σε αυτό το βήμα εδώ ανήκουν στην κατηγορία αυτών που κάθε άλλο παρά 'δεν έπεσαν από τα σύννεφα'. Τα σημάδια, ολοφάνερα από την αρχή. Κατ' αρχήν, η σύνθεση της 'ομάδας' - σε μεγάλο βαθμό η ίδια με αυτήν της Αυτοκρατορικής, μόνο ο Ταλλάλ δεν έπαιξε μπάλα. Άρα, ξεκινήσαμε με γκολ από τα αποδυτήρια.
Μια κατ' ευφημισμόν ομάδα, η οποία στην καλύτερη περίπτωση δεν θα είχε λειτουργήσει με επιτυχία ούτε επαρχιακή ταβέρνα, έπαιξε το έργο 'ο Καραγκιόζης Ωνάσης - μια παράσταση για μικρούς και μεγάλους'. Το να κάνει λάθη κανείς δεν είναι τελεσίδικο. Το να μην μαθαίνει, αλλά και να τα επαναλαμβάνει ακόμα πιο έντονα, είναι. Έτσι, όπως και στην Αυτοκρατορική, τα 'τύμπανα' έπαιξαν δυνατά. Υποσχέσεις, εξώφθαλμα μη πραγματοποιήσιμες (τα σχέδιά τους μόνο την Ανταρκτική δεν είχαν μέσα), άγνοια της αεροπορικής και οικονομικής πραγματικότητας, της αεροπορικής αγοράς, του τι σημαίνει να πετάς εν έτει 2010+. Βάζω στοίχημα ότι κανείς εκεί μέσα δεν ήξερε πέραν του εγκυκλοπαιδικού τι σημαίνει yield management....
Το όνειρό τους και το modus operanti ήταν το παρελθόν. Εξ' ου και οι παραλληλισμοί με την ΟΑ του Ωνάση, οι λοιδωρισμοί για την 'μυωπική' Aegean (ευτυχώς ήρθε ο Οπτομέτρης από τις ΗΠΑ και της έβαλε τα γυαλιά - αλήθεια πόσο μικρή μπορεί να είναι αυτή τελος-πάντων η Αιγαίου που δεν τολμά.. κλπ), ηρωϊσμοί για το 'μεγαλύτερο Ελληνικό Αεροσκάφος' (σιγά καλέ, ο Ταλαλάκος είχε 4 747...), 'Πιλότους της Ολυμπιακής' (αλήθεια, πόσο loser θα έπρεπε να ήταν που για τόσα χρόνια έμειναν άνεργοι και περίμεναν τον Φάδερ Νίκολας να βρουν δουλειά...), 'Ελληνική εταιρεία' (εδώ γελάμε, δυνατά μάλιστα), Ιεροκαπηλεία και Εθνοκαπηλεία όσο δεν πάει. Ακόμα και το livery: Ύβρις στην Ελληνική σημαία.
Βαρεθήκαμε να διαβάζουμε στο FB λεπτομέρειες για τις στολές, τα πλάνα, τα μαχαιροπήρουνα.... Συνεντεύξεις, συναντήσεις με Υπουργούς, φωτογραφίες, δημόσιες σχέσεις... Διαβάζαμε για γεμάτα αεροσκάφη που πηγαινοερχόταν.... Καμάρωναν οι φανς... Ονειρεύονταν τον Φαδερ Ονάσις να ξαναζεί....
Και όσο περίσσευαν οι υπερβολές για ανούσιες λεπτομέρειες, τόσο τραγικά έλειπαν τα πιο απαραίτητα στοιχεία σε μια αεροπορική εταιρεία. Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ. Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ. Και, φαντάζομαι, και η πραγματική και ουσιαστική προετοιμασία.
