Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ο κόσμος έχει κάψει φλάντζες.
 
Έλα, ήταν χορτοφάγος ο άνθρωπος και του σέρβιραν κρέας για αυτό συγχύστηκε ο παντέρμος :mrgreen:
 
Νομίζω ο επιβάτης αυτός έχει άλλα προβλήματα, στα γαλλικά λέει στην αεροσυνοδό "να του δίνει" και άλλα ασυνάρτητα.

Υπάρχει μια μαρτυρία ενός δημοσιογράφου εδώ που γράφει ότι τους είπαν ότι ειναι ψυχικά ασθενής και ίσως για αυτό τον λόγο δεν έγινε και diversion.

 
Η αναστάτωση είναι εμφανής, τώρα για κάτι παραπάνω δεν είμαι σίγουρος. Όχι ότι υποτιμώ το έκανε μια πτήση …ανά. Αυτό που διάβασα στο άρθρο με προβλημάτισε λίγο. Ok, υπάρχουν άνθρωποι με ψυχικές νόσους και δεν πρέπει να στιγματίζονται κλπ κλπ. Μέχρι εδώ καλά. Είναι ο κάθε επιβάτης η ο εργαζόμενος κατάλληλα ψυχοεκπαιδευμένος να έρθει σε επαφή με τέτοια περιστατικά!; Έχει κάνει εφημερία στο Αιγινήτειο! Δεν είναι metro να κατέβεις στην επόμενη στάση. Επιπλέον δεν βλέπω το λόγο να επιβάλεις την «ιδιόρρυθμη ιδιοσυγκρασία» σου σε άλλους 200 νοματαίους με το ζόρι. Χωρίς να έχεις καμία ευθύνη ή επίπτωση για την συμπεριφορά σου. Πέρα από ότι μπορεί να έχει πληρώσει ένας επιβάτης ένα σκασμό λεφτά ή να είναι σε άλλη φάση. Να έχει να κανείς μια επέμβαση και να είσαι αγχωμένος, να έχει να αποχαιρετήσεις κάποιον δικό του και πολλά πολλά αλλά. Τόσο έμφαση στις «ιδιορρυθμίες» του απειροελάχιστου. Τι φάση!; Έχω χάσει μερικές σεζόν πιστεύω.
 
Last edited:
Προσωπικά θα απαιτούσα δωρεάν εισιτήριο αντίστοιχης πτήσης και διπλασια μιλια μετά από τέτοια ταλαιπωρία. Μιλάμε για πτηση κόστους έως και 800 ευρώ (δεν ξερω ποσο θα κοτσιζε της τελευταιας στιγμης) και να ανέχεσαι τέτοια κατάσταση?
Η απλά μπορείς να πετάς με ένα legacy η αλλο private jet για να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις την ησυχια σου.
 
Πέφτει πολύ ξύλο για χαμένες χειραποσκευές στο FB κ στο trustpilot της aegean. Πολλοί δεν έχουν απαντήση ατο ερώτημα που είναι οι βαλίτσες τους κ άλλοι λένε πηγαίνετε στο Ελ. Βενιζέλος να τια ψάξετε κ να τις πάρετε από το σωρό. Ξέρει κανένας τι ακριβώς συμβαίνει κ το handling έχει κάψει φλάντζα;!
 
Στην Αθήνα έχει 2 εταιρίες handling συμφερόντων Γρύλου (ανταγωνιστή μέσω sky express) και αυτή που έχει πάροχο η Aegean. Να φύγει από αυτόν που έχει και να πάει στον ανταγωνιστή είναι λίγο δύσκολο. Τα melt down του συγκεκριμένου παρόχου είναι συνηθισμένα. Όσο δεν κάνει τα δικά της κουμάντα τουλάχιστον στην Αθήνα αυτό το χαλί θα συμβαίνει. Η αποθέωση του άρπα κόλα ;)
 
Κολλάει και σε εσάς σήμερα η εφαρμογή της Aegean ή είναι τοπικό το πρόβλημα στο κινητό μου; Μέχρι σήμερα νωρίς το πρωί δούλευε μια χαρά.
 
Top