Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία
Νύχτα, με κακό καιρό και ειδικά κοντά στον Ισημερινό με καταιγίδες και με χειμώνα να έρχεται στο νότιο ημισφαίριο, στη μέση του πουθενά στον Ατλαντικό, με τα radars να μην έχουν καλή κάλυψη εκεί κάτω, τη διαδρομή να μην είναι τόσο πολυσύχναστη όπως μεταξύ Ευρώπης-ΗΠΑ ώστε να χεις extra info από άλλα αεροσκάφη που πετάνε τριγύρω..όχι ό,τι το καλύτερο και άντε να σε βρούνε μετά ακόμα κι αν έχεις γλυτώσει ακόμα κι αν έκανες πετυχημένη προσθαλάσσωση (ελάχιστες πιθανότητες)....κι άντε να βρουν τα "μαύρα κουτιά"..με τόσα ρεύματα εκεί και τόσο βαθιά θάλασσα...
κι όλα να χουν γίνει τόσο ξαφνικά...και άραγε πέφτουν τόσο μεγάλα αεροσκάφη έστω και από ισχυρούς κεραυνούς και καταιγίδες...?...και γιατί ας πούμε να μην έχει γίνει και μια εσωτερική έκρηξη..? (είναι γνωστό ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν βγει από τη μέση στο παρελθόν με ένα "δυστύχημα", δεν υπονοώ κάτι για τη συγκεκριμένη πτήση)..όλα παίζουν ακόμα και σενάρια πολλά θα βγουν..έχει πολύ δρόμο ακόμα η ιστορία και ποιος ξέρει αν ποτέ θα βγάλουν και άκρη.
κρίμα στον κοσμάκη..
αδιανόητο μου φαίνεται να μην υπάρχει υπερσύγχρονος τηλ/κός εξοπλισμός με satellite-aided και οτιδήποτε άλλο πάνω στα επιβατικά, την ώρα που οι τεχνολογίες εντοπισμού υπάρχουν και δεν είναι πια τόσο ακριβές και σίγουρα εφαρμόζονται σε πλοία και οπωσδήποτε σε Military (πάλι εμπόδιο το κόστος?). Διάβαζα για κάποια συστήματα και ορολογίες όπως ELT, ACARS με τα οποία είναι ήδη εφοδιασμένα και στέλνουν κάποια σήματα,αυτά τουλάχιστον δε λειτούργησαν? Δεν είμαι ειδικός σε αυτά , ας απαντήσει κάποιος που ξέρει, είτε πιλότος είτε μηχανικός για τα αεροπλάνα και τα ηλεκτρονικά τους. Από την άλλη πάντα υπάρχει μεγάλο interference στην ατμόσφαιρα και νεκρές ζώνες (στο διπλανό φόρουμ λένε π.χ ότι η κάλυψη του GPS στη Βραζιλία έχει τα χάλια της) plus ότι είναι one-way comm και όχι αμφίδρομη, δηλαδή το αεροσκάφος παίρνει στοιχεία απο το δορυφόρο για την πορεία του, αλλά δε στέλνει.