Γι' αυτό έσκασε το κανόνι. Όλα τα άλλα, απλώς λεπτομέρειες. Γιατί capital controls αντιμετώπισαν όλες οι εταιρείες που έρχονται εδώ. Από την Ellinair μέχρι και την Delta. Και 'παλιά' ΑΦ έχουν και άλλες εταιρείες (Rouge, πες αλεύρι!). Συνέχισαν, όμως να έρχονται.
Μια κατ' ευφημισμόν ομάδα, η οποία στην καλύτερη περίπτωση δεν θα είχε λειτουργήσει με επιτυχία ούτε επαρχιακή ταβέρνα, έπαιξε το έργο 'ο Καραγκιόζης Ωνάσης - μια παράσταση για μικρούς και μεγάλους'. Το να κάνει λάθη κανείς δεν είναι τελεσίδικο. Το να μην μαθαίνει, αλλά και να τα επαναλαμβάνει ακόμα πιο έντονα, είναι. Έτσι, όπως και στην Αυτοκρατορική, τα 'τύμπανα' έπαιξαν δυνατά. Υποσχέσεις, εξώφθαλμα μη πραγματοποιήσιμες (τα σχέδιά τους μόνο την Ανταρκτική δεν είχαν μέσα), άγνοια της αεροπορικής και οικονομικής πραγματικότητας, της αεροπορικής αγοράς, του τι σημαίνει να πετάς εν έτει 2010+. Βάζω στοίχημα ότι κανείς εκεί μέσα δεν ήξερε πέραν του εγκυκλοπαιδικού τι σημαίνει yield management....
Το όνειρό τους και το modus operanti ήταν το παρελθόν. Εξ' ου και οι παραλληλισμοί με την ΟΑ του Ωνάση, οι λοιδωρισμοί για την 'μυωπική' Aegean (ευτυχώς ήρθε ο Οπτομέτρης από τις ΗΠΑ και της έβαλε τα γυαλιά - αλήθεια πόσο μικρή μπορεί να είναι αυτή τελος-πάντων η Αιγαίου που δεν τολμά.. κλπ), ηρωϊσμοί για το 'μεγαλύτερο Ελληνικό Αεροσκάφος' (σιγά καλέ, ο Ταλαλάκος είχε 4 747...), 'Πιλότους της Ολυμπιακής' (αλήθεια, πόσο loser θα έπρεπε να ήταν που για τόσα χρόνια έμειναν άνεργοι και περίμεναν τον Φάδερ Νίκολας να βρουν δουλειά...), 'Ελληνική εταιρεία' (εδώ γελάμε, δυνατά μάλιστα), Ιεροκαπηλεία και Εθνοκαπηλεία όσο δεν πάει. Ακόμα και το livery: Ύβρις στην Ελληνική σημαία.
Βαρεθήκαμε να διαβάζουμε στο FB λεπτομέρειες για τις στολές, τα πλάνα, τα μαχαιροπήρουνα.... Συνεντεύξεις, συναντήσεις με Υπουργούς, φωτογραφίες, δημόσιες σχέσεις... Διαβάζαμε για γεμάτα αεροσκάφη που πηγαινοερχόταν.... Καμάρωναν οι φανς... Ονειρεύονταν τον Φαδερ Ονάσις να ξαναζεί....
Και όσο περίσσευαν οι υπερβολές για ανούσιες λεπτομέρειες, τόσο τραγικά έλειπαν τα πιο απαραίτητα στοιχεία σε μια αεροπορική εταιρεία. Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ. Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ. Και, φαντάζομαι, και η πραγματική και ουσιαστική προετοιμασία.
Γι' αυτό έσκασε το κανόνι. Όλα τα άλλα, απλώς λεπτομέρειες. Γιατί capital controls αντιμετώπισαν όλες οι εταιρείες που έρχονται εδώ. Από την Ellinair μέχρι και την Delta. Και 'παλιά' ΑΦ έχουν και άλλες εταιρείες (Rouge, πες αλεύρι!). Συνέχισαν, όμως να έρχονται.