Θα μπορούσε ο Captain Jack να μας δώσει πληροφορίες σχετικά με την E.A.S.A....γιατί αυτή τη φορά λόγο του εμπάργκου με τους Αμερικάνους είναι δύσκολα τα πράγματα!!(εάν ξέρει).
Να με και εγω
....... με φωναξατε δεν με φωναξατε.....
Η ΕΑSA παιδακια αλλου χτυπαει την πορτα.
Για την Ιστορια....
Η 3ετια 2007 -2010 ηταν για την εταιρια η "χρυση" της περιοδος. απο 1 σε 5 αεροπλανα, και οπως τα ακουγα, οι προοπτικες ηταν καλες, παρα τις δυσκολιες στα λεφτα (μην αρχιζετε παλι σας το εξηγησα), και τις εκαστοτε γκρινιες.
Το 2009 ηταν η μονη εταιρια που περασε απο 7μελη επιτροπη της EASA χωρις σχεδον ΚΑΝΕΝΑ ευρημα....
Απο το 2010 ομως αρχισαν τα ζορια
, μιας και απο την μια οι αλλαγες σε διευθυντες, απο την αλλη οτι η μονες αγορες που ηταν ανταγωνιστικα τα αεροπλανα τους ηταν το Ιραν, και η Συρια, φυσικο και επομενο ηταν να προκαλεσουν οικονομικες "αναταραξεις".....
Χωρις ρευστοτητα, και με ανταλλακτικα και υπηρεσιες μπλοκαρισμενα, και με μερικα εκατομυρια δολλαρια αγωγες για καταπατηση του εμπαργκο (απο τους ΦΙΛΟΥΣ μας τους Αμερικανους), θεωρω οτι το μικροτερο απο τα προβληματα της Sky ειναι η EASA.
Σε εκεινη την 3ετια αποκτησαν καλη φημη (οσον αφορα την ασφαλεια πτησεων) στην Ευρωπη, και παρολες τις γενικες δυσκολιες της χωρας που μας επηρεαζουν σημερα ΟΛΟΥΣ δεν υπαρχει κατα την EASA θεματακι......
Η EASA δεν επιθεωρει την εκαστοτε αεροπορικη εταιρια..... επιθεωρει την εκαστοτε Υπηρεσια Πολιτικης Αεροποριας, για το ποσο καλη δουλεια κανουν....
και απ'οσο ξερω στην ΥΠΑ 'μειναν πλεον (οι εκπαιδευμενοι) 3 and the cucoo!!!!