Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διάβασα ότι το να κάνει ένα αεροσκάφος δεξιόστροφους ελιγμούς είναι σημάδι προς γειτονικά σκάφη ότι βρίσκεται σε κίνδυνο, ειδικά όταν έχει χαθεί η ασύρματη επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου. Στο ραδιόφωνο άκουσα ότι το έκανε πάνω από το Αιγαίο και το είδαν τα μαχητικά. Και ρωτάω τώρα: είναι δυνατόν αεροσκάφος που πετάει με autopilot και με τους κυβερνήτες off να κάνει δεξιόστροφους ελιγμούς; ..ή η πληροφορία ότι τους έκανε είναι λανθασμένη;

Δεν ξέρω βρε παιδιά, προσωπικά η ιστορία μού φέρνει στο μυαλό το "όχι άλλο κάρβουνο" αλλά στον αέρα. Μπορεί να είμαι και πολύ λάθος, αλλά με βεβαρυμένο ιστορικό, σε μια εποχή δύσκολη με το κόστος στα ύψη και με τεχνικούς ελέγχους και πιστοποιητικά από ξένους οίκους και αποδοχή τους από την αρμόδια κυπριακή υπηρεσία...

Και να διορθώσω κάτι που έγραψα παραπάνω. Ακόμα και σε τόσο μεγάλο ύψος, τεχνικά είναι εφικτό το GSM κινητό να πιάσει σήμα, αν η εκμπεμπόμενη ακτινοβολία από το σταθμό βάσης είναι αρκετά μεγάλη.
 
HEJ_fan":144qb9z7 said:
Tώρα μόλις δήλωσε ο Ρουσόπουλος ότι στην τελευταία πολύ κοντινή επαφή των 2 πιλότων F16 υπήρχαν 2 άτομα που προσπαθούσαν πριν από την πτώση να πάρουν τον έλεγχο του σκάφους. (Ίσως κάποιοι από τους επιβάτες ή το προσωπικό; )

Εδώ η δήλωση του Ρουσόπουλου μαζί με τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων:

:arrow: http://www.primeminister.gr/gr/newspopup.asp?id=535

Είναι από τις λίγες μάλλον "αξιόπιστες" και επίσημες πηγές μέχρι στιγμής, μιας ακόμα και οι ειδικοί (κυβερνήτες, τεχνικοί) που βγαίνουν στα κανάλια, έχουν μάλλον διαφορετικές απόψεις.
 
sillipitiria stis oikogeneies ton thimaton..... :cry:

ego thelo na sas rotiso kati: Kseroun mipos ti ora oi pilotoi pethanan?? an ginei aposimpiesi ap'oti ksero xreiazonte peripou 20-30'' mexri pou kapoio atomo mesa sto aeroplano mporei na anteksei.... tote ta 2 atoma pos vrethikan sto pilotirio mesa eno opos oloi anaferoun oi ypoloipoi epivates kai pilotoi itan nekroi??

Emena kati mou vromaei stin oli istoria......

I gnomi mou pantos einai oti oi pilotoi eprepe na gyrisoun piso stin Larnaca apo ti stigmi pou emfanistike to provlima ston klimatismo tou aeroplanou........
 
kai apo mena ta sillipitiria mou, gia ollous tous suggeneis ton thimaton,

Krima, krima.....

Alla sigoura 8a ma8oume thn istoria giati mou fainete periergi h katastash auth. ..
 
ENA MEGALO YIATI?......

SILIPITIRIA........stis oikogenies olon....pou efigan......
 
Μερικές ακόμα απορίες:

- Πώς γίνεται να έχουν επιζήσει οι 2 και να προσπαθούν, σύμφωνα με τους πιλότους των μαχητικών, να πάρουν τον έλεγχο του αεροσκάφους;
- Όταν το αεροσκάφος μπαίνει στο entry point του LGAV στην περιοχή Τζιας-Κύθνου, έχει προγραμματιστεί από την αρχή ότι θα κάνει δεξιόστροφες στροφές και σπιράλ κινήσεις για να προειδοποιήσει ότι κάτι πάει στραβά;
- Από τη στιγμή που έχει κηρυχθεί σε κατάσταση renegade και είναι ανεξέλεγκτο, γιατί όλοι έχουν τόσο κατηγορηματικά αποκλείσει το γεγονός να καταρρίφθηκε από τα μαχητικά σε ακατοίκητη περιοχή ώστε να μην υπάρχουν και άλλα θύματα στο έδαφος; Αν το δούμε τελείως ψυχρά, υπάρχει το προ 1 έτους έτοιμο δεδομένο σχέδιο λόγω Ολυμπιακών Αγώνων για μια τέτοια συγκεκριμένη αντίδραση. Βέβαια κανείς, ακόμα και αν ίσχυε κάτι τέτοιο, δε θα το παραδεχθεί, γιατί το πολιτικό κόστος είναι μεγάλο, ειδικά που το αεροσκάφος ήταν κυπριακό. Επίσης, είναι δυνατόν να πέσει αεροσκάφος και να γίνεται κομματάκια ύστερα από πρόσκρουση σε μια τέτοια κοιλάδα που δεν πρέπει να ναι και η πιο δύσβατη με ακραία μορφολογία; Και γιατί να μην έγινε κομματάκια ύστερα από πυρά; Προσοχή, δε λέω ότι καταρρίφθηκε, απλά μου κάνει εντύπωση ότι από την αρχή όλοι τρέχουν να το αποκλείσουν έστω και ως ενδεχόμενο με 0.001% πιθανότητα.

Θα θελα την γνώμη πολύ πιο σχετικών με την αεροπορία από μένα.
 
Se mia ptisi oi pilotoi programatizoun ton autopilot eos to holding point tou aerodromiou afiksis (LGAV), otan ftasi se auto ti simio to aeroskafos oi pilotoi prepei na dosoun nea stixeia ston autopilot, ean den to kanoun to aeroplano einai akubernito, petaei mono tou, siga siga xanei ypsos eos otou xtipisi kapou kai exoume crash. Egine komatakia, to aeroplano, giati i taxitita proskrousis prepei na eitan poli megali mallon cruising speed afou eitan akubernito edo kai ora. Tora gia tous 2 pou nomizoun oti eidan oi pilotoi ton F16 mporei na einai kai oi idioi oi pilotoi. To thema einai to pos den edosan kamia eidopioisi oi pilotoi, oute ton kodiko kindinou den esteilan. Isos to kako na egine noris kata tin anodo tou skafous apo ta 14000 sta 34000 podia, giati apo tote den yparxi epikoinonia me to ATC. Tote mallon stalthike kai to SMS apo epibati. Kati den prepei na ekanan sosta oi pilotoi, isos den fantastikan to megethos tou kindinou, isos kapoia aperiskepsia, den mporo na pistepso oti den prolaban na kanoun apoleitos tipote esto kai ean eixan 1 mono lepto zois!
 
stin germaniki selida tis http://www.stern.de,

milane gia proti fora, oti ektos to problima me ton "heater" kai to "oxygen"
ipirxe kai to problima apo "dilitirio gas"...


Es seien giftige Gase ins Flugzeug gelangt und die Piloten bewusstlos geworden. Nachdem der Treibstoff verbraucht war, stürzte die Boeing 737-300 der Gesellschaft Helios-Airways in eine felsige Hügellandschaft rund 10 Kilometer nordöstlich des Athener Flughafens

afto tha eksigouse isos; i toulaixston tha itane ena logiko kommati sto puzzle giati then ksekinisane ena " immediate emergency decrease"
sta kato apo 10.000 podia

afto tha eksigouse isos giati i piloti t

distixos mono sta germanika:
http://stern.de/politik/panorama/:Flugz ... 44286.html

na sas po akoma: to "Stern" ine mia parapoli sobbari news agency kai ta reportage tis kaliptoune panta apo "facts"
 
molis katevike h cy010 apo lca sto a37 me syggeneis tvn epibatov tis hellios :( :( :(
 
Top