ΣΕΧΟΑ - πληροφορίες

  • Thread starter Thread starter flyman
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Γειά σας παιδιά,μόλις γύρισα από ταξίδι κι έχω πρόσεξεί όλα αυτά που επακολούθησαν ενώ ήμουνα εκτός.
Διαβάστε για να μαθαίνετε ώς έχουν οι καταστάσεις.

Καταρχήν νόμιμοι τρόποι για απόκτηση Πράσινης Κάρτας είναι :

1. Λοταρία από την Αμερικάνικη Κυβέρνηση.
2. Συστήσεις από Αμερικάνικη εταιρεία.(sponsorship)
3. Γάμος με Αμερικανό πολίτη.
4. Από Πανεπιστήμιο παίρνεις άδεια παραμονής και εργασίας για 6 χρόνια,στα οποία μπορείς να δουλέψεις ΚΑΙ σαν airline pilot.

2ον. Οι FAA Flight Instructors έχουν καλύτερα standards απ'όλους τους "κοινούς πιλότους" δια τον λόγο ότι απλά πρέπει να πετάνε,να διδάσκουν, να προσέχουνε καιρό και να τον εξηγούν, να είναι έτοιμοι ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤIΓΜΗ για επήγοντα περιστατικά κι όπως επήσεις
1. Να μην παραβιάζουν τους εναέριους χώρους
2. Να προσέχουνε την εναέρια κίνηση και να υποδείχνουν του εναέριου ελεγκτή σε πολύ απασχολημένο επαγγελματικό περιβάλλον.
Κι όλα αυτά ταυτοχρόνος.

Η Αμερική δεν εκπαιδεύει PPL/ήδες όπως λέει ο κύριος ECO αλλά εκπαιδεύει επαγγελματίες πιλότους το οποίο είναι και το 80% της AEGEAN,OA κ.λ.π. Επήσεις για να γίνουν πραγματικοί πιλότοι πρέπει να έχουν πολλά..a@$##$#........ γιατί αυτοί που δεν το κάνουν είναι κότες και αρχίζουν και λένε άσχετα πράγματα μέσα σε διάφορα φόρουμ.

Όσον αφορά την Αμερική Vs Ευρώπη, το θεωρητικό μέρος δεν σε κάνει πιλότο, παρά μόνο ένα ακαδημαϊκό γνώστη και ΜΟΝΟ γνώστη. Με πολύ ελάχιστη τεχνιτή κατάρτηση και εμπειρία στου καθ'αυτού επαγγελματία πιλότου. Ο πιλότος δεν είναι ακαδημαϊκή δουλειά, όπως κάνει ο κύριος ECO στο γραφείο του!

Ο πιλότος είναι δουλειά : Αντίληψης, Εμπειρίας, Πράξης και μετά Θεωρείας, τα οποία η Αμερική τα προσφέρει ενώ η Ευρώπη ΟΧΙ. Στην Ευρώπη δίνεται : Θεωρεία 80% και μετά πρακτική στα simulators. Εαν είναι έτσι η εκπαίδευση των πιλότων τότε γιατί οι πιλότοι δεν λέγονται ακαδημαϊκοί και αντί πουλάδες στο πουκάμισο που βγαίνει με το πάθος της ψυχής και καρδιάς, ας τα βγάλουνε λοιπόν και να βάλουν καρέκλες και τραπέζια και να λένε τις θεωρείες που έχουν να αναπτύξουν!
Η Αμερική διδάσκει το εξής που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο : PRACTICE MAKES YOU PERFECT! Αναφαίρθηκαν σχολές από το 1960-1970,αυτό είναι εκτός τόπου και χρόνου,είμαστε μισό αιώνα μπροστά όπως αναφαίρει και η σεβαστή μου φίλη και συνάδελφος Captain_G που κατά την γνώμη μου είχε τα κότσια να φύγει από το σπίτι της και να πάει σε μια μεγάλη ξένη χώρα για να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα.Το κάνουν πολύ ελάχιστες κοπέλες απ'τη χώρα μας, για τις οποίες θα έπρεπε να ήμασταν περίφανοι. Ελπίζω πολές κοπέλες να ακολουθήσουν τα βήματα της and make their dreams come true! BECAUSE SHE IS DOING IT RIGHT NOW!!!!!!!!
Επήσεις δεν υπάρχει άνεργος πιλότος από καμία αμερικάνικη εταιρεία στον κόσμο π.χ. Aegean 75% των πιλότων της έρχονται από Αμερική.Ευτυχώς!!

