flight_instructor
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/08/2007
- Μηνύματα
- 49
- Likes
- 0
Γειά σας παιδιά,μόλις γύρισα από ταξίδι κι έχω πρόσεξεί όλα αυτά που επακολούθησαν ενώ ήμουνα εκτός.
Διαβάστε για να μαθαίνετε ώς έχουν οι καταστάσεις.
Καταρχήν νόμιμοι τρόποι για απόκτηση Πράσινης Κάρτας είναι :
1. Λοταρία από την Αμερικάνικη Κυβέρνηση.
2. Συστήσεις από Αμερικάνικη εταιρεία.(sponsorship)
3. Γάμος με Αμερικανό πολίτη.
4. Από Πανεπιστήμιο παίρνεις άδεια παραμονής και εργασίας για 6 χρόνια,στα οποία μπορείς να δουλέψεις ΚΑΙ σαν airline pilot.
2ον. Οι FAA Flight Instructors έχουν καλύτερα standards απ'όλους τους "κοινούς πιλότους" δια τον λόγο ότι απλά πρέπει να πετάνε,να διδάσκουν, να προσέχουνε καιρό και να τον εξηγούν, να είναι έτοιμοι ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤIΓΜΗ για επήγοντα περιστατικά κι όπως επήσεις
1. Να μην παραβιάζουν τους εναέριους χώρους
2. Να προσέχουνε την εναέρια κίνηση και να υποδείχνουν του εναέριου ελεγκτή σε πολύ απασχολημένο επαγγελματικό περιβάλλον.
Κι όλα αυτά ταυτοχρόνος.
Η Αμερική δεν εκπαιδεύει PPL/ήδες όπως λέει ο κύριος ECO αλλά εκπαιδεύει επαγγελματίες πιλότους το οποίο είναι και το 80% της AEGEAN,OA κ.λ.π. Επήσεις για να γίνουν πραγματικοί πιλότοι πρέπει να έχουν πολλά..a@$##$#........ γιατί αυτοί που δεν το κάνουν είναι κότες και αρχίζουν και λένε άσχετα πράγματα μέσα σε διάφορα φόρουμ.
Όσον αφορά την Αμερική Vs Ευρώπη, το θεωρητικό μέρος δεν σε κάνει πιλότο, παρά μόνο ένα ακαδημαϊκό γνώστη και ΜΟΝΟ γνώστη. Με πολύ ελάχιστη τεχνιτή κατάρτηση και εμπειρία στου καθ'αυτού επαγγελματία πιλότου. Ο πιλότος δεν είναι ακαδημαϊκή δουλειά, όπως κάνει ο κύριος ECO στο γραφείο του!
Ο πιλότος είναι δουλειά : Αντίληψης, Εμπειρίας, Πράξης και μετά Θεωρείας, τα οποία η Αμερική τα προσφέρει ενώ η Ευρώπη ΟΧΙ. Στην Ευρώπη δίνεται : Θεωρεία 80% και μετά πρακτική στα simulators. Εαν είναι έτσι η εκπαίδευση των πιλότων τότε γιατί οι πιλότοι δεν λέγονται ακαδημαϊκοί και αντί πουλάδες στο πουκάμισο που βγαίνει με το πάθος της ψυχής και καρδιάς, ας τα βγάλουνε λοιπόν και να βάλουν καρέκλες και τραπέζια και να λένε τις θεωρείες που έχουν να αναπτύξουν!
Η Αμερική διδάσκει το εξής που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο : PRACTICE MAKES YOU PERFECT! Αναφαίρθηκαν σχολές από το 1960-1970,αυτό είναι εκτός τόπου και χρόνου,είμαστε μισό αιώνα μπροστά όπως αναφαίρει και η σεβαστή μου φίλη και συνάδελφος Captain_G που κατά την γνώμη μου είχε τα κότσια να φύγει από το σπίτι της και να πάει σε μια μεγάλη ξένη χώρα για να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα.Το κάνουν πολύ ελάχιστες κοπέλες απ'τη χώρα μας, για τις οποίες θα έπρεπε να ήμασταν περίφανοι. Ελπίζω πολές κοπέλες να ακολουθήσουν τα βήματα της and make their dreams come true! BECAUSE SHE IS DOING IT RIGHT NOW!!!!!!!!
