jerry
Concorde-Class-Member
Έχεις συγκεκριμένες γραμμές στο μυαλό σου; Να τις πιάσουμε μία-μία αν είναι Γενικά οι γαλατάδικες πτήσεις από ATH αποτελούν παρελθόν νοσταλγίας της πΟΑ. Έχουν διατηρηθεί βέβαια σε μεγάλο βαθμό οι πρωινές πτήσεις προς ATH με night stops στους σταθμούς (π.χ. μέχρι και ATR διανυκτερεύσει στη JTR καταχείμωνο). Το βαθύ καλοκαίρι που οι ξέφρενοι παραθεριστές είναι διατεθειμένοι να πετάξουν ακόμα και στις 3 το πρωί αν είναι φτηνότερα, επανέρχονται και κάποια γαλατάδικα κατά την παλαιο-ΟΑ-ορθοδοξική έννοια του όρου (π.χ. RHO, CHQ). Φαντάζομαι έχουν κάνει την έρευνά τους, και είδαν πως δεν τσουλάει κατά τα άλλα. Ας μην ξεχνάμε πως η πΟΑ πετούσε πολλά γαλατάδικα καθώς εξυπηρετούσε και ταχυδρομείο (εφημερίδες κλπ).
Ε τώρα ο ανταγωνισμός έρχεται και παρέρχεται. Το ATH-JTR ας πούμε το βαθύ καλοκαίρι θα εξυπηρετείται με 23(!) πτήσεις ημερησίως ανά κατεύθυνση (9 Α3, 9 GQ, 3 V7, 2 FR). Φαντάζομαι πετάς όταν σου έχεις σλότ. Επίσης, με βάση το οικονομικό σύστημα που βρισκόμαστε, όταν σκάσει η επόμενη μεγάλη κρίση, θα σφίξουν τα λουριά και η συγχώνευση θα παρουσιαστεί ως η μόνη λύση, οπότε η πλήρης εναρμόνιση στόλου (ATR και 32N) και προγράματος θα κάτσει λουκούμι, το έχουμε ξαναδεί το έργο.
Ε τώρα ο ανταγωνισμός έρχεται και παρέρχεται. Το ATH-JTR ας πούμε το βαθύ καλοκαίρι θα εξυπηρετείται με 23(!) πτήσεις ημερησίως ανά κατεύθυνση (9 Α3, 9 GQ, 3 V7, 2 FR). Φαντάζομαι πετάς όταν σου έχεις σλότ. Επίσης, με βάση το οικονομικό σύστημα που βρισκόμαστε, όταν σκάσει η επόμενη μεγάλη κρίση, θα σφίξουν τα λουριά και η συγχώνευση θα παρουσιαστεί ως η μόνη λύση, οπότε η πλήρης εναρμόνιση στόλου (ATR και 32N) και προγράματος θα κάτσει λουκούμι, το έχουμε ξαναδεί το έργο.