Όταν κάτι δεν πάει καλά σε μια χώρα, πρέπει να το αλλάξουμε, όχι να ανεχόμαστε την κατάσταση. Η Ryanair δεν είναι μόνο η πιο γνωστή, μεγάλη loco στην ευρώπη, είναι πλέον και κάπως σταθερή. Στην Ελλάδα κατά καιρούς υπάρχουν αρκετές loco, με τι διαφορά οτι εδώ παύουν να είναι τέτοιες, και μετατρέπονται σε εταιρίες, με κανονικές τιμές χωρίς service. Δεν μπορώ να πω οτι τα 200 ευρώ της Germanwings από ηράκλείο για κολωνία είναι δελεαστικά. (by the way, συνεργασία Germanwings+Condor...hmmm). Γενικά λίγες θέσεις βγαίνουν σε δελεαστική τιμή. Ενώ Ευρώπη, τα 19.90 πάνε σύνεφο. Η Ryanair λοιπόν έχει δείξει μια σταθερότητα στις τιμές (όπως και στην τάση να χρεώνει ότι κινείται βέβαια), αλλά όπως και να έχει, το Ryanair έχει γίνει πλέον ρήμα στον νέο ταξιδιώτη της ευρώπης.
Που είναι το πρόβλημα να έρθουν όσοι έρθουν με πακέτα, και επιπλέον να έρθουν και άλλοι?
Και στην τελική ενα χειμερινό τουρισμό τον θέλουμε εδώ επιτέλους, να γίνει μια αρχή.
Το ξεπούλημα βέβαια και η προσφορά γης και ύδωρ που αναφέρεις, προφανώς ισχύει, Αυτή είναι η τακτική της εταιρίας. Εγώ πιστεύω οτι κόλημα βρίσκεται στη μίζα. Δεν έχουν συνηθίσει οι Ελληνες πολιτικοί να δίνουν κάτι με αντάλαγμα που δεν ειναι προσωπικό ