Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
:x
O Tsolakis DEN EIPE TETOIO PRAGMA asxeta an isxyei h oxi.
Oi dhmosiografares mas ....metefrasan me diafora 20 deyteropleptwn (les kai eimaste kothonia kai den katalavainoume ti eipe apo monoi mas) oti o Tsolakis eipe oti emeine apo kaysima.
Ayto pou eipe einai oti yphrxe sto parelthon ena atyxhma me Lear sthn ameriki opou emeine akyvernhto kai epese otan emeine apo kaysima . Den eipe oti emeine o Helios apo kaysima.
To pio pithano einai na mhn emeine apo kaysima mono kai mono apo to gegonos oti h fwtia parahtan ektetamenh sto grammatiko gia na anapse mono apo trivh.
Opws kai na exei tha proteina na kleisoume tis thleoraseis (tis ellhnikes toulaxiston) gia 5-6 meres. Na akoume mono tis eidhseis (tis pragmatikes JUST THE FACTS) kai meta kleisimo.
 
Επειδή δεν υπήρχε κάπου αλλού το σύνολο του στόλου της Helios Airways τον παραθέτω εδώ:

arrow Boeing 737-86N, c/r 5B-DBI, c/n 30807/829
arrow Boeing 737-31S, c/r 5B-DBY, c/n 29099/2982
arrow Boeing 737-86N, c/r 5B-DBH, c/n 30806/790
arrow Boeing 737-4Y0, c/r 5B-DBG, c/n 24682/1824 (μετέπειτα παραδόθηκε στην Malev τον 07/2001 με νηολόγιο HA-LEY και αποσύρθηκε τον 01/05.)

as simpliroso kai kati apo to JP; oti to 733 itane to palio D-ADBQ, ex- DBA, kai kataskebastike telos 1997,
 
Το αεροπλάνο ήταν προβληματικό

Έχω μια ξαδέλφη που δουλεύε στην αεροπορική εταιρεία αυτή μέχρι πρότεινος. Παραιτήθηκε επειδή είχε παρατηρήσει ότι το αεροπλάνο πάθαινε συχνά βλάβες, αρχικά ζήτησε να την μεταθέσουν στα -800άρια γιατί δεν αισθανόταν ασφαλής στο εν λόγω αεροπλάνο κι όταν οι αξιωματούχοι αρνήθηκαν παραιτήθηκε.

Το αεροπλάνο πάθαινε συχνά βλάβες τόσο στο σύστημα κλιματισμού, ιονισμού και εξαερισμού της καμπίνας όσο και με τα συστήματα επικοινωνίας, ενώ άλλοι επιβάτες είχαν αναφέρει και τριγμούς στο πίσω μέρος της ατράκτου. Το αεροπλάνο πρώτα πετούσε με μια Αιγυπτιακή εταιρεία, δεν ξέρω αν η Helios το αγόρασε ή το εκμίσθωσε αλλά αυτό που έχει σημασία ήταν ότι ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕ ΕΡΕΙΠΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΕΡΕΙΠΙΟ. Και σαν Κύπριος του εξωτερικού αυτό που έχω να πω είναι ότι είναι η πρώτη απώλεια Κυπριακού αεροσκάφους από ατύχημα (εξαιρούνται βέβαια ένα που έπεσε από δολιοφθορά την δεκαετία του '70 και αυτά που καταστράφηκαν στην Εισβολή) και δεν μπορεί μια ιδιωτική εταιρεία να κοκορεύεται για τις υπηρεσίες της και από την άλλη να προσβάλει έτσι την Κύπρο αδυνατώντας να συντηρει αξιοπρεπώς τα μόλις 3 αεροπλάνα που έχει (ή μάλλον είχε) την ώρα που οι Κυπριακές Αερογραμμές με 55 χρόνια παρουσίας δεν είχαν ποτέ ανάλογα περιστατικά.
 
Κρίμα για τους ανθρώπους :( 48 παιδιά ανάμεσά τους :cry:
So, συνδυασμός βλαβών σε σύστημα ψύξης-θέρμανσης και ταυτόχρονη απότομη αποσυμπίεση; Το 733 ήταν τελικά; Στο e-radio του alpha news989 ή της NET, είχαν βγάλει ρεπόρτερ του Φιλελεύθερου από την Κύπρο (Θεοχαρίδης) και έλεγε για προηγούμενα προβλήματα του ίδιου αεροσκάφους ειδικά στη διαδρομή Λονδίνο-Λάρνακα και επίσης ότι ασκούνταν πιέσεις από την ιδιοκτήτρια εταιρεία (από τον Νοέμβριο 2004 έναντι 2.1m £ είναι η κυπριακών συμφερόντων Libra Holidays Group, tour operator και ιδιοκτήτρια ξενοδοχείων στην Α. Μεσόγειο) στους τεχνικούς ώστε να πετάει το αεροπλάνο, με αποτέλεσμα μερικοί από αυτούς να παραιτηθούν. Ακόμα έχουν καταγραφεί τα πάντα από τις κάμερες των F16 από τη στιγμή του εντοπισμού του πάνω από την Ίο μέχρι το σημείο συντριβής.

Τώρα ακούω τον κ. Κωνσταντέλλο που λέει στο ραδιόφωνο ότι, μετά από επικοινωνία με τον πρόεδρο των Κυπρίων πιλότων, ο κυβερνήτης ήταν Γερμανός και ο συγκυβερνήτης Κύπριος, και δήλωσε ότι με την άνοδό τους στα 14.500 ειδοποίησε ότι έχουν ένα πρόβλημα στο σύστημα συμπίεσης-αποσυμπίεσης. Μετά από την άνοδο στα 34.000 πόδια, διακόπηκε η επικοινωνία με τον κυπριακό πύργο ελέγχου. Οι πληροφορίες του μιλάνε για πρόβλημα αποσυμπίεσης του ίδιου αεροσκάφους τον Οκτώβρη ή Δεκέμβριο του 2004. Λέει ότι μέσα σε δευτερόλεπτα, σε περίπτωση ταχείας και απότομης αποσυμπίεσης όπου και το αεροσκάφος γεμίζει με υγροποιημένους υδρατμούς (άρα περιορίζεται και η ορατότητα), αυτό που πρέπει να κάνει ο πιλότος είναι να φορέσει αμέσως την μάσκα οξυγόνου, γιατί στο πιλοτήριο δεν πέφτουν αυτόματα όπως στην καμπίνα επιβατών. Επίσης λέει ότι μέχρι το σημείο της Τζιας, που είναι το σημείο στο οποίο αρχίζει η κάθοδος και οι στροφές ώστε να προσγειωθεί στο LGAV, το αεροσκάφος μπορεί να πετάει άνετα με autopilot βάσει των στοιχείων τα οποία εισάγονται στα computer του σκάφους από τους κυβερνήτες πριν την έναρξη της πτήσης.

Maintenance maybe?... :oops:
Boeing737 (από http://www.airdisaster.com/forums/showt ... ge=2&pp=25) :
http://www.b737.org.uk/airconditioning.htm
http://www.b737.org.uk/pressurisation.htm
http://www.b737.org.uk/aircraftsystems.htm
 
panos":371xghho said:
:arrow: Boeing 737-31S, c/r 5B-DBY, c/n 29099/2982

:arrow: http://www.airfleets.net/flottecie/Helios Airways-active-b737-1.htm

Εδώ το έχουν ήδη προσθέσει στα ατυχήματα! Πρώτη φορά βλέπω τόσο άμεση αντίδραση:

:arrow: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20050814-0

gonso":371xghho said:
Ayto pou eipe einai oti yphrxe sto parelthon ena atyxhma me Lear sthn ameriki opou emeine akyvernhto kai epese otan emeine apo kaysima .

Το ατύχημα για το οποίο -μάλλον- μιλούσε ο κ. Τσολάκης, και στο οποίο αναφέρεται και σημερινό άρθρο του BBC:

:arrow: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19991025-1
 
Apo tin NET dimosiografos tis Kipriakis efimeridas FILELEYTHEROS an to akousa kala anaferei oti prin kero mixanikoi tis eterias paretithikan se endixi diamartirias gia ton tropo sintirisis ton a/c kai afini kai iponies gia tin katalilotita kai ton tropo pou ta pliromata tis HELIOS pernoun ta diplomata tous!!!!!!!!!!!!!1
 
TAKIS":2ou2lyi3 said:
Apo tin NET dimosiografos tis Kipriakis efimeridas FILELEYTHEROS an to akousa kala anaferei oti prin kero mixanikoi tis eterias paretithikan se endixi diamartirias gia ton tropo sintirisis ton a/c kai afini kai iponies gia tin katalilotita kai ton tropo pou ta pliromata tis HELIOS pernoun ta diplomata tous!!!!!!!!!!!!!1

Καλά αυτά είναι τώρα τα κλασικά των ΜΜΕ! Αρχίζουν από την πρώτη στιγμή να κατηγορούν ανθρώπους και εταιρίες ΔΙΧΩΣ να έχουν εξακριβωμένα στοιχεία στα χέρια τους. Όσον αφορά το δημοσίευμα του Φ, το λινκ το έδωσα παραπάνω αλλά το ξαναγράφω:

http://www.phileleftheros.com/main/show ... ?id=298306
 
Re pedia na sas kano mia erotisi pou then borese akoma na katalabo pos egine afto to pragma. Afou lene oti i Autopilot itan anihtos kai oti i piloti ihan perasi sto ipologisti tou aeroskafous tin poria,pos tote epese se afton ton topo?
Afou o Autopilot ine etzi programatismenos eosta an ine activ oti molis ftani hamilo epido to legomeno "to low terra" sikoni aftomata to aeroskafos se ena asfalis ipso.
Afti ine i aporia mou

thanks :)
 
Top