Συντριβή Flydubai FZ981

  • Thread starter Thread starter Arturo
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απο τις συνομιλιες προκυπτει πως οτι συνεβη προεκυψε μετα την αποφαση για go around, η οποια δηλωθηκε με ηρεμο τονο θα ελεγα τονο ρουτινας...Επισης το πληρωμα φαινεται ετοιμο για πιθανο go around αφου ειχε δηλωσει εκ των προτερων προθεσεις για τετοια περιπτωση. Αναμονη για τα συμπερασματα της διερευνησης. :(
 
Είναι ξεκάθαρο μάλλον πως το αεροπλάνο πέφτει φλεγόμενο. Φάινεται - εκτός από τη φωτιά - και ο καπνός πίσω της.
 
Προς το παρόν, το επίσημο είναι αυτό: Στην προσπάθεια να προσγειωθεί, λόγω ισχυρών ανέμων (gusts) το αεροσκάφος ήρθε σε επαφή με το έδαφος (πιθανότατα φτερό). Ο πιλότος (που ίσως δεν αντιλήφθηκε την επαφή) προχώρησε σε go around. Το αεροσκάφος όμως υπέστη ζημία, δεν ήταν σε θέση να συνεχίσει την ομαλή πορεία της πτήσης, μπήκε σε περιδίνηση (stall) και κατέπεσε.

Το ακόλουθο βίντεο δείχνει σχεδόν το ίδιο περιστατικό, το οποίο όμως δεν οδήγησε σε τραγωδία: https://www.youtube.com/watch?v=uTgx0dZ-BAg

R.I.P.
 
Από ποιον είναι αυτό επίσημο; Αν δούμε τα δεδομένα του flight radar επιβεβαιώνεται το γράφημα που βρήκα στην daily mail και επισυνάπτω.

Αν δούμε το τελευταίο λεπτό πράγματι το αεροσκάφος από τα 1550 πόδια πάει στα 3957 και μετά από 15secs στα 925. Δεν βλέπω που μπορεί να υπήρξε η επαφή, καθώς όταν επιχειρήθηκε το δεύτερο go around ήταν στα 1550 πόδια.

Επίσης για τις φλόγες δεν νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε σίγουροι, το αεροσκάφος πιθανώς θα είχε ανοιχτά τα φώτα προσγείωσης και μπορεί να μας ξεγελάει.
 

Attachments

  • 7643579.jpg
    7643579.jpg
    181,7 KB · Προβολές: 2.143
Η αλήθεια είναι ότι το avherald ενημερώθηκε αρκετές φορές από χθες και ναι, επαληθεύονται αυτά που λες. Αυτό που επισήμανα εγώ ήταν το αρχικό πόρισμα, το οποίο διαψεύστηκε.
Είναι σχεδόν ξεκάθαρο ότι πρόκειται για stall μετά από απότομο go-around. Στοιχεία δείχνουν ότι είχαν λάθος βαρομετρική (QNH), που είχε ως αποτέλεσμα να φαίνεται λανθασμένο υψόμετρο (χαμηλότερα από το κανονικό) το οποίο ίσως εξηγεί το τόσο απότομο go-around σε ένα σχετικά ασφαλές υψόμετρο.
 
1. To αεροσκάφος είναι σχεδόν σταθερό στα 2.700 πόδια
2. Το αεροσκάφος κατεβαίνει για προσέγγιση
3. Ο κυβερνήτης ανακοινώνει go-around στα 1.500 πόδια
4. Το αεροσκάφος φτάνει στα 3.975 πόδια σχεδόν σε 30 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητά του είναι σε αρκετά χαμηλά επίπεδα
5. Το αεροσκάφος χάνει ύψος απότομα ενώ το ρύγχος βρίσκεται ψηλά, υποδηλώνοντας stall (όπως φαίνεται και στα βίντεο)
6. Μπουμ.

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το stall να προκλήθηκε από windshear, ένα συχνό φαινόμενο σε τέτοιο καιρό που δυστυχώς είναι υπεύθυνο για πολλά παρόμοια ατυχήματα.

Εάν εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις, στείλε μου Π.Μ.
 
