Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οντως τραγικο. Για να μπορεσω να καταλαβω το φορτο του πιλοτου του μαχητικου, σκεφτομαι τον εαυτο μου να οδηγει το αυτοκινητο μου (που γνωριζω πολυ καλα) να πηγαινω με 60 χλμ/ωρα (ας πουμε) διπλα σε ενα λεωφορειο που πηγαινει ανεξελεγκτα με 50 χλμ και να μιλαω με bluetooth με δυο ομιλητες .... δυσκολο.

Εγω αυτο που δεν γνωριζω εαν εγινε, ειναι γιατι δεν επικοινωνησε το Radar της αθηνας με τη Λευκωσια η και με τη συχνοτητα της Ηλιος...
 
Εχω την εντύπωση πως έτσι όπως ήταν τά πράγματα,ακόμα κι'άν όλοι όσοι εμπλέκονταν στο συμβάν είχαν καταφέρει να μιλήσουν μέ τό αεροπλάνο νωρίτερα,δέν θα μπορούσε να γίνη κάτι γιά να αποφευχθή το μοιραίο.Κι'αυτό γιατί όλοι μέσα στό αεροπλάνο είχαν ήδη δηλητηριαστεί από υποξία,άρα και οι δύο πιλότοι.Ο δέ Προδρόμου εμφανίστηκε στο κόκπιτ μόλις τα τελευταία λεπτά πρίν την συντριβή και ακόμα κι'άν ήταν σέ θέση να ακούση και να εκτελέση οδηγίες,ο χρόνος που απέμενε ήταν ελάχιστος.

Αν ο Προδρόμου είχε καταφέρει να μπή στο κόκπιτ νωρίτερα,ίσως το αεροπλάνο να είχε σωθεί.Αν μή τι άλλο,ακόμα και άν έπεφτε στό έδαφος παρ'όλα αυτά,το γεγονός ότι θα υπήρχε κάποιος στό κόκπιτ να "ελέγξη" την πτώση θά καθιστούσε την συντριβή επιβιώσιμη άν όχι γιά όλους,τουλάχιστον γιά τους περισσότερους.
 
Το βίντεο υπάρχει κάπου αλλού; Στο λινκ που δώσατε δεν υφίσταται πλέον.
 
Μάλλον το κοίταξα γιατί σε αυτό το Link μου βγάζει κάτι διαφημιστικά trailer. Καμμιά ιδέα;
 
Αν περιμένεις 20 δευτερόλεπτα θα τελειώσουν τα διαφημιστικά και θα δεις το βίντεο :D :D
 
Ας μην ξεχασουμε και τον παραγοντα του CRM εδω δηλαδη του Crew Resaurce Management.Απ'οτι θυμαμαι οι 2 πιλοτοι δεν τα πηγαινανε καλα μεταξυ τους με σκοπο να μην πεταει ο Κ2 με τον Κ1 εαν δεν κανω λαθος.
Δυστηχως ενα ντομινο τραγικων σφαλματων και εγκληματικων πραξεων προκηψανε ξεκινωντας απο τους μηχανικους εδαφους και φτανοντας στο πιλοτηριο
 
Τό είδα κι'εγώ τώρα το βίντεο.

Ως ηχητικό ντοκουμέντο είναι πραγματικά συγκλονιστικό,ιδίως την στιγμή που ο πιλότος τού μαχητικού αναφέρει ότι ο Προδρόμου έδειξε με σήμα τού χεριού του ότι τον είδε (και φυσικά και στά τελευταία δευτερόλεπτα που αναφέρει την πρόσκρουση).Ωστόσο εξακολουθώ να πιστεύω πως και πάλι ο χρόνος γιά να αποφευχθή η συντριβή καί να προσγειωθή το αεροπλάνο στο LGAV ήταν ελάχιστος,ακόμα κι'άν ό Προδρόμου ήταν σέ θέση να επικοινωνήση μέ τόν πιλότο τού μαχητικού,μέ τό αεροδρόμιο ή μέ οποιονδήποτε άλλο καί να ακολουθήση τίς οδηγίες τους.....

Εντύπωση μού έκανε πόσες φορές ο πιλότος τού μαχητικού παρακάλεσε νά τού μιλάνε και οι δύο (Αθήνα & MAMBO) σέ μιά συχνότητα χωρίς να εισακουστή,όπως και πόσες φορές χρειάστηκε να επαναλάβη και στούς δύο αυτά που έβλεπε.

Επίσης,στά τελευταία 2 λεπτά ακούγεται στό βίντεο ηχητική προειδοποίηση (και μάλιστα από γυναικεία φωνή) στά ελληνικά "Πρόσκρουση".Επειδή δέν πρέπει να είναι από το GPWS τού αεροπλάνου αυτό,μήπως υπάρχει κάτι ανάλογο στό LGAV;
 
Hastaroth":2s574bi1 said:
Επίσης,στά τελευταία 2 λεπτά ακούγεται στό βίντεο ηχητική προειδοποίηση (και μάλιστα από γυναικεία φωνή) στά ελληνικά "Πρόσκρουση"
Μήπως εννοείς το radalt του αεροσκάφους; Από αυτό ακούγεται η γυναικεία φωνή, λέγοντας "Altitude" (είχε βάλει το radalt warning στα 2000' αν δεν κάνω λάθος). Δεν άκουσα τη λέξη "Πρόσκρουση" :mrgreen:
 
Top