sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ελπιζω η εταιρεια αυτη να αρχισει ξανα τις πτησεις της για Λαρνακα και αυτο το καλοκαιρι,αφου περισυ ειχε πτησεις απο Ηρακλειο ,Ροδο και Μυκονο.
 
Το σύστημα επιτρέπει πια κρατήσεις για Καβάλα και..... Σμύρνη! Ναι, καλά διάβασατε: Σμύρνη.
 
Και τις πτήσεις για Χανιά τις έκοψε! :? Ενώ σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είχαν αναφέρει ότι σκέφτονται την επέκτασή τους σε Σαντορίνη κλπ. Κρίμα! Πτήσεις που είναι πολύ "έξυπνες" και κατά τη γνώμη μου αναγκαίες πχ Χανιά-Σαντορίνη, Χανιά-Μύκονος, Χανιά-Ρόδος, καθώς δεν είναι λίγοι κυρίως τουρίστες που "συνδυάζουν" τις διακοπές τους στους παραπάνω προορισμούς...
 
Κρήτη δεν είναι μόνο το Ηράκλειο!
Επομένως και καμιά πτήση από Χανιά θα έπρεπε να μπει.
 
Αν η εταιρία αυτη είχε ATR η Dash 8 Q400 θα μπορούσε να πετύχει πολλά,δεν ξέρω αν τα Jetstream είναι πολυ πιο φθηνά αλλά στο θέμα τεχνολογίας είναι πολυ πιο πίσω και αυτό που χρειάζεται περισσοτερο αυτη η εταιρία είναι να φτιαξει την εικονα της, και θα ήταν ενας τρόπος να το πετύχει αυτο.Θα μπορουσε να ψαξει και το Dornier 328
 
Δε θα συμφωνησω... Αφενος, υποθεσεις περι ποιος τυπος αεροσκαφους κανει, κ ποιος δεν κανει, δεν οδηγουν πουθενα. Νομιζω οτι ο κ. Τσαγκαρακης ξερει καλύτερα τι χρηματα θελει κ μπορει να διαθετει κ τι περιθωρια κερδους εχει. Επιπλεον τα dash 8-4 εχουν καταστει προβληματικα, μετα τα συμβαντα με τις καταρρευσεις των συστηματων προσγειωσης (βεβαια τα ιδια επαθε και το Bae 31 της Sky!).

Σε οτι αφορα τους προορισμους, ναι θα επρεπε να βαλει και τα Χανια στο προγραμμα σιγα σιγα. Ομως δεν μπορει να βασιστει μονο στους τουριστες. Κ δε βασιζεται μονο εκει οπως εχει δειξει η μεχρι τωρα πορεια. Το Ηρακλειο παραμενει η μεγαλυτερη πολη της Κρητης, με συνεπεια να εχει περισσοτερους ενδιαφερομενους ταξιδιωτες. Συνεπως πρωτα θα στεριωσουν τα ανοιγματα απο το Ηρακλειο κ μετα θα επεκταθει πιθανοτατα...
 
Παντως,εχοντας μια σταθερη πορεια εδω και καιρο,εμενα μου δειχνει οτι φοβαται να επεκταθει...Και γενικα,περα απο το νησι δε κανει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ διαφημιση!Ας πουμε,στην αθηνα δε τη ξερει κανενας,παρα μονο αν τους πεις για το ατυχημα που ειχαν με το αεροπλανο!Πρεπει να στοχευσει πρωτα εκει και μετα η αναπτυξη θα ερθει απο μονη της.Αλλωστε στα περισσοτερα δρομολογια δεν εχει ανταγωνιστη,και θα ειχε ευκολο εργο.Τωρα και τα αεροπλανα που εχει θα επρεπε να αντικατασταθουν καποια στιγμη,αλλα στα πιο μακρυνα δρομολογια.Εμενα προσωπικα μου φαινονται πολυ χρησιμα για κοντινες αποστασεις,αλλα για μακρυνες αποστασεις δε μπορουν να προσφερουν...Και τα μικρα αεροπλανα φανερωνουν επισης ενα φοβο αναπτυξης,διοτι μεγαλυτερο αεροπλανο μπορει να σημαινει σε καποια δρομολογια πιο πολλα κενα...
 
Με άλλο ματι βλεπει ο ελληνας το ATR και με αλλο το Jetstream,και διαφημιση να κάνει οταν καποιος δει τα Jetstream και ειναι άσχετος απο Aviation, θα πει ''σιγα μην πεταξω με αυτο το πραγμα'',υπάρχει αυτη η αδράνεια να μεγαλώσει η εταιρία,κριμα γιατι η Κρητη με 600 000 κατοίκους μπορουσε να εχει μια μεγάλητερη εταιρία,εδω η Κυπρος έχει 800 000 ειναι μισό νησί και η Cyprus Airways έχει 11 airbus.Υπάρχει περίπτωση να ειναι μια αξιοπιστη εταιρια με Jet και ας ειναι μονο 3-4 και να μην την αγγαλιασει ο κοσμος της Κρήτης?
 
Ναι ρε φίλε δεν ειναι ολοι γνωστες του aviation δεν εχουν ολοι συνδρομη στο airliners.gr ,στο 2009 ολα παιζουν ρόλο,αμα σου ελεγαν να πεταξεις με ενα αεροπλάνο που ελαχιστες εταιριες σε ολο το κοσμο το πετάνε και δεν το εχεις δει να πεταει πουθενα αλλου θα το σκεφτοσουν,ενω σκεφτου ποσοι ελληνες εχουν ήδη πετάξει με ATR.Δεν μπορείς τωρα να συγκρίνεις τεχνολογία του 67 με το 88.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top