Ο κύριος ECO αναφαίρεται σε κάποιο χειρούργο ο οποίος κάνει εγχείρηση σε ασθενή. Δηλαδή κ.ECO θέλετε να έχει ΕΜΠΕΙΡΙΑ ή ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΕΙΑ;; = Αμερική/Ευρώπη! π.χ στην Αμερική όταν κάποιος τελειώσει το IR έχει περίπου 30 ILS APPROACHES, 20 VOR,NDB , 20 GPS (που δεν υπάρχει ακόμα στην Ευρώπη), GPS HOLDING, VOR HOLDING, LOC BACK COURSE,DME ARC, τα οποία μπορεί να τα κάνει μέρα ή ΝΥΧΤΑ στο γυρισμό από κάθε πτήση και σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο. Γνωρίζοντας ότι παιδιά που έχουνε φύγει από ΣΕΧΟΑ,GLOBAL,OXFORD και άλλες Ευρωπαϊκές σχολές το τελειώνουν χώρις να υπερβαίνουν τον αριθμό 10 σε approaches!! Για πέστε μου κύριε ECO τώρα, ποιός θα θέλατε να πετάει το αεροπλάνο, αυτοί που ήρθανε από Αμερική ή αυτοί που έχουν κάνει μόνο 10 approaches και θεωρεία;; Την απάντηση να την δώσετε στον εαυτό σας και κάθε φορά που μπάινετε σε ευρωπαϊκό αεροπλάνο να κάνετε τον σταυρό σας!
Επήσεις όσον αφορά την θεωρεία στην Ευρώπη κύριε Eco,έχω να σας κάνω μία ερώτηση: Ποιός θα θέλατε να πετάξει το αεροπλάνο που έχει μέσα την οικογένεια σας ;; Ένας FAA PILOT-FLIGHT INSTRUCTOR-AVIATOR που γνωρίζει τι θα πεί να ξέρεις να πετάς κι έχει κάνει όλα αυτα που αναφέραμε πιο πάνω, ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ THUNDERSTORM με ICE, υπερβολική υγρασία και θερμοκρασία, σε CONTROLED ή UNCONTROLED AIRSPACE με υπερβολικά αυξημένο αριθμό κυκλοφορίας που δεν υφίσταται στον κόσμο παρά μόνο στην Αμερική. (Στην Ελλάδα δεν το συζητώ κάν!!) ή κάποιον που έχεικάνει τα άκρος βασικά και πάρα πολύ θεωρεία (σάλτσα);;

Και για να ολοκλήρωσω έχω δει και εκπαιδεύσει πολλά παιδιά που έχουνε φύγει από Ευρωπη (ΣΕΧΟΑ,GLOBAL,OXFORD) κι έχουν έρθει στην Αμερική γιατί ήταν ταλαιπωρημένοι,δυσαρεστημένοι και οικονομικά εξαντλημένοι. Αλλά δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να έχει φύγει από αμερικάνικη σχολή και να πάει πίσω σε ευρωπαϊκη σχολή!

Τα σχόλια και οι αποφάσεις δικές σας,εγώ δεν μιλώ με θεωρείες και υποτιθέμενα σενάρια αλλά μιλάω με αληθεινά παραδείγματα για την πραγματοποιήση ενός ονείρου μιας ζωής.
Sorry που γίνομαι λίγο σκληρός σε αυτά που λέω αλλά όταν κλείνει η πόρτα και παίρνουν μπροστά οι κινητήρες η ποιότητα της εκπαίδευσης που έχεις κάνει, είναι η μοναδική βοήθεια που θα έχετε στο επάγγελμα που διαλέγετε να κάνετε και που είναι και η διαφορά ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!

Φιλικά Flight_Instructor
 
Πολύ σωστος ο CFI.
Η FAA σε κάνει ΑΕΡΟΠΟΡΟ .. η JAA σε κάνει ... άστο καλύτερα ... Button pusher? Συγνώμη .. ήθελα να πώ AIRLINE PILOT. Εγώ σαν εκπεδευτής είχα βάλει 1000 ώρες πρίν πιάσω JET , σε αυτο το καιρό έμαθα να πετάω κάτι που πολύ δεν έχουν και δεν πρόκειτε να μάθουν ποτέ, ειδικά στην Ευρώπη που βλέπεις άτομα να πιάνουν δουλειά σε JET με 250 ώρες. ITS UP TO YOU ... Θέλεις να γίνεις ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ η "AIRLINE PILOT" ....
 
Έχω τελειώσει στην Αμερική (FlightSafety) και στην Αγγλιά για το JAA (Παρα λίγο να ξεχάσω το πέταγμα) :lol: ... άρα έχω δει και τις δυο πλευρες ..
 
