sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Θα συμφωνησω με τα λεγομενα του fujitsu346 για το πως βλεπει ο Ελληνας το Jetstream και πως το ATR.
Κι εγω ακομα εχω πιασει πολλες φορες τον εαυτο μου να λεει οταν τα βλεπω στο Καζαντζακης 'Παναγια μου πως μπαινουν εκει μεσα και πετανε'.
Εχω μια αεροσυνοδο φιλη που δουλευει εκει και το πρωτο που την ρωτησα ηταν πως πεταει εκει μεσα!
Αρα να ειστε σιγουροι οτι υπαρχουν παρα πολλοι που το διερωτωνται αυτο βλεποντας αυτα τα αεροσκαφη.
Παντως η εταιρειαψαχνεται πολυ για συνεργασιες...ιδωμεν!
 
fujitsu346":9zqxwqze said:
κριμα γιατι η Κρητη με 600 000 κατοίκους μπορουσε να εχει μια μεγάλητερη εταιρία,εδω η Κυπρος έχει 800 000 ειναι μισό νησί και η Cyprus Airways έχει 11 airbus.Υπάρχει περίπτωση να ειναι μια αξιοπιστη εταιρια με Jet και ας ειναι μονο 3-4 και να μην την αγγαλιασει ο κοσμος της Κρήτης?

Σωμφωνώ, θα έλεγα ίσως ότι η Κύπρος έχει ιδιαιτερότητες όπως καμία (σχεδόν) πρόσβαση από πλοίο, έλλειψη ανταγωνιστικού αεροδρομίου=αερογραμμών (σκεφτείτε πόσοι τουρίστες πάνε πρώτα ΑΤΗ κ μετά Κρήτη με πλοίο) κ κυρίως τις χιλιάδες των Κυπρίων που ζουν στην Αγγλία (σύνδεση κ από Μπερμιγκχαμ παρακαλώ) κ στις χώρες του Κόλπου, καλύτερη οικονομική κατάσταση κτλ

Ένα άλλο σχετικό παράδειγμα που νομίζω είναι ενδιαφέρον, είναι η CCM Airlines της Κορσικής : στόλος από 12 ΑΤR , 2 Α319 κ 2 Α320. Το νησί απο Μασσαλία απέχει με πλοίο πάνω κάτω το ίδιο με την Κρήτη από Πειραιά. Η εταιρεία χρηματοδοτείται από την τοπική κυβέρνηση (κάτι αντίστοιχο της δικιάς μας Περιφέρειας) κ έχει συμφωνία με την AirFrance για να τσιμπάει τους επιβάτες στην Μασσαλία κ στην Νίκαια. Παρά το μέγεθος του νησιού, πετάει σε 4-5 προορισμούς εκεί (!). Φυσικά δεν περιμένω οι ΟΑ κ η Α3 να αφίσουν το φιλέτο, αλλά νομίζω θα υπήρχε χώρος για κάτι καλύτερο από το σημερινό.
 
Κάτι ακούστηκε,ότι το ένα μικρό τους αεροπλάνο των 19 θέσεων, έκλεισε συμφωνία με ιταλική εταιρία και για ένα χρόνο θα πετάει από Σικελία, εκτελώντας εσωτερικά δρομολόγια. Πέρα από αυτό, πιθανόν να πάρει και κάποια δρομολόγια της ολυμπιακής.
 
TeaCHeRaKiS":7lhnpxh9 said:
Σε οτι αφορα τους προορισμους, ναι θα επρεπε να βαλει και τα Χανια στο προγραμμα σιγα σιγα. Ομως δεν μπορει να βασιστει μονο στους τουριστες. Κ δε βασιζεται μονο εκει οπως εχει δειξει η μεχρι τωρα πορεια. Το Ηρακλειο παραμενει η μεγαλυτερη πολη της Κρητης, με συνεπεια να εχει περισσοτερους ενδιαφερομενους ταξιδιωτες. Συνεπως πρωτα θα στεριωσουν τα ανοιγματα απο το Ηρακλειο κ μετα θα επεκταθει πιθανοτατα...
Το θέμα είναι ότι είχε κάποια δρομολόγια από Χανιά τα οποία έκοψε. Τους τουρίστες τους έφερα σαν παράδειγμα, το αεροδρόμιο των Χανίων εξυπηρετεί και τους κατοίκους του Ρεθύμνου και το θέμα είναι ότι αν κάποιος θέλει να πάει πχ Σαντορίνη από τα Χανιά πρέπει πέρα από τις 20 ώρες ταξιδιού (και την ταλαιπωρία) να πληρώσει πολλά περισσότερα σε ναύλα (ακτοπλοϊκά) ή να πάει μέσω ΕΛ.ΒΕΝ. οπότε δε το βλέπω όλο αυτό το ρίσκο!
Όταν η εταιρία δραστηριοποιούταν στα Χανιά δεν είχε κάνει καθόλου διαφήμιση!!!(ούτε καν στις τοπικές εφημερίδες!) γι'αυτό το λόγο τους είχα πάρει τηλέφωνο, γιατί στο σάιτ τους εγράφαν για έναρξη δρομολογίων προς Σαντορίνη και ήθελα να τους στείλω κόσμο...
Δε γίνεται χωρίς καθόλου διαφήμιση να σε γνωρίσει ο κόσμος, γιατί επιπλέον μη ξεχνάμε ότι δεν είναι και τόσο οικονομικό να πετάς μαζί τους...
 
