Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Η RYANAIR στην Ελλάδα!!!! :banana:
Πετάει σε όλη την Ευρώπη και εμείς μείναμε τελευταίοι..... :rant:
 
Θαχει πλάκα ναρχονται οι Ευρωπαιοι με 70-80 ευρω στην Κω και εμεις να πληρωνουμε 250 με την Αιγαίου :rant:
Ας μην προτρέχουμε όμως πριν επισημοποιηθεί κατι..συν τοις άλλοις έχω αμφιβολίες κατα πόσο η νησιωτική Ελλάδα ειναι ικανή να στηρίξει τουρισμό και τη χειμερινή περίοδο..Μακάρι Κως και Ρόδος ναχουν κίνηση το χειμώνα α λα Μαγιόρκα,Μάλαγα, Αλικάντε..Και ακόμα καλύτερα εάν ο ΜΟΛ μπορέσει να ανοίξει και δρομολόγια εσωτερικού..Αλλά δε φτάνει να έρθουν μόνο τα αεροπλάνα,πρέπει να ξέρουμε να κρατήσουμε τους τουρίστες και να τους κάνουμε να ξαναέρχονται..Μέχρι στιγμής έχουμε αποδείξει ότι ξέρουμε να τους..διώχνουμε και να τους στέλνουμε Τουρκια/Κροατία..
 
Σε δηλώσεις του σήμερα σε τοπικό κανάλι ο βουλευτής που "κυνήγησε" το θέμα ανέφερε ότι την ερχόμενη Πέμπτη θα πέσουν οι υπογραφές στο Λονδίνο...

Επίσης, ανέφερε ότι την προσεχή Δευτέρα υπάρχει σύσκεψη στο Υπ. Μεταφορών με θέμα την μείωση των τελών στα περιφερειακά Α/Δ για τους χειμερινούς μήνες(Νοε-Μαρ)...
 
Με την easyjet να τους έχει προλάβει, θαχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί ενας πιθανός πόλεμος μεταξύ..Μιχαλάκη-Στέλιου για Κω/Ρόδο και πως θα ανταποκριθουν οι επιβάτες αντίστοιχα..Το καλό είναι ότι οι 2 εταιρίες έχουν λίγες κοινές βάσεις (SXF,MAD,STN),άρα ίσως και να μην μαλλιοτραβηχτούν..

Όταν λέμε περιφερειακά αεροδρόμια, εννοούμε όλα τα αεροδρόμια εκτός του Ελ.Βελ. ή δεν υπολογίζονται και τα υπόλοιπα 3 "μεγάλα" (SKG,HER,CFU)?
 
Το ακόμη καλύτερο φίλε Σποτεράκια είναι ότι φέρνουν κόσμο εκτός κυκλώματος δλδ μένουν στην απέξω οι καρχαριοtour operators και τα (κ)all inclusive τους... Φυσικά, όπως και εσύ προείπες, αυτούς τους επισκέπτες τους κερδίζεις μόνο με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, απο το Α/Δ άφιξης, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος κ.ο.κ...
Είμαστε έτοιμοι? I don't think so...

Για τα περιφερειακά Α/Δ, δεν θυμάμαι την ακριβή διατύπωση του βουλευτή, ωστόσο κατάλαβα ότι αφορά όλα τα ελληνικά Α/Δ πλήν Μπένι...
 
Εγω να ρωτησω κατι γενικο για την Ryan, το πως θα ξεκινησει ενα νεο δρομολογιο εχει να κανει με το οτι τους γινεται προσκληση απο τους φορεις ενος τοπου ή αν δουν δυναμικη για ενα πιθανο δρομολογιο μπορουν να το ξεκινησουν και μονοι τους?
Δηλαδη πειτε για παραδειγμα οτι υπαρχουν μεγαλες πιθανοτητες να ειναι πολυ κερδοφορο ενα δρομολογιο πχ Θεσ/νικη - Βρεμη ή Θεσ/νικη - Hahn (λογω μεγαλης ελληνικης κοινοτητας οχι τπτ αλλο), θα πρεπει λοιπον να ερθει σε επαφη ο Ψωμιαδης ή ο Χ υπευθυνος και να πει "ελατε θα σας ικανοποιησουμε καθε αιτημα για εκπτωσεις κτλ" ή μπορει και η εταιρια απο μονη της να πει "ΟΚ μπορει να βγαλουμε λεφτα απο εδω ας το ξεκινησουμε".
 
Αγαπητέ Νομάρχη Μαγνησίας, με χαρά θα βλέπαμε και μεις την οικονομοτεχνική μελέτη στην οποία βασίζετε τις απαιτήσεις κάποιων εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για την δεδομένη αεροπορική επένδυση της Ryanair. Φυσικά φαντάζομαι ότι και η κα Υπουργός Π&Τ θα μπορούσε κάλιστα να την μελετάει αενάως μπας και καταφέρει να γελάσει λίγο το χειλάκι της με τα όσα ακούει τελευταία..

δικό σας
 
Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει νομικά για τις φερόμενες συμφωνίες της εν λόγω με τις τοπικές νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις η/και τους εκάστοτε φορείς?
Δηλαδή γιατί την Ryanair και όχι άλλη εταιρεία?
Σε κουβέντα με φίλο από Θεσσαλονίκη μου είπε ότι και αυτοί προσπάθησαν να βρουν τρόπο να ενισχύσουν την transavia αλλά τελικά κόλλησαν σε θέματα ανταγωνισμού.
Ξέρεις κανείς την πατέντα?
 
Στη συνεχεια του αρθρου διαβαζουμε για τα δρομολογια δυο αλλων εταιριων , αυτα πως γινονται και για την Ryanair χρειαζεται να γινει συμφωνια με τη νομαρχια και να επιχορηγηθει με καποιο ποσο ? για να προχωρησει η συμφωνια λεει , μαλιστα....
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top