AirbusPilot":a4dl01q0 said:
Πολύ σωστος ο CFI.
Η FAA σε κάνει ΑΕΡΟΠΟΡΟ .. η JAA σε κάνει ... άστο καλύτερα ... Button pusher? Συγνώμη .. ήθελα να πώ AIRLINE PILOT. Εγώ σαν εκπεδευτής είχα βάλει 1000 ώρες πρίν πιάσω JET , σε αυτο το καιρό έμαθα να πετάω κάτι που πολύ δεν έχουν και δεν πρόκειτε να μάθουν ποτέ, ειδικά στην Ευρώπη που βλέπεις άτομα να πιάνουν δουλειά σε JET με 250 ώρες. ITS UP TO YOU ... Θέλεις να γίνεις ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ η "AIRLINE PILOT" ....


Airbus....μακάρι να τα έβλεπαν όλοι έτσι αλλα then γίνεται στην ελλάδα γιατί τους παραπληροφορούν όλους και τους πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες γιατί είναι όλα για τα λεφτά και τίποτα άλλο όπως πολύ καλά όλοι γνωρίζουμε στα δεδομένα της ελλάδας
 
Αγαπητέ flight instructor,

Πρώτον

Το παρόν forum δίνει την ευκαιρία να αναπτύσσεται διάλογος μεταξύ των Μελών και να ανταλλάσσονται απόψεις για να βγαίνουν κάποια επικοδομητικά συμπεράσματα για τους νεότερους.

Δεύτερον

Δεν έχω τίποτα προσωπικό εναντίον σου, ούτε απαξιώνω τις απόψεις σου αλλά ούτε είμαι εναντίον των Αμερικάνικων Σχολών Αεροπορίας.

Τρίτον

Ως προς την ουσία της απάντησής μου στην τελευταία τοποθέτησή σου σε παραπέμπω στις πιο πάνω αξιόλογες απόψεις του nikos_k , με ανάλογη ανάλυση και τεκμηριωμένα επιχειρήματα, επειδή και ο ίδιος είναι απόφοιτος της flight safety και όχι από φαστφουντάδικη Σχολή Αμερικής ( διότι δυστυχώς έχει πολλές ), καθώς και στην άποψη του airbus pilot,του οποίου ενώ η παρούσα τοποθέτησή είναι μάλλον δυσμενής, συμφωνώντας μαζί σου, θα διαπιστώσει όμως αργότερα αυτό που παρόλα αυτά, ο ίδος στη ρήμη του λόγου του υποστηρίζει /
Δηλαδή οι εξελίξεις σήμερα τόσο στο commercial aviation όσο και στο air force, απαιτούν επιστημονική κατάρτιση για να γίνεις AIRLINE PILOT ή FIGHTER αντίστοιχα .
Εν προκειμένω επειδή συζητάμε για commercial πιλότους , μας ενδιαφέρουν οι airline pilots και όχι οι «Αεροπόροι», οι οποίοι ΝΑΙ αρχίζουν με 250 ώρες φίλε flight instructor και να είσαι σίγουρος ότι θα φέρουν επάξια την πουλάδα που αναφέρεσαι και όχι καρέκλες και γραφεία όπως δεικτικά σχολιάζεις , διότι εκτός των αετών όπως ξέρεις υπάρχουν και οι μπούφοι!!
Ο «Αεροπόρος» είναι της παλιάς γενιάς που εσύ μέμφεσαι για τις μη σύγχρονες απόψεις μου και αν στο μέλλον ( σου το εύχομαι, όπως και στον airbus pilot ) , αλλάξεις «κιλά» από προπέλες και corporate jets σε real commercial jets / Boeing-Airbus , τότε θα με θυμηθείς !!
Και ένα τελευταίο επειδή αναφέρθηκες στην Οξφόρδη >> κανένας απόφοιτος Οξφόρδης δεν θα ερχόταν στην Αμερική για εκπαίδευση ει μη μόνο «να βάλλει ώρες », διότι από εποχής Ωνάση /ΟΑ επιλέγονταν οι άριστοι του 18-20 /Μαθηματικά +Φυσική , για να ανταποκριθούν στα υψηλά στάνταρντς της Οξφόρδης της οποίας η Βάση βαθμολόγησης ήταν και παραμένει στο 80%.,δηλαδή οι ικανοί και άριστοι, για να μην «πάνε και τα λεφτά περίπατο »
Γνωρίζω δε περιπτώσεις ολίγων μεν που δεν κατάφεραν να αποφοιτήσουν δε ( ιδιαίτερα άραβες που έχουν και χρήμα !) ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Τέταρτον

