Intercontinental
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 13/04/2015
- Μηνύματα
- 160
- Likes
- 18
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TAY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKA
jetpipe":2asy90u9 said:Ποιά είναι η πηγή σου και ποιές οι πραγματικές ταχύτητες του α/φους μετά το TOGA; (GS, IAS)
Ποιά ήταν η γωνία προσβολής (ΑΟΑ) και ποιά η VS καθ' όλη την διάρκεια του επεισοδίου;
Ποιά τα στοιχεία των κινητήρων καθ' όλη την διάρκεια του επεισοδίου;
Δυστυχώς φίλε δεν έχω στα χέρια μου τα μαύρα κουτιά. Εγώ απλώς προσπαθώ να πάρω μια ιδέα σχετικά με το τι μπορεί να έγινε λάθος από τα λίγα στοιχεία και δεδομένα που είναι διαθέσιμα για τον κόσμο. Δεν βγάζω αυθόρμητα συμπεράσματα λέγοντας "ορίστε, ξέρω τι έγινε, τώρα μπορούν να με προσλάβουν στο NTSB" ούτε απορρίπτω οτιδήποτε άλλο ακούω.
Και ναι, το somatogravic illusion αποτελεί μία πολύ καλή εξήγηση. (Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απορρίπτουμε οτιδήποτε άλλο).