Ευχαριστώ γιά την επισήμανση,αλλά το είδα το μήνυμα τού κ.Σωτηρόπουλου.Γιά απάντησέ μας λοιπόν κι'εσύ τα εξής:
"
τελείωσαν ιπτάμενοι που απο αγγλικά ημέρας μόνο το I am." Τί εννοείς;Υπάρχουν Αγγλικά ημέρας και Αγγλικά νύχτας;
"
στο t-6 οι αναφορές δίνονται στα αγγλικά".Ενώ στά άλλα-στό T-41,άς πούμε,δίνονται στά Κινέζικα;
"
επειδη ήμουν μέσα" πού μέσα δηλαδή;Ησουν σπουδαστής στην Σχολή Ικάρων;Άποφοίτησες;Διέκοψες την εκπαίδευση;Πέρασες απ'έξω και είπες να μπής να πής ένα "γειά";
Γιά διαφώτισέ μας λιγάκι,γιατί πολύ μυστήρια τα λές......
ΥΓ.Α,και κάτι άλλο:"εγγράφεσαι" στο forum στίς 05 Φεβ 2012 - 14:15 και το πρώτο σου μήνυμα είναι στο topic αυτό στίς 05 Φεβ 2012 - 14:19.Μπράβο!Μέσα σε 4 λεπτά διάβασες τόσες σελίδες μηνυμάτων και η συμβολή σου στην συζήτηση ήταν ένα ακαταλαβίστικο post.....
sierra_sotiropoulos":15eejey0 said:
Μετά τη βασική εκπαίδευση στα Τ-41 (Cessna 172) στο Τατόι, οι Ίκαροι μεταφέρονται στην 120 ΠΕΑ στην Καλαμάτα όπου εκπαιδεύονται στα T-6 Texan II. Είναι ο τύπος αεροσκάφους που αντικατέστησε πριν μερικά χρόνια τα γερασμένα T-37.
Μετά συνεχίζουν στα Τ-2Ε Buckeye.
Ποιά είναι τά "πολιτικά" αντίστοιχα τών T-6 και T-2E;
Επίσης:η αποφοίτηση γίνεται μετά την ολοκλήρωση τής εκπαίδευσης στά T-2E ή έχουν ήδη ονομαστεί ανθυποσμηναγοί;Πρό πολλών ετών είχα συζητήσει κάποιες φορές μέσω IRC με έναν υποσμηναγό που μού είχε πεί ότι υπηρετούσε στην Καλαμάτα,αλλά όταν τον είχα ρωτήσει σχετικά επειδή ενδιαφερόταν ο αδελφός ενός φίλου μου να δώση εξετάσεις γιά την ΣΙ,δέν μού το είχε διευκρινίσει.Μετά δυστυχώς έχασα την επαφή μαζί του.