Θα ήθελα ως μεγαλύτερος από σένα αλλά και ως επιστήμων, «πατρικά» να σε συμβουλεύσω, διότι δυστυχώς το στιγμιαίο παρορμητικό σου συναίσθημα και το γενικότερο μορφωτικό σου επίπεδο , που δυστυχώς μόνος σου απαξιώνεις, δημιουργούν σύγχυση στο μυαλό σου και ο γραπτός σου λόγος γίνεται δυσνόητος ( βλ. την φίλη σου captain G, που δυστυχώς δεν κατάλαβε τίποτα από τις απόψεις μου ) Όχι καλό στοιχείο για την αεροπορική σου ιδιότητα, που απαιτεί ψυχραιμία.
1) Να μάθεις να ακούς και να σέβεσαι τις απόψεις των άλλων για να βγάζεις κατά το δυνατόν καλύτερα αντικειμενικά συμπεράσματα
2) Να μην προσπαθείς να επιβάλλεις την γνώμη σου, αλλά μόνο να την εκθέτεις με επιχειρήματα , ιδιαίτερα όταν απευθύνεσαι σε ακροατήριο παιδιών /υποψηφίων πιλότων , που έχουν υψηλό επίπεδο γνώσης και αντίληψης, αλλά και μορφωτικού επιπέδου και βέβαια να μπορούν εν τέλει να βοηθηθούν.
3) Πάντα …πάντα να ΜΕΛΕΤΑΣ και ως αεροπόρος και ως σύγχρονος νέος

4) Οι αφορισμοί του στυλ >. Σας κοροϊδεύουν την ευρώπη/ελλάδα είναι επιεικώς¨" βλακώδεις " !!)

Σου εύχομαι υγεία, επιτυχίες στην επαγγελματική σου πορεία και πάντα safe flights

Eco

ΥΓ Θα σε παρακαλούσα αν μπορούσες να μας πείς σε ποια σχολή είσαι instructor, πέραν ίσως του “ υπερβάλλοντος ζήλου” περί των Αμερ. Σχολών και των green cards !!
 
Με ενδιαφέρον παρακολουθώ την συζήτηση περί σχολών, αλλα τα τελευταία 2-3 posts από τους ...αεροπόρους flight_instructor και Airbuspilot μάλλον έχουν ρίξει το επίπεδο προς τα κάτω.

flight_instructor:
Οι FAA Flight Instructors έχουν καλύτερα standards απ'όλους τους "κοινούς πιλότους" δια τον λόγο ότι απλά πρέπει να πετάνε,να διδάσκουν, να προσέχουνε καιρό και να τον εξηγούν, να είναι έτοιμοι ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤIΓΜΗ για επήγοντα περιστατικά κι όπως επήσεις
1. Να μην παραβιάζουν τους εναέριους χώρους
2. Να προσέχουνε την εναέρια κίνηση και να υποδείχνουν του εναέριου ελεγκτή σε πολύ απασχολημένο επαγγελματικό περιβάλλον.
Κι όλα αυτά ταυτοχρόνος.
Eνώ ο Ευρωπαίος συνάδελφος του δεν έχει ιδέα από αυτά έτσι? συγγνώμη αλλα αυτά που λες μονο σοβαρά δεν είναι .
Κοινούς πιλότους? Τι είναι αυτό πάλι? υπάρχουν οι FAA πιλότοι και οι άλλοι είναι κοινοί?

flight_instructor
Επήσεις για να γίνουν πραγματικοί πιλότοι πρέπει να έχουν πολλά..a@$##$#........ γιατί αυτοί που δεν το κάνουν είναι κότες και αρχίζουν και λένε άσχετα πράγματα μέσα σε διάφορα φόρουμ.
Mα καλά, είναι αυτά λόγια ενός ιπταμενου? εδώ δεν είναι πεδίο βολών αλλα forum ανταλλαγής απόψεων. Αυτά που λες, βγαίνουν από το στόμα ενός hooligan και όχι από έναν flight instructor

Airbuspilot
Η FAA σε κάνει ΑΕΡΟΠΟΡΟ .. η JAA σε κάνει ... άστο καλύτερα ... Button pusher? Συγνώμη .. ήθελα να πώ AIRLINE PILOT.
Oι πιλότοι Αμερικανικων αεροπορικών εταιριών δεν πατάνε buttons? είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις μπερδέψει την έννοια αεροπόρος και airline pilot?

flight_instructor
Την απάντηση να την δώσετε στον εαυτό σας και κάθε φορά που μπάινετε σε ευρωπαϊκό αεροπλάνο να κάνετε τον σταυρό σας!
Αυτό έβγαλε γέλιο

Well...φιλικά

Πάνος
 
Αγαπητοί φίλοι,
Δεν θα ήθελα να παρέμβω στον διάλογο ο οποίος αναφέρεται στο ποία «Ήπειρος» παρέχει καλύτερη αεροπορική εκπαίδευση.Ο τίτλος των παρόντων δημοσιευμάτων ανήκει στην ΣΕΧΟΑ.Δράττομαι την ευκαιρία,λοιπόν,να κάνω μια παρέμβαση στο άρθρο του flight instructor.Οι μαθητές της ΣΕΧΟΑ με την αποφοίτηση τους από την σχολή έχουν καταγεγραμμένες 60 ώρες σε flight navigation procedure training FNTP II στο B737-200 FFS.Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν αγαπητέ flight instructor πως ένας απόφοιτος της ΣΕΧΟΑ έχει κατά την γενική ομολογία περισσότερα από 10 approaches…Πιστεύω πως οποιοσδήποτε έχει μια στοιχειώδη γνώση του θέματος , μπορεί να αντιληφθεί την διαφορά της πτήσης δι΄οργάνων με ένα 737-200 (MRJT) και ενός Single engine piston ή Multi engine piston αεροπλάνου.Καθώς επίσης και το πλήθος και την ποικιλία των ενόργανων διαδικασιών που μπορείς να κάνεις σε 60 ώρες σε αντίθεση με τις παραπάνω κατηγορίες αεροπλάνων.
Να είστε πάντα καλά
 
Καλησπέρα φίλε ΕDDHFLYER,

"Oι πιλότοι Αμερικανικων αεροπορικών εταιριών δεν πατάνε buttons? είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις μπερδέψει την έννοια αεροπόρος και airline pilot?"

Ας κοιτάξουμε το ΤRAINING SYLLABUS που εχει η FAA και η JAA ... και για να απαντήσω στην ερωτηση σου, ΝΑΙ οι πιλότοι Αμερικανικών αεροπορικών εταιριών πατάνε buttons, εγώ ομώς ξέρω οτι αυτός έχει καμιά 1000 ωρές πριν κάν πιάσει το αεροπλάνο. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να πατάς κουμπια και να λες σε ενα ΑΥΤΟΜΑΤΟ πιλότο τι να κάνει, αλλά όταν χαλάσει ΑΥΤΟ τι θα γίνει;; Ο αλλός που με 250 ώρες ουτε το PIPER ξέρει να πετάξει σωστά θα μπορεί να πετάξει ενα JET με επιβάτες μέσα;; Τι θα γίνει όταν ένας νέος πιλότος με κοντά σε 250 ώρες μπει για πρώτη φορα σε JET και χτύπα ξύλο ο Κυβερνήτης πάθει κάτι;; To πρώτο SOLO θα κάνει ...

Εγώ έμαθα να πετάω όταν πήρα το CFI και ξέρω πολλούς συνάδελφους που λένε το ίδιο. Το μόνο που μπορώ να πω για την JAA είναι οτι to THEORY είναι πολυ μπροστά .. αλλά τα πρακτικά με ενδιαφέρουν και αυτο ακριβώς κοιτάει η FAA με το TRAINING που δίνει στο μαθητη.

Υ.Γ
Ξέρω ενα παιδί που είναι Oξφόρδη ... και πιο πολύ NAVIGATION έχει κάνει στο PPL παρα STALLS και Εmergency Procedures .. Τι να πώ. :!:
 
δεν θα ανεχτω απο κανεναν και δεν θα επιτρεψω σε κανεναν να σχολιαζει πιλοτους-εκπαιδευτες οποιοι καλως κακος στον αερα εχουν συναντηση πολλα πραγματα εχουν φτυσει αιμα για να παρουν ενα χαρτακι που λεγεται ATPL.Δεν μπορεις να φανταστεις τι γινεται στο αεροπλανο οταν εκπαιδευεσαι τι αγχος, τι ψυχολογικη πιεση.

Επειδη κακος ή καλος εχω περασει και απο ΣΙ, αλλος ειναι ο σκοπος του μαχιμου πιλοτου και αλλος του χειριστη πολιτικων αεροσκαφων. Ο ενας φυλαττει τα συνορα και ο αλλος μεταφερει 250 ψυχες σε καθε του δρομολογιο.
 
1: Διόρθωσα το ποστ του eddhflyer. Λίγο περισσότερη προσοχή παρακαλώ όταν γίνονται quotes.
2: Μιας και το θέμα μόνο για την ΣΕΧΟΑ δεν μιλάει πλέον, βάζω ένα τέλος.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top