Re: Ryanair news
Όπως πάντα συμφωνώ μαζί σου, αλλά αναφέρθηκα στο συγκεκριμένο συμβάν κυρίως για να τονίσω την άποψή μου περί του loco model. Στο συμβάν, υπήρχε πρόβλημα με το de-icing. Το πλήρωμα είδε πως δεν μπορούσε να απογειωθεί στην ώρα του και προέβλεψε καθυστέρηση αγνώστου διάρκειας
Attempts to de-ice the wings were unsuccessful. The passengers were finally allowed to leave the plane at 11pm.
.
Στο διάστημα αυτό, η πολιτική της εταιρίας είναι να μην πουλάει (και φυσικά να μην δίνει τζάμπα) φαγητά και αναψυκτικά στο έδαφος. Δεν γνωρίζω για ποιό λόγο η Ryanair το κάνει αυτό, αλλά αφού μιλάμε για μία καθαρά κερδοσκοπική εταιρία, αν μπορούσε να πουλήσει, θα τα πούλαγε χρυσά. Προφανώς κάποιο πρόβλημα με φόρους, υγειονομικές άδειες, ή κάτι συναφές τους εμπόδισε να πουλήσουν. Τα καβούρια στην τσέπη τους (καλά κάνουν αφού αυτό είναι το buisiness plan τους) τους εμπόδισαν να χαρίσουν τα αγαθά, ειδικά για μια καθυστέρηση αγνώστου διάρκειας όπως προείπα.
Τελικά αν το καλοσκεφτείς από όλες τις πλευρές, θα δεις πως και εσύ σε ανάλογη θέση, κάπως έτσι θα αντιδρούσες. (δεν αναφέρθηκα καθόλου στην περίπτωση αποβίβασης των επιβατών, αφού αν γινόταν τελικά επιτυχής αποπαγοποίηση, το αεροσκάφος θα ήταν έτοιμο για απογείωση και άδειο
). Απλά, το θεωρώ ως ένα μεμονωμένο περιστατικό που οφείλεται στην γενική φιλοσοφία του "no frills". Τίποτα το ιδιαίτερο δηλαδή. Η κακιά η στιγμή για τους συγκεκριμένους επιβάτες, τέλος καλό όλα καλά και άλλες παροιμίες ...