Επήσεις δεν υπάρχει άνεργος πιλότος από καμία αμερικάνικη εταιρεία στον κόσμο π.χ. Aegean 75% των πιλότων της έρχονται από Αμερική.Ευτυχώς!!
Ο κύριος ECO αναφαίρεται σε κάποιο χειρούργο ο οποίος κάνει εγχείρηση σε ασθενή. Δηλαδή κ.ECO θέλετε να έχει ΕΜΠΕΙΡΙΑ ή ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΕΙΑ;; = Αμερική/Ευρώπη! π.χ στην Αμερική όταν κάποιος τελειώσει το IR έχει περίπου 30 ILS APPROACHES, 20 VOR,NDB , 20 GPS (που δεν υπάρχει ακόμα στην Ευρώπη), GPS HOLDING, VOR HOLDING, LOC BACK COURSE,DME ARC, τα οποία μπορεί να τα κάνει μέρα ή ΝΥΧΤΑ στο γυρισμό από κάθε πτήση και σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο. Γνωρίζοντας ότι παιδιά που έχουνε φύγει από ΣΕΧΟΑ,GLOBAL,OXFORD και άλλες Ευρωπαϊκές σχολές το τελειώνουν χώρις να υπερβαίνουν τον αριθμό 10 σε approaches!! Για πέστε μου κύριε ECO τώρα, ποιός θα θέλατε να πετάει το αεροπλάνο, αυτοί που ήρθανε από Αμερική ή αυτοί που έχουν κάνει μόνο 10 approaches και θεωρεία;; Την απάντηση να την δώσετε στον εαυτό σας και κάθε φορά που μπάινετε σε ευρωπαϊκό αεροπλάνο να κάνετε τον σταυρό σας!
Επήσεις όσον αφορά την θεωρεία στην Ευρώπη κύριε Eco,έχω να σας κάνω μία ερώτηση: Ποιός θα θέλατε να πετάξει το αεροπλάνο που έχει μέσα την οικογένεια σας ;; Ένας FAA PILOT-FLIGHT INSTRUCTOR-AVIATOR που γνωρίζει τι θα πεί να ξέρεις να πετάς κι έχει κάνει όλα αυτα που αναφέραμε πιο πάνω, ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ THUNDERSTORM με ICE, υπερβολική υγρασία και θερμοκρασία, σε CONTROLED ή UNCONTROLED AIRSPACE με υπερβολικά αυξημένο αριθμό κυκλοφορίας που δεν υφίσταται στον κόσμο παρά μόνο στην Αμερική. (Στην Ελλάδα δεν το συζητώ κάν!!) ή κάποιον που έχεικάνει τα άκρος βασικά και πάρα πολύ θεωρεία (σάλτσα);;
Και για να ολοκλήρωσω έχω δει και εκπαιδεύσει πολλά παιδιά που έχουνε φύγει από Ευρωπη (ΣΕΧΟΑ,GLOBAL,OXFORD) κι έχουν έρθει στην Αμερική γιατί ήταν ταλαιπωρημένοι,δυσαρεστημένοι και οικονομικά εξαντλημένοι. Αλλά δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να έχει φύγει από αμερικάνικη σχολή και να πάει πίσω σε ευρωπαϊκη σχολή!
Τα σχόλια και οι αποφάσεις δικές σας,εγώ δεν μιλώ με θεωρείες και υποτιθέμενα σενάρια αλλά μιλάω με αληθεινά παραδείγματα για την πραγματοποιήση ενός ονείρου μιας ζωής.
Sorry που γίνομαι λίγο σκληρός σε αυτά που λέω αλλά όταν κλείνει η πόρτα και παίρνουν μπροστά οι κινητήρες η ποιότητα της εκπαίδευσης που έχεις κάνει, είναι η μοναδική βοήθεια που θα έχετε στο επάγγελμα που διαλέγετε να κάνετε και που είναι και η διαφορά ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Φιλικά Flight_Instructor
Διαβάστε για να μαθαίνετε ώς έχουν οι καταστάσεις.