fujitsu346":1945fee3 said:
Ναι ρε φίλε δεν ειναι ολοι γνωστες του aviation δεν εχουν ολοι συνδρομη στο airliners.gr ,στο 2009 ολα παιζουν ρόλο,αμα σου ελεγαν να πεταξεις με ενα αεροπλάνο που ελαχιστες εταιριες σε ολο το κοσμο το πετάνε και δεν το εχεις δει να πεταει πουθενα αλλου θα το σκεφτοσουν,ενω σκεφτου ποσοι ελληνες εχουν ήδη πετάξει με ATR.Δεν μπορείς τωρα να συγκρίνεις τεχνολογία του 67 με το 88.

Επειδή ακριβώς ΔΕΝ είναι όλοι γνώστες, για αυτό και ακριβώς λέω ότι είναι μάλλο απίθανο να ξέρουν την διαφορά του ATR από το Jetstream. Επίσης, επειδή οι απλοποιήσεις τείνουν να γίνουν παιδικού επιπέδου, με συγκρίσεις "Η Κύπρος έχει 800.000 κατοίκους και 11 Airbus και η Κρήτη με 600.000 θα μπορούσε να έχει 3-4 jet", να ενημερώσω τους γνώστες και ειδικούς επι θεμάτων αεροπορίας και wishfull thinkers, ότι βάσει της έρευνας TGI που πραγματοποιεί η εταιρεία MRB στη χώρα μας τα τελευταία περίπου 20 χρόνια, αυτοί που ταξίδεψαν με αεροπλάνο τους τελευταίους 11 μήνες για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους δεν ξεπερνούν το 12% του πληθυσμού 15-64. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί περίπου σε 840.000 ανθρώπους στο σύνολο της Ελληνικής Επικράτειας. Αν λοιπόν βάλουμε το σύνολο του πληθυσμού, και πάλι ποσοστιαία δεν θα ξεπεράσουμε το 10-11%, ήτοι κάτι παραπάνω από 1.100.000

Επειδή λοιπόν αυτά και άλλα πολύ πιο σημαντικά και ουσιώδη γνωρίζουν αυτοί που έχουν και διοικούν εταιρείες που υπάρχουν εδώ και κάποια χρόνια (και δεν είναι πυροτεχνήματα) καλό θα είναι πριν προβούμε σε απλουστεύσεις και ευχολόγια είτε να το ψάχνουμε περισσότερο είτε να μην μιλάμε καθόλου.
 
Φιλε ενα πραμα καταλαβε,αν δεν παρει αλλο τυπο αεροσκαφων πιο προηγμενης τεχνολογιας δεν θα ξεφυγει ποτε απο τα ορια της ''μικρής εταιρίας'' ,και μπορει να μην ειναι πυροτεχνημα αλλα και εκει οι πιλοτοι παιρνουν το μισθο τους με αρκετή καθηστερηση πραγμα που δεν δειχνει πως ο ιδιοκτιτης ξερει να διηκα την εταιρια του οπως λες(αυτο εκμεταλλευση ονομαζεται).Σου το απαντησε και o GR321 τι ερχεται στο μυαλο του ελληνα οταν βλέπει τα jetstream.

Και οσο και να προσπαθείς να αποδίξεις με την στατιστικη οτι ειμαστε λαθος,ερχεται η Air Malta με 5 319 κε 7 320 και με 400 000 κατοικους η Μαλτα(που δεν εχει τιποτα καλυτερο απο την Κρητη) να σου αποδιξει οτι εχεις λάθος.Ασε το γεγονος η Air Malta εχει να αντιμετωπισει και ανταγωνιστες οπως Ryanair και Easyjet.
 
Βρισκόμαστε εν μέσω σουρεαλιστικής συζητήσεως. Νομίζω...

Η Air Malta δεν μπορει να συγκριθει γιατι ειναι εθνικός αερομεταφορέας (ή τουλαχιστον δεν υπάρχει άλλος στη Malta). Επισης εξυπηρετει και ενα μεγαλο αριθμο τουριστων.

Η Sky Express δεν πηγε στην περπατημενη και αποτυχημενη οδο των Cretan Airlines, κ.α. κρητικών εταιρειων, ούτε στο δρόμο της Air Greece που εξαγοραστηκε τελικα. Βρίσκει διαδρομές που χρειαζεται το 5% των κατοίκων του νησιού και βάζει αεροπλάνα αντίστοιχης μεταφορικής ικανότητας. Το λογικό. Δεν γινεται να κοιτάξει κατάματα την TUI, Thomas Cook, Thomson και την Air Berlin για τα charter κ να πει εγω θα βαλω 2 A321 να πηγαινοφερνω τουριστες (ποιος αλλωστε μπορει?) ουτε και να μπει στα ισια στην κόντρα ΟΑ-Aegean προσπαθωντας να μεγαλωσει το τζιρο. Μονο ζημιες θα εχει κ στις 2 περιπτωσεις.

Αν θελει κανεις να κανει συγκριση μπορει να συγκρινει την Athens Airways με τη Sky Express. Ιδιος αριθμος αεροσκαφών, ανάλογη ιδεολογία στους προορισμούς. Με τη διαφορά ότι η Sky Express εξυπηρετει ενα νησι, και συνεπως ο μονος εναλλακτικος τροπος μεταφορας είναι το καραβι. Αντιθετως απο την Αθηνα πας παντου με ολα τα μεσα.

Μη γνωριζοντας τα οικονομικα της εταιρειας δεν μπορουμε να ζηταμε διαφημισεις κλπ. Κοστιζουν πολυ.

Κ αν απ την αλλη φταινε τα ελικοφορα που δεν αναπτυσσεται... τι να πω. Το στραβο ματι του νεοελληνα φταιει. Σε ολη την Ευρωπη χρησιμοποιουν turboprops για αναλογες αποστασεις. Πετας αργα, χαζευεις το τοπιο. Οτι πρεπει για βολτα στο Αιγαιο...

Τέλος, για τα Χανια ίσως κ να φταιει οτι ο επιχειρηματιας ειναι Ηρακλειωτης. Κ συχνά οι φίλτατοι συντοπιτες μου (Ηρακλειωτες κ Χανιωτες) εχουν δειξει πως σε επιχειρηματικο επιπεδο... αλληλομποϋκοταρονται. (βλεπε ANEK vs MINOAN).
 
TeaCHeRaKiS":25tyd8zc said:
Βρισκόμαστε εν μέσω σουρεαλιστικής συζητήσεως. Νομίζω...
Έχεις μάλιστα απόλυτο δίκιο.
Η εταιρεία δίνει αεροπορική σύνδεση σε μέρη που για να πάει ο Ηρακλειώτης (η ο Κρητικός γενικότερα) θα αναγκαζόταν να πάει μέσω Αθηνών / Πειραιώς κατ αναλογίαν αν έπρεπε να πάει με συμβατικές εταιρείες αεροπορικώς η θαλασσίως.


Βέβαια αν θέλουμε να το δούμε ποιό σφαιρικά (και Light ) η Κρήτη έχει τέτοια αεροπορική εταιρεία που ζητάνε οι φίλοι.
Την ................... Aegean (Βασιλάκης :D )
 
TeaCHeRaKiS":2btnz23y said:
Βρισκόμαστε εν μέσω σουρεαλιστικής συζητήσεως. Νομίζω...

Η Air Malta δεν μπορει να συγκριθει γιατι ειναι εθνικός αερομεταφορέας (ή τουλαχιστον δεν υπάρχει άλλος στη Malta).
Το ζουμί της υπόθεσης είναι ακριβώς αυτό. Μα είναι δυνατόν να συγκρίνετε τους εθνικούς αερομεταφορείς 2 ανεξάρτητων κρατών (Μάλτας και Κύπρου), ασχέτως αν είναι νησιά, με μια αεροπορική εταιρία με βάση την Κρήτη?
Μ' αρέσει που το αναλύετε κιόλας... :doubt:
 
.....Ισως η αναλυση γινετε γιατι σε καποια στιγμη η Κρητη θα αυτοανακυρηχθει σε ανεξαρτητο κρατος :idea: !!!!!

Δεν ειναι κακο να προετοιμαζομαστε παντως! :wall:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top