Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κάποτε σε λάθος που έκανα μου είχε πει μέχρι 3 χαρακτήρες ήταν 10 ευρώ με τηλεφωνική διόρθωση. Τώρα για αλλαγή ονόματος δε συμφέρει, είχα πέρσυ για Βαρκελώνη πάνε έλα συνεπίθετους που μου τα έδωσαν δωρεάν αλλά η αλλαγή κόστιζε παραπάνω απ'το να ξαναέβγαζα εισητήρια... Οπότε δεν...
 
Thanasis_U2":zu7fszum said:
καταρχήν οι βλακείες πληρώνονται παντού

κατά δευτέρον όταν λες ότι έγραψες λάθος το όνομα τι θες να πεις. Αντί για Γιάννης έγραψες Γιαννάκης ή αντί για Γιάννης έγραψε Νίκος;

Απλά στην θέση του ονόματος έγραψα το επίθετο και στη θέση του επιθέτου το όνομα...
 
Το ίδιο είχα πάθει και εγώ σε πτήση από Λονδίνο, με ΒΑ όμως. Τότε δεν είχε συμβεί τίποτα, απλά τους ενημέρωσα στο check-in...

Σε ότι έχει να κάνει με την περίπτωσή σου, αφού τις κάρτες επιβίβασης τις εκτυπώνεις εσύ ο ίδιος, μόνο στον έλεγχο ασφαλείας μπορεί να δείξεις την ταυτότητά σου. Οπότε απλά θα τους ενημερώσεις για την κατάσταση αν χρειαστεί και μάλλον ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Καλή τύχη.
 
OFF TOPIC MODE ON

Να δεις που η 69η θα είναι στο LGAV... :lol:

OFF TOPIC MODE OFF - Back to normality...
 
Καλά θα μας τρελάνει αυτή η εταιρεία, το τελευταίο τους κατόρθωμα είναι να ενσωματώσουν τυχερό παιχνίδι στην κράτηση εισιτηρίων με έπαθλο το συνολικό κόστος της κράτησης. Τι άλλο θα σκεφτούν!
http://www.flydeals.gr/play-to-win-το-τυχερό-παιχνίδι-της-ryanair/
 
χε χε
Είναι για να μπεις στο κλίμα της πτήσης όταν θα κάνεις την κράτηση (λαχεία, τσιγάρα, σάμαλι .... κλπ)

Άσχετο
προβληματάκι στην κράτηση (τιμή είναι αυτή? !!!!!)


αν κάποιος έχει σχέση με ασφάλεια πτήσης (μάλλον πολλοί) ας μου πει, το κομμάτι που λείπει επηρεάζει την πτήση;
 

Attachments

  • ryanair_bug.jpg
    ryanair_bug.jpg
    80 KB · Προβολές: 1.603
  • IMG_20130118_135952.jpg
    IMG_20130118_135952.jpg
    188,7 KB · Προβολές: 1.676
Το κομμάτι που λείπει λέγεται flap track fairing tail cone.Ειναι ενα αεροδυναμικο κάλυμμα του μηχανισμού πανω στον οποίο πατάνε τα flaps όταν μετακινούνται (κάτι σαν ράγες σε πολυ απλα λόγια ).Συμφωνα με το CDL του κατασκευαστη ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να πετάξει το αεροσκάφος λαμβανοντας υπόψιν την "ποινή" απο την επιπλέον οπισθελκουσα (αντίσταση ) λόγο της απουσίας του συγκεκριμένου κομματιού.Αν πας εδω http://fly.shanghai-air.com/flyiis/hand ... 00_AFM.pdf στις σελίδες 193-194 αναφέρονται όλα τα παραπάνω ! Ειναι καθαρά θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ και όχι ασφαλείας .... Σε μερικες περιπτώσεις λαμβανοντας υποψιν την "ποινή" το αεροσκάφος θα πρέπει να απογειωθεί με μειωμένο βάρος και θα μειωθεί η ακτίνα δράσης του !
 
Η Ryanain ανακοίνωσε αποτελέσματα τριμήνου. Μεταξύ των άλλων που αναφέρονται, αλίευσα το εξής. Οι τιμές που πλήρωσε ο επιβάτης ήταν κατά μέσο όρο 8% ακριβότερες από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.

Ο διαβόητος Ο'Λίγδι, δικαιολόγησε την αύξηση λέγοντας:

"Η αύξηση των τιμών οφείλεται στην βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, στις επιδόσεις ρεκόρ στην χρονική ακρίβεια στην ώρα αναχώρησης* και στην επιτυχή εισαγωγή της υπηρεσίας κράτησης καθισμάτων"

*record punctuality: Δεν μπορεί (προφανώς) να δεί εύκολα κανείς τι εννοεί ο "Θεός". Όταν λέμε ρεκόρ, εννοούμε σε σχέση προηγούμενες επιδόσεις της εταιρείας? Εννοούμε σε σχέση με άλλες εταιρείες? Εννούμε βελτίωση αν πχ μειώθηκαν οι πτήσεις που απογειώνονται με περισσότερο από μία ώρα καθυστέρηση? Το αφήνουμε φλού!

Επαφίεται στην κρίση του καθενός για το τί από τα τρία δικαιολογεί αύξηση 8% στις τιμές. Πώς το βλέπω εγώ?

>Η εξυπηρέτηση πελατών της Ryanair για όσους είχαν την "τύχη" να τη ζήσουν από πρώτο χέρι, μόνο εξυπηρέτηση δεν ήταν. Αν τώρα από "ανύπαρκτη" έγινε "υποτυπώδης", το σηζητάμε. Μιλάει για βελτίωση!

>Για να φεύγουν τα αεροπλάνα στην ώρα τους, έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές?

> Η δυνατότητα επιλογής καθίσματος, δεν είναι τσάμπα. Ίσα ίσα, καίει και τσουρουφλάει. Γιατί έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές για να γίνει η εισαγωγή της δυνατότητας αυτής. Θα έπρεπε η ίδια η χρέωση να αποσβέσει (και πολύ πολύ γρήγορα) την επένδυση.

Όταν λέμε 8% αύξηση στο μέσο όρο τιμής εισητηρίου, όπως το καταλαβαίνω εγώ, εξαιρεί τα έξτρα (βαλίτσες, σνάκς, αγορές, επιλογή καθίσματος).
 
Η Ryanain ανακοίνωσε αποτελέσματα τριμήνου. Μεταξύ των άλλων που αναφέρονται, αλίευσα το εξής. Οι τιμές που πλήρωσε ο επιβάτης ήταν κατά μέσο όρο 8% ακριβότερες από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.

Ο διαβόητος Ο'Λίγδι, δικαιολόγησε την αύξηση λέγοντας:

"Η αύξηση των τιμών οφείλεται στην βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών, στις επιδόσεις ρεκόρ στην χρονική ακρίβεια στην ώρα αναχώρησης* και στην επιτυχή εισαγωγή της υπηρεσίας κράτησης καθισμάτων"

*record punctuality: Δεν μπορεί (προφανώς) να δεί εύκολα κανείς τι εννοεί ο "Θεός". Όταν λέμε ρεκόρ, εννοούμε σε σχέση προηγούμενες επιδόσεις της εταιρείας? Εννοούμε σε σχέση με άλλες εταιρείες? Εννούμε βελτίωση αν πχ μειώθηκαν οι πτήσεις που απογειώνονται με περισσότερο από μία ώρα καθυστέρηση? Το αφήνουμε φλού!

Επαφίεται στην κρίση του καθενός για το τί από τα τρία δικαιολογεί αύξηση 8% στις τιμές. Πώς το βλέπω εγώ?

>Η εξυπηρέτηση πελατών της Ryanair για όσους είχαν την "τύχη" να τη ζήσουν από πρώτο χέρι, μόνο εξυπηρέτηση δεν ήταν. Αν τώρα από "ανύπαρκτη" έγινε "υποτυπώδης", το σηζητάμε. Μιλάει για βελτίωση!

>Για να φεύγουν τα αεροπλάνα στην ώρα τους, έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές? Αναμφισβήτητα η Ryanair έχει πολύ καλές on time επιδόσεις ήδη. Γιατί η αύξηση?

> Η δυνατότητα επιλογής καθίσματος, δεν είναι τσάμπα. Ίσα ίσα, καίει και τσουρουφλάει. Γιατί έπρεπε να αυξηθούν οι τιμές για να γίνει η εισαγωγή της δυνατότητας αυτής. Θα έπρεπε η ίδια η χρέωση να αποσβέσει (και πολύ πολύ γρήγορα) την επένδυση.

Όταν λέμε 8% αύξηση στο μέσο όρο τιμής εισητηρίου, όπως το καταλαβαίνω εγώ, εξαιρεί τα έξτρα (βαλίτσες, σνάκς, αγορές, επιλογή καθίσματος).
 
Top