Ryanair

Αγαπητέ Jerry, κατά την ταπεινή μου άποψη η Ryanair δεν (ψιλο)αλλάζει γραμμή, επειδή τα βρήκε σκούρα, αλλά γιατί διαπιστώνει, με βάση τις εσωτερικές της στατιστικές, ότι αυτό εξυπηρετεί καλύτερα την εμπορική της πολιτική, από τη στιγμή που περισσότερο από το 25% των επιβατών της είναι business travellers, δηλαδή ταξιδεύουν για λόγους που αφορούν την εργασία τους και όχι για διακοπές (δες εδώ : http://www.flightglobal.com/news/articl ... et-403055/ ). Το ποσοστό αυτό μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό (θα ανέμενα ίσως και περισσότερο), λαμβάνοντας υπόψη την εκρηκτική αύξηση του αριθμού των μεταφερόμενων επιβατών (έχει ήδη ξεπεράσει τα 80 εκατ. ετησίως, δηλαδή υπερδιπλάσιο της British Airways) και συνεπώς η ανάπτυξη με βάση αποκλειστικά leisure passengers έχει ήδη φτάσει σε επίπεδο κορεσμού, οπότε, εφόσον επιθυμεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται με αυτούς τους ρυθμούς, θα πρέπει αναγκαστικά να στρέψει (εν μέρει) την προσοχή της και σε άλλα επιβατικά κοινά. Οι ίδιες διαπιστώσεις ισχύουν σε μεγάλο βαθμό και για την Easyjet.
 
Αγαπητέ Ιωάννη,

δε διαφωνώ μαζί σου αλλά θα ενέτασα το συγκεκριμένο μέτρο -εν μέρει- και στην προσπάθεια που κάνει η Ryanair να δείξει πιο φιλικό πρόσωπο. Επιτρέπεται δεύτερη χειραποσκευή, πιο φιλικό site, χαμηλότερες τιμές για τις χρεώσεις αεροδρομίου και φυσικά το business plus πακέτο που προσφέρει πολλές εξτρά χρεώσεις μαζεμένες.

Σίγουρα τα πράγματα πάνε καλά για τη Ryanair αλλά τείνει να παρουσιάζει εποχικά κέρδη, όπως επισημαίνει και το CAPA αν κάνεις scroll down στην παράγραφο 2 των αδυναμιών.

Δε διαφωνώ ότι πλέον πολλοί business travellers πετάνε με Ryanair, αλλά και η Ryanair κάνει ό,τι μπορεί για να τους τραβήξει (εξ ου και πετάει και σε πιο κύρια αεροδρόμια), καθώς φαντάζομαι είναι αυτοί που θα την κάνουν κερδοφόρα και τους δύσκολους χειμώνες.
 
Το πρωί της Τετάρτης στο αεροδρόμιο του Δουβλίνου δυο αεροσκάφη της Ryanair συγκρούστηκαν!

Τα δυο αεροπλάνα συγκρούστηκαν με τα φτερά τους.

Ευτυχώς κανένας από τους επιβάτες δεν τραυματίστηκε.
 
Ένα 73G φαίνεται να έχει προσθέσει στο στόλο της, ακόμη δεν έχει πάρει νηολόγιο σύμφωνα με το airfleets. Έχουν κάτι στο μυαλό τους ή το βρήκαν τσάμπα και είπαν να το πάρουν; Θα δείξει...
 
OA701":3gp166ry said:
Ένα 73G φαίνεται να έχει προσθέσει στο στόλο της, ακόμη δεν έχει πάρει νηολόγιο σύμφωνα με το airfleets.
EI-SEV θα γίνει (msn 29078, αυτό λες έτσι;). Από όσα βλέπω θα είναι μόνο για crew training.
 
Έχουν αεροσκάφη μόνο για crew training? Δηλαδή οι επερχόμενοι πιλότοι και πληρώματα καμπίνας κάνουν training πάνω σε αεροσκάφος που είναι ξεχωριστό για αυτόν τον σκοπό ?
 
Eδώ σε λίγο θα πετάνε μετρητά στο τζάκι για να ζεσταίνονται.

Ακη, αυτό έλεγα, σωστός. :cool: Μόνο που το είχα δει στο planespotters κι όχι στο airfleets.
 
Στο mobile site όταν προσπαθείς να κάνεις κράτηση όλες οι ημερομηνίες -πλην της εκάστοτε σημερινής- αναφέρονται στο έτος... 1915 (!) και φυσικά η κράτηση δεν προχωράει. Το περίεργο είναι ότι δεν το έχουν πάρει χαμπάρι να το διορθώσουν. Εκτός κι αν φταίει ο browser που χρησιμοποιώ, IE11 σε WP8.
 
Top