Κάθε φορά που γίνεται ένα αεροπορικό ατύχημα, βρίσκουν την ευκαιρία ειδικοί και μη να εκφράσουν τις απόψεις και τα πιθανά σενάριά τους. Ευτυχώς αυτή την φορά, προσωπικά δεν είδα κανένα από τους γνωστούς μαϊντανούς να παρελαύνουν στην TV. Πέρα από το δυσάρεστο γεγονός, επιτρέψτε μου να εκφράσω την άποψη ότι είναι πολύ εύκολο να εκφράσει ο καθένας την όποια θεωρία από το σαλόνι του σπιτιού του και μάλιστα χωρίς στοιχεία. Τα πράγματα όμως στο πεδίο του ατυχήματος είναι πολύ διαφορετικά.
Στο συγκεκριμένο ατύχημα τα πράγματα είναι ποιό ξεκάθαρα και τα στοιχεία θα δείξουν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα αίτια της τραγωδίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν έχουμε:
1. Προσγείωση δύο α/φων (Α319 πριν από 20' και Α320 πριν από 15') πριν από το συγκεκριμένο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Άραγε ανέφεραν κάτι σχετικό στον Πύργο Ελέγχου.
2. Πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια προσγείωσης του συγκεκριμένου και έναρξη διαδικασίας επανακύκλωσης από τα 1725 ft,
3. Τρείς αποτυχημένες προσπάθειες της πτήσης SU 1166 και divertion,
4. Holding για συνολικά 02:00 ώρες στα 15.000 ft του συγκεκριμένου. Άραγε είναι αυτό επιτρεπτό και σύμφωνο με τις εταιρικές διαδικασίες, Ποιά η συνολική ποσότητα των καυσίμων. Καύσιμα για εναλλακτικό αεροδρόμιο. Αυτά είναι πολύ εύκολα και καταγεγραμμένα στοιχεία τα οποία οι διερευνητές έχουν στα χέρια τους από την πρώτη στιγμή.
Σύμφωνα με το γράφημα του φίλου flesland έχουμε:
1. Έναρξη διαδικασίας δεύτερου go around από τα 1550 ft,
2. Άνοδος στα 3975 ft σε 15sec (δηλαδή άνοδο με 9700ft/min),
3. Εδώ έχουμε συνδυασμό: υπερβολικού βαθμού ανόδου, με μεγάλο pitch attitude, πιθανή πτώση ταχύτητας, πιθανό fuel starvation or low fuel, wind sear, wind gusts 20 Knots, stall και τελικά απότομη κάθοδο.
Το θετικό για την διερεύνηση είναι ότι έχουν άμεσα όλα τα στοιχεία στα χέρια τους.
Αναμένοντας το τελικό πόρισμα χωρίς πολλά πολλά σενάρια.
 
4. Το αεροσκάφος φτάνει στα 3.975 πόδια σχεδόν σε 30 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητά του είναι σε αρκετά χαμηλά επίπεδα
5. Το αεροσκάφος χάνει ύψος απότομα ενώ το ρύγχος βρίσκεται ψηλά, υποδηλώνοντας stall (όπως φαίνεται και στα βίντεο)

Βλέπω Intercontinental κατάφερες και έβγαλες το πόρισμά σου (Απώλεια στήριξης) και με ευκολία. Μερικές απλές ερωτήσεις..
Ποιά είναι η πηγή σου και ποιές οι πραγματικές ταχύτητες του α/φους μετά το TOGA; (GS, IAS)
Ποιά ήταν η γωνία προσβολής (ΑΟΑ) και ποιά η VS καθ' όλη την διάρκεια του επεισοδίου;
Ποιά τα στοιχεία των κινητήρων καθ' όλη την διάρκεια του επεισοδίου;
κτλ.

Μετά το πώς κατάφερες να δείς στις κακής ποιότητος νυχτερινές λήψεις των 2 καμερών ασφαλείας ότι το αεροσκάφος πέφτει με το ρύγχος ψηλά.. ουδέν σχόλιον.

Με λίγα λόγια. Δεν με ενοχλεί η σεναριολογία αρκεί να είναι εμπεριστατωμένη με πηγές και να έχει βάση την λογική. Έτσι αποκτά και ενδιαφέρον η συζήτηση. Το να αναφέρουμε απλά
Είναι σχεδόν ξεκάθαρο ότι πρόκειται για stall μετά από απότομο go-around.
δεν βοηθάει σε τίποτε. Αποκλείεις π.χ. να έπεσαν θύματα somatogravic illusion;
 
Top