Η Ryanain ανακοίνωσε αποτελέσματα τριμήνου. Μεταξύ των άλλων που αναφέρονται, αλίευσα το εξής. Οι τιμές που πλήρωσε ο επιβάτης ήταν κατά μέσο όρο 8% ακριβότερες από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.
Ο διαβόητος Ο'Λίγδι, δικαιολόγησε την αύξηση λέγοντας:
"Η αύξηση των τιμών οφείλεται στην βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, στις επιδόσεις ρεκόρ στην χρονική ακρίβεια στην ώρα αναχώρησης* και στην επιτυχή εισαγωγή της υπηρεσίας κράτησης καθισμάτων"
*record punctuality: Δεν μπορεί (προφανώς) να δεί εύκολα κανείς τι εννοεί ο "Θεός". Όταν λέμε ρεκόρ, εννοούμε σε σχέση προηγούμενες επιδόσεις της εταιρείας? Εννοούμε σε σχέση με άλλες εταιρείες? Εννούμε βελτίωση αν πχ μειώθηκαν οι πτήσεις που απογειώνονται με περισσότερο από μία ώρα καθυστέρηση? Το αφήνουμε φλού!
Επαφίεται στην κρίση του καθενός για το τί από τα τρία δικαιολογεί αύξηση 8% στις τιμές. Πώς το βλέπω εγώ?
>Η εξυπηρέτηση πελατών της Ryanair για όσους είχαν την "τύχη" να τη ζήσουν από πρώτο χέρι, μόνο εξυπηρέτηση δεν ήταν. Αν τώρα από "ανύπαρκτη" έγινε "υποτυπώδης", το σηζητάμε. Μιλάει για βελτίωση!
>Για να φεύγουν τα αεροπλάνα στην ώρα τους, έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές?
> Η δυνατότητα επιλογής καθίσματος, δεν είναι τσάμπα. Ίσα ίσα, καίει και τσουρουφλάει. Γιατί έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές για να γίνει η εισαγωγή της δυνατότητας αυτής. Θα έπρεπε η ίδια η χρέωση να αποσβέσει (και πολύ πολύ γρήγορα) την επένδυση.
Όταν λέμε 8% αύξηση στο μέσο όρο τιμής εισητηρίου, όπως το καταλαβαίνω εγώ, εξαιρεί τα έξτρα (βαλίτσες, σνάκς, αγορές, επιλογή καθίσματος).