Καταρχήν νόμιμοι τρόποι για απόκτηση Πράσινης Κάρτας είναι :
1. Λοταρία από την Αμερικάνικη Κυβέρνηση.
2. Συστήσεις από Αμερικάνικη εταιρεία.(sponsorship)
3. Γάμος με Αμερικανό πολίτη.
4. Από Πανεπιστήμιο παίρνεις άδεια παραμονής και εργασίας για 6 χρόνια,στα οποία μπορείς να δουλέψεις ΚΑΙ σαν airline pilot.
2ον. Οι FAA Flight Instructors έχουν καλύτερα standards απ'όλους τους "κοινούς πιλότους" δια τον λόγο ότι απλά πρέπει να πετάνε,να διδάσκουν, να προσέχουνε καιρό και να τον εξηγούν, να είναι έτοιμοι ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤIΓΜΗ για επήγοντα περιστατικά κι όπως επήσεις
1. Να μην παραβιάζουν τους εναέριους χώρους
2. Να προσέχουνε την εναέρια κίνηση και να υποδείχνουν του εναέριου ελεγκτή σε πολύ απασχολημένο επαγγελματικό περιβάλλον.
Κι όλα αυτά ταυτοχρόνος.
Η Αμερική δεν εκπαιδεύει PPL/ήδες όπως λέει ο κύριος ECO αλλά εκπαιδεύει επαγγελματίες πιλότους το οποίο είναι και το 80% της AEGEAN,OA κ.λ.π. Επήσεις για να γίνουν πραγματικοί πιλότοι πρέπει να έχουν πολλά..a@$##$#........ γιατί αυτοί που δεν το κάνουν είναι κότες και αρχίζουν και λένε άσχετα πράγματα μέσα σε διάφορα φόρουμ.
Όσον αφορά την Αμερική Vs Ευρώπη, το θεωρητικό μέρος δεν σε κάνει πιλότο, παρά μόνο ένα ακαδημαϊκό γνώστη και ΜΟΝΟ γνώστη. Με πολύ ελάχιστη τεχνιτή κατάρτηση και εμπειρία στου καθ'αυτού επαγγελματία πιλότου. Ο πιλότος δεν είναι ακαδημαϊκή δουλειά, όπως κάνει ο κύριος ECO στο γραφείο του!
Ο πιλότος είναι δουλειά : Αντίληψης, Εμπειρίας, Πράξης και μετά Θεωρείας, τα οποία η Αμερική τα προσφέρει ενώ η Ευρώπη ΟΧΙ. Στην Ευρώπη δίνεται : Θεωρεία 80% και μετά πρακτική στα simulators. Εαν είναι έτσι η εκπαίδευση των πιλότων τότε γιατί οι πιλότοι δεν λέγονται ακαδημαϊκοί και αντί πουλάδες στο πουκάμισο που βγαίνει με το πάθος της ψυχής και καρδιάς, ας τα βγάλουνε λοιπόν και να βάλουν καρέκλες και τραπέζια και να λένε τις θεωρείες που έχουν να αναπτύξουν!
Η Αμερική διδάσκει το εξής που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο : PRACTICE MAKES YOU PERFECT! Αναφαίρθηκαν σχολές από το 1960-1970,αυτό είναι εκτός τόπου και χρόνου,είμαστε μισό αιώνα μπροστά όπως αναφαίρει και η σεβαστή μου φίλη και συνάδελφος Captain_G που κατά την γνώμη μου είχε τα κότσια να φύγει από το σπίτι της και να πάει σε μια μεγάλη ξένη χώρα για να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα.Το κάνουν πολύ ελάχιστες κοπέλες απ'τη χώρα μας, για τις οποίες θα έπρεπε να ήμασταν περίφανοι. Ελπίζω πολές κοπέλες να ακολουθήσουν τα βήματα της and make their dreams come true! BECAUSE SHE IS DOING IT RIGHT NOW!!!!!!!!
