Ryanair

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Λίγο μπορεί να πιεστεί, έτσι κι αλλιώς το γύρω γύρω είναι προστατευτικά μαξιλάρια.
Το fee δεν με πειράζει αν θα μπορούσα να την κρατήσω, το θέμα είναι να μη φύγει από την προσοχή μου.
Απλώς φοβάμαι μη τυχόν με κρεμάσουν την τελευταία στιγμή ή στην αλλαγή που θα κάνω στο Μιλάνο και ψάχνομαι..

Edit: Η τσάντα πάντως τώρα που βλέπω τα επίσημα στοιχεία έχει carry-on qualification. Τι λέτε, να το ρισκάρω; Να ξανατηλεφωνήσω και αύριο για μια δεύτερη γνώμη; :p

Edit: Είδα ότι δεν έχει δρομολόγια από το Ελ. Βελ., υπάρχει περίπτωση όμως να έχουν την υποδοχή να δω αν χωράει;
 
Μπορεις να πας στο βενιζελος και να δεις αυτα που εχει η easyjet και να τσεκαρεις εκει την αποσκευη σου.
 
Η υποδοχή της easyjet για χειραποσκευές στο αεροδρόμιο διαφέρει από της ryanair. Της easyjet είναι
You can still choose to bring ONE slightly bigger bag up to the maximum size of 56 x 45 x 25cm including handles and wheels, but on some busy flights your bag may have to go into the hold.
ενώ της ryanair είναι αυστηρά 55επι40επι20. Έχει τύχει σε πολλούς επιβάτες να είναι ελάχιστα παραπάνω (και να μην μπορούν να στριμωχτούν) και κάτι που έφεραν με easyjet να μην το παίρνει η ryanair. Και δεν είναι καθόλου ελαστικοί στη ryanair... Προτασή μου ρίσκαρέ το αν όντως μπορεί να πιεστεί. Μήπως έχεις κάποια φωτό της τσάντας ή το μοντέλο να σου πω αν την έχω δει σε χειραποσκευή της ryanair εδώ Κέρκυρα;
 
Διαφερει ναι; Παντα νομιζα οτι ειχαν τις ιδιες διαστασεις. Τελος παντων αν μπορει να πιεστει η τσαντα δεν θα εχεις προβλημα. Φαντασου η δικη μου ειναι σιγουρα 26 και ποτε δεν ειχα προβλημα με τη ryanair.
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Με βάση ότι η τσάντα είναι γύρω γύρω μαλακή-μαξιλάρια, και αυτό ειδικά της πλάτης είναι μεγάλο οπότε μπορεί να πιεστεί λίγο, θα το τολμήσω.
 
Δοκίμασε στα μεταλλικά κουτιά της Aegean ή της Germanwings, έχουν τις ίδιες διαστάσεις με τη Ryanair.
 
Δεν ξέρω αν το έχει προσέξει κανείς αυτό, αλλά εμένα μου έτυχε σε δύο αεροδρόμια. Στην αίθουσα αναχωρήσεων (πρίν από το check in counter) που είχε μεταλλικό σκελετό οι χειραποσκευές που έλεγξα χωρούσαν κανονικά (βαλιτσάκια με ονομαστικές διαστάσεις μέσα στο όρια, και όχι πολύ φορτωμένες). Στο gate όμως που τις ελέγχουν χωρίς να έχω βάλει τίποτα εν τω μεταξύ, οι χειραποσκευές μπήκαν με δυσκολία, γεγονός που με κάνει να υποψιάζομαι ότι αυτό το κάνουν επίτηδες για να σε κάνουν να νοιώσεις άβολα και να ανέβει το stress level...
 
Αν είναι τις ίδιας εταιρίας, είναι σχεδόν σίγουρα ίδιων διαστάσεων. Το θέμα είναι ότι κάποιες φορές -λίγες είναι η αλήθεια- έχει τύχει στο check in να είναι κανονικά μεταλλικός σκελετός της εταιρίας και στο gate να είναι generic του handler, πχ swissport.
 
Έβγαλε profit warning η FR - υπάρχει δλδ περίπτωση να βγάλουν λίγα λιγότερα δεκάδες εκατομμύρια- και αμέσως εμφανίσθηκαν και οι μέντιουμ που βλέπουν στροφή του επιβατικού κοινού - βοήθησε βάβαια και η U2 που πάει μαμιόντας
:arrow: http://www.telegraph.co.uk/finance/...ng-could-refocus-airline-on-good-service.html

Πιό ενδιαφέρον απ' το άνωθεν άρθρο είναι το κάτωθι απόσπασμα
Last year, the average customer spent €48.20 on their ticket, which includes the credit card fee and any checked-in baggage. But the cost to the airline was €52.56 per passenger. In other words, it lost money on flying nearly 80m passengers around the globe.

But it made a crucial €13.43 per passenger in ancillary fees – an increase of 35pc over three years. These were more than enough to push the company into profit.
 
Και πτήσεις εσωτερικού στην Πολωνία με την FR.Ανακοίνωσε για το Μάρτιο 2014 καθημερινά Warsaw-Wroclaw,Gdansk από 99zl..Ας ελπίσουμε ότι δεν θαχουν την τύχη της OLT Express..Παράλληλα ανακοινώνει επίσημα και τις πτήσεις Βαρσοβία-Θεσσαλονίκη..

http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... tic-routes
 
Top