Σχέδιο 5 σημείων για την Ολυμπιακή

  • Thread starter Thread starter vagelist
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Τα κομματικά παρακαλώ αλλού! Όχι εδώ! :?
 
Πάντως η δική μου αίσθηση είναι πως το ζουμί του άρθρου είναι πως οι ΟΑ θα πουληθούν αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο της παρούσας κυβέρνησης λίγο μετά τις εκλογές. Νομίζω βέβαια πως φαίνοτανε αυτό από καιρό τώρα. Θυμηθείτε πχ πως ο Μπαρό εκεί που όλοι περιμέναμε να τα πει έξω από τα δόντια το Μάρτη τα μάσαγε. Αυτό κάτι σήμαινε.
Τώρα αυτά με τα 33 αεροσκάφη και το Δελχί είναι η πρόταση μιας συμβουλευτικής εταιρείας (δεν ξέρω αν ξέρετε το ανέκδοτο με τον τσομπάνη). Αυτό δε σημαίνει πως θα εφαρμοστεί ούτε πως είναι μονόδρομος. Σε κάθε περίπτωση όμως το άρθρο αναφέρεται στη μελέτη μέσα σε 2 αράδες συνοψίζοντας τα πολύ βασικά σημεία, ενώ η μελέτη είναι σίγουρα τόμος. Άρα είναι λίγο άδικο και ανώριμο να την κρίνουμε μόνο από αυτό.
 
Tα κόμματα όμως κατέστρεψαν και καταστρέφουν την ΟΑ.

Μια συζήτηση για την ΟΑ, είναι πολιτικό θέμα, είτε μας αρέσει είτε όχι. Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να υπάρχει καμία συζήτηση για την ΟΑ στο φόρουμ, αν δεν μπορεί να τεθεί στις πραγματικές τις βάσεις, που είναι πολιτικές, και δυστυχώς μεγαλοπολιτικές (όχι μικροκομματικές).

Είναι σημαντικό για το φόρουμ να αποφασίσει αν αεροπορικά θέματα σαν της ΟΑ θα συζητιούνται κανονικά ή καθόλου. Διαφορετικά, θα πρέπει να μην επιτρέπεται καμία κρίση για καμία εταιρία, γιατί κάθε κρίση είναι και μια πολιτική θέση σε ένα φόρουμ, και δεν μπορεί να μην αναπτύσσεται ή να μη δέχεται σχόλια και αντίλογο ως προς την ουσία. Δεν υπάρχει μέση λύση.

Εντελώς φιλικά, ή απαγορέψτε τέτοιου είδους θέματα και οποιαδήποτε κριτική και επιτρέψτε μόνο φωτό, trip report και αεροπορικά νέα κτλ χωρίς κρίσεις (όπως θα έπρεπε να κάνουν οι δημοσιογράφοι στην τβ), ή αφήστε την κάθε συζήτηση να αναπτυχθεί όπως αναπτύσσεται (σε λογικά πλαισια πάντα).

Η δημοσίευση του άρθρου και σε ειδικό thread θα έπρεπε να τελειώσει με ένα ευχαριστώ από τον καθένα για να μην υπάρξει σχόλιο ούτε κριτική. Καταλαβαίνουμε όλοι πόσο ανόητο θα ήταν αυτό, όταν το άρθρο μιλάει για την πολιτική απόφαση πώλησης της εταιρίας.
 
εγω παλι νομιζω οτι η παρουσα μιζερια θα διαιωνιζεται για αιωνες. το ιδιο αρθρο ανετα θα μπορουσε να ειναι απο εφημεριδα π.χ.του 1995. πουληστε την η κλειστε την...
 
Ωραία γελάσαμε και σήμερα. Φυσικά εάν η εταιρία αποκτήσει 8 777, 15 737 και 10 ΑΤΑΡΙΑ, γιατί να μην κάνει πράξη αυτόν τον στρατηγικό σχεδιασμό; ..Ε..γιατί; Καλή θέληση να υπάρχει και τα βρίσκουμε τα υπόλοιπα...μετά τις εκλογές ρε παιδιά...την άνοιξη...Θά 'ναι...σαν να μπαίνει η άνοιξη...θά 'ναι......
 
A300":w3vhiaiv said:
Tα κόμματα όμως κατέστρεψαν και καταστρέφουν την ΟΑ.

Μια συζήτηση για την ΟΑ, είναι πολιτικό θέμα, είτε μας αρέσει είτε όχι. Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να υπάρχει καμία συζήτηση για την ΟΑ στο φόρουμ, αν δεν μπορεί να τεθεί στις πραγματικές τις βάσεις, που είναι πολιτικές, και δυστυχώς μεγαλοπολιτικές (όχι μικροκομματικές).

Είναι σημαντικό για το φόρουμ να αποφασίσει αν αεροπορικά θέματα σαν της ΟΑ θα συζητιούνται κανονικά ή καθόλου. Διαφορετικά, θα πρέπει να μην επιτρέπεται καμία κρίση για καμία εταιρία, γιατί κάθε κρίση είναι και μια πολιτική θέση σε ένα φόρουμ, και δεν μπορεί να μην αναπτύσσεται ή να μη δέχεται σχόλια και αντίλογο ως προς την ουσία. Δεν υπάρχει μέση λύση.

Εντελώς φιλικά, ή απαγορέψτε τέτοιου είδους θέματα και οποιαδήποτε κριτική και επιτρέψτε μόνο φωτό, trip report και αεροπορικά νέα κτλ χωρίς κρίσεις (όπως θα έπρεπε να κάνουν οι δημοσιογράφοι στην τβ), ή αφήστε την κάθε συζήτηση να αναπτυχθεί όπως αναπτύσσεται (σε λογικά πλαισια πάντα).

Η δημοσίευση του άρθρου και σε ειδικό thread θα έπρεπε να τελειώσει με ένα ευχαριστώ από τον καθένα για να μην υπάρξει σχόλιο ούτε κριτική. Καταλαβαίνουμε όλοι πόσο ανόητο θα ήταν αυτό, όταν το άρθρο μιλάει για την πολιτική απόφαση πώλησης της εταιρίας.
Εξαιρετικά τα λες! Και για την ΟΑ και για το φόρουμ! Αυτός είναι και ο λόγος που το έβαλα ολόκληρο σε παράθεση. Για να (ξανα)διαβαστεί.
 
A300":31n4ynwi said:
Tα κόμματα όμως κατέστρεψαν και καταστρέφουν την ΟΑ.

Μια συζήτηση για την ΟΑ, είναι πολιτικό θέμα, είτε μας αρέσει είτε όχι. Δε νομίζω πως υπάρχει λόγος να υπάρχει καμία συζήτηση για την ΟΑ στο φόρουμ, αν δεν μπορεί να τεθεί στις πραγματικές τις βάσεις, που είναι πολιτικές, και δυστυχώς μεγαλοπολιτικές (όχι μικροκομματικές).

Εγώ αγαπητέ Α300 μάλλον δεν συμφωνώ με αυτή σου την θέση.
Δεν μπορώ να κατανοείσω πως π.χ η αγορά αεροσκαφών μιας εταιρίας τα δρομολόγια της ή η κριτική για την διοίκησή της είναι πολιτικό θέμα. Μπορούμε κάλιστα να κάνουμε όποια κριτική θέλουμε χωρίς όμως να απαξιώνουμε τους πάντες και τα πάντα και να διαολοστέλνουμε όλους τους πολιτικούς φορείς.

Δεν μπορώ επίσης να συμφωνήσω ντε και καλά με την άποψη ότι οι όποιες προσπάθειες εξυγίανσης της Ο.Α γίνονται για προεκλογικούς λόγους. Συμφωνώ βέβαια ότι η Ο.Α έφτασε εδώ που έφτασε λόγω των κάκιστων χειρισμών όλων των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων, αλλά νισάφι πιά, αυτά τα έχουμε πει εκατομμύρια φορές και τα ξέρει όλη η Ελλάδα. Δεν νομίζω ότι ανακαλύπτουμε την Αμερική λέγοντας και ξαναλέγοντας τα ίδια.

Κλείνοντας, θα πω ότι τόσο καιρό το forum λειτουργεί άριστα αποφεύγοντας τους πολιτικούς σκοπέλους και πραγματικά δεν βλέπω κανένα λόγο να ανατρέψουμε τους κανόνες του. Όποιος νομίζει ότι σε ένα καθαρά αεροπορικό forum, χωράνε πολιτικές και μεγαλοπολιτικές νομίζω ότι σκέφτεται λάθος. Πολιτικά forum δόξα τον Θεό υπάρχουν πολλά, καλώ λοιπόν όσους θέλουν να δημοσιοποιήσουν τις πολιτικές τους θέσεις να τα χρησιμοποιήσουν και να αφήσουν εμάς στην ησυχία μας.
 
COMPUTERISE":3tp08y1m said:
Δεν μπορώ να κατανοείσω πως π.χ η αγορά αεροσκαφών μιας εταιρίας τα δρομολόγια της ή η κριτική για την διοίκησή της είναι πολιτικό θέμα.
Αγορά αεροσκαφών: Airbus vs. Boeing - σαφώς πολιτικό θέμα, αν και όχι άμεσα μικροκομματικό.
Διοίκηση: διορισμένα γαλαζοπράσινα κομματικά στελέχη με σκοπό να αξιοποιήσουν την ΟΑ για να ενισχύσουν με τον Α ή Β τρόπο τη θέση της Κυβέρνσης - επίσης πολιτικό θέμα.

Μπορούμε κάλιστα να κάνουμε όποια κριτική θέλουμε χωρίς όμως... να διαολοστέλνουμε όλους τους πολιτικούς φορείς.
Αστειεύεσαι ? Εδώ τους φτύνεις και αυτοί κάνουν το βλάκα και λένε "Βρέχει!"
 
Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις πώς και γιατί η "στρατηγική" μιας εταιρίας που "διοικείται" από το κράτος που θέλει να την ξεπουλήσει επειδή δέχεται "πιέσεις" να την ξεπαστρέψει από την αγορά των εταιριών 5 ηπείρων, είναι πολιτικό θέμα, τότε νομίζω πως βλέπεις την πολιτική πολύ πολύ στενά.

Ό,τι συμβαίνει γύρω μας είναι πολιτική, και ότι αφορά πολύ κόσμο ή έθνη είναι ακόμα πιο πολιτικό. Το φορουμ είναι ένας κατεξοχήν πολιτικός χώρος και πράξη και μέσα σε αυτό εδώ το φόρουμ συνεχώς κατατιθενται πολιτικές απόψεις, με κάθε σχόλιο, με κάθε θέση που παίρνει κανείς για τα γεγονότα, όσο και αν νομίζει ότι αποφεύγει τους πολιτικούς "υφάλους", γιατι απλά αυτό δεν γίνεται, και αυτό μας έλειπε να γίνεται.

Το να λες πόσο απολαμβάνεις το τάδε σκατουλάκι που σου προσφέρουν στη business class είναι η πολιτική σου θέση. Το να βάζεις όνομα και ψευδώνυμο το όνομα μιας αεροπορικής εταιρίας ή ένος αεροπλάνου κτλ (πχ Α300) είναι πολιτική θέση. Το να συγκρίνεις δυο εταιρίες, το ίδιο. Το να λες την όποια άποψή σου (πχ πόσα μαντιλάκια πήρες από το αεροπλάνο) για ένα πολιτικό σκάνδαλο, πχ ΟΑ, είναι η πολιτική σου θέση. Το να μην παίρνεις θέση και να νομίζεις ότι κανείς δεν παίρνει ή δεν πρέπει να παίρνει , είναι επίσης μια πολιτική θέση.Το να αρνείσαι να ακούς και να δρας για ένα τέτοιο θέμα, επίσης είναι μια θέση.

Η αναφορα σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ κτλ είναι κομματική, όχι πολιτική αλλά δυστυχώς, όσο ανατριχιαστικό και να είναι, είναι ο τρόπος που γράφεται η πολιτική στη χώρα μας.

Πιο συγκεκριμένα τώρα για αυτά που θέτεις:

1. Η στρατηγική, η αγορα αεροσκαφών, τα δρομολογια και οι επιλογές της διοίκησης μιας εταιρίας που ανήκει στην Πολιτ-εία είναι εξ ορισμού πολιτ-ικό θέμα, δε νομίζω ότι υπάρχει τίποτα πιο κατανοητό από αυτό.Σε κατάλαβα απ'τη φωνή-Τέλος.

2. Το ότι εχουμε πει πολλές φορές πως η αδύναμη ελληνική Πολιτεία έχει ξεπουλήσει την ΟΑ σε ξένα συμφέροντα και πολιτικά παιχνίδια, δεν σημαίνει πως ανακαλύπτουμε την Αμερική, πρώτον γιατί δεν θελουμε άλλη Αμερική και δεύτερον γιατί δεν είναι το ζήτημά μας να έχουμε "φρέσκα" νέα για αυτό το θέμα. Τα νέα είναι μπαγιάτικά, κλισέ, γνωστά και συγκεκριμένα. "Το κρατος θέλει να κλείσει την ΟΑ γιατί το υποχρεώνουν-Το κράτος χρωστά στην ΟΑ".Η σωστή αξιολόγηση της κατάστασης θα ήταν κάτι νέο, και ακόμα πιο σημαντικό νέο να ληφθεί δράση ως προς το κεντρικό αυτό πρόβλημα.

3. Όπως είπα και πιο πάνω, το φόρουμ δεν αποφεύγει τους πολιτικούς υφάλους. Ίσα ίσα τους προκαλεί. Και καλά κάνει. Αυτό είναι ο διάλογος και έτσι πρέπει να λειτουργεί. Δεν είναι ανατροπή να σχολιάζονται οι κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις των πραγμάτων.Εϊναι φυσικός μονόδρομος, και όποιος δεν το καταλαβαίνει, τότε δεν έχει καταλάβει τη θέση του στην Πολιτεία, είτε από αφέλεια είτε από βόλεμα, και μάλλον κακώς συμμετέχει σε ένα φόρουμ με τόσο απροκάλυπτα πολιτικό θέμα, όπως ο εθνικός εκβιασμός και βιασμός της ΟΑ και της υπόλοιπης κρατικής περιουσίας που ανήκει και πρέπει να ανήκει σε όλους και όχι σε δυο-τρεις ύποπτους λεφτάδες.

4. Όχι όλες οι πολιτικές απόψεις και όχι όλα τα κόμματα (όχι όλοι οι εκπρόσωποι του ελληνικού λαού και όχι όλος ο ελληνικός λαός) συμφωνούν με την πολιτική της ιδιωτικοποίησης της ΟΑ και γενικότερα των ιδιωτικοποιήσεων. Απορώ πως κανείς δεν καταλαβαίνει ότι το θέμα είναι αυτό και μόνο, είδικά στην περίπτωση ΟΑ. Επιλογές υπάρχουν. Ψαχτείτε. Ο διαλογος συνεχίζεται.

"Καθαρά αεροπορικό" ή "καθαρά οτιδήποτε" δεν υπάρχει. Υπάρχει ουσιαστικός λόγος, και παραφιλολογία. Το φορουμ θα μπορούσε να έιναι παραφιλολογικό (πχ χαρτοπετσετούλες Aegean vs χαρτοπετσετούλες TWA). Δεν φαίνεται -ευτυχώς- να είναι.

ιλική συμβουλή: Αν θες να σε αφήσουν ήσυχο, άσε ήσυχη την αεροπορία, ή βρες το thread με τις χαρτοπετσέτες κτλ. (Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο "καθαρό αεροπορικά". Τα σαπουνάκια ίσως.)

Καλή μέρα σε όλους.
 
sv1xv":eeig8olg said:
Αγορά αεροσκαφών: Airbus vs. Boeing - σαφώς πολιτικό θέμα, αν και όχι άμεσα μικροκομματικό.
Διοίκηση: διορισμένα γαλαζοπράσινα κομματικά στελέχη με σκοπό να αξιοποιήσουν την ΟΑ για να ενισχύσουν με τον Α ή Β τρόπο τη θέση της Κυβέρνσης - επίσης πολιτικό θέμα

Η εκάστοτε κυβέρνηση διορίζει την όποια γαλαζοπράσινη διοίκηση όχι για να ενισχύσει την θέση της αλλά για να αναπτύξει τον οποιοδήποτε οργανισμό. Θέμα κριτικής αγαπητέ σε ένα αεροπορικό forum είναι αν αυτή η ρημάδα η διοίκηση κάνει καλά την δουλεία της και όχι αν ενεργεί καλά η εκάστοτε κυβέρνηση.

Για την αγορά αεροσκαφών τώρα, το ζητούμενο ασφαλώς και δεν είναι boeing ή airbus αλλά τι τύπος αεροσκαφών πρέπει να αγοραστεί. Εκεί πρέπει να εστιαστεί η κριτική και όχι στην εταιρία παραγωγής του αεροσκάφους και αυτό βέβαια δεν είναι ούτε πολιτικό θέμα ούτε σκάνδαλο μια που και οι 2 εταιρίες είναι άριστες.

Εγινα κατανοητός;;

Υ.Γ. Φίλε Α300 εσύ χάνεσαι εδώ πέρα!! Η δικιά μου συμβουλή είναι να δοκιμάσεις τις δυνάμεις σου σε ένα πολιτικό φορέα ή καλύτερα να ιδρύσεις ένα εσύ μπας και σώσεις όχι μόνο την Ο.Α αλλά την Ελλάδα ολόκληρη.
Εμάς τους φτωχούς το πνεύμα, τους απολιτικούς, άσε μας να μετράμε χαρτοπετσέτες....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top