Επήσεις δεν υπάρχει άνεργος πιλότος από καμία αμερικάνικη εταιρεία στον κόσμο π.χ. Aegean 75% των πιλότων της έρχονται από Αμερική.Ευτυχώς!!
Ο κύριος ECO αναφαίρεται σε κάποιο χειρούργο ο οποίος κάνει εγχείρηση σε ασθενή. Δηλαδή κ.ECO θέλετε να έχει ΕΜΠΕΙΡΙΑ ή ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΕΙΑ;; = Αμερική/Ευρώπη! π.χ στην Αμερική όταν κάποιος τελειώσει το IR έχει περίπου 30 ILS APPROACHES, 20 VOR,NDB , 20 GPS (που δεν υπάρχει ακόμα στην Ευρώπη), GPS HOLDING, VOR HOLDING, LOC BACK COURSE,DME ARC, τα οποία μπορεί να τα κάνει μέρα ή ΝΥΧΤΑ στο γυρισμό από κάθε πτήση και σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο. Γνωρίζοντας ότι παιδιά που έχουνε φύγει από ΣΕΧΟΑ,GLOBAL,OXFORD και άλλες Ευρωπαϊκές σχολές το τελειώνουν χώρις να υπερβαίνουν τον αριθμό 10 σε approaches!! Για πέστε μου κύριε ECO τώρα, ποιός θα θέλατε να πετάει το αεροπλάνο, αυτοί που ήρθανε από Αμερική ή αυτοί που έχουν κάνει μόνο 10 approaches και θεωρεία;; Την απάντηση να την δώσετε στον εαυτό σας και κάθε φορά που μπάινετε σε ευρωπαϊκό αεροπλάνο να κάνετε τον σταυρό σας!
Επήσεις όσον αφορά την θεωρεία στην Ευρώπη κύριε Eco,έχω να σας κάνω μία ερώτηση: Ποιός θα θέλατε να πετάξει το αεροπλάνο που έχει μέσα την οικογένεια σας ;; Ένας FAA PILOT-FLIGHT INSTRUCTOR-AVIATOR που γνωρίζει τι θα πεί να ξέρεις να πετάς κι έχει κάνει όλα αυτα που αναφέραμε πιο πάνω, ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ THUNDERSTORM με ICE, υπερβολική υγρασία και θερμοκρασία, σε CONTROLED ή UNCONTROLED AIRSPACE με υπερβολικά αυξημένο αριθμό κυκλοφορίας που δεν υφίσταται στον κόσμο παρά μόνο στην Αμερική. (Στην Ελλάδα δεν το συζητώ κάν!!) ή κάποιον που έχεικάνει τα άκρος βασικά και πάρα πολύ θεωρεία (σάλτσα);;
Και για να ολοκλήρωσω έχω δει και εκπαιδεύσει πολλά παιδιά που έχουνε φύγει από Ευρωπη (ΣΕΧΟΑ,GLOBAL,OXFORD) κι έχουν έρθει στην Αμερική γιατί ήταν ταλαιπωρημένοι,δυσαρεστημένοι και οικονομικά εξαντλημένοι. Αλλά δεν έχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να έχει φύγει από αμερικάνικη σχολή και να πάει πίσω σε ευρωπαϊκη σχολή!
Τα σχόλια και οι αποφάσεις δικές σας,εγώ δεν μιλώ με θεωρείες και υποτιθέμενα σενάρια αλλά μιλάω με αληθεινά παραδείγματα για την πραγματοποιήση ενός ονείρου μιας ζωής.
Sorry που γίνομαι λίγο σκληρός σε αυτά που λέω αλλά όταν κλείνει η πόρτα και παίρνουν μπροστά οι κινητήρες η ποιότητα της εκπαίδευσης που έχεις κάνει, είναι η μοναδική βοήθεια που θα έχετε στο επάγγελμα που διαλέγετε να κάνετε και που είναι και η διαφορά ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Φιλικά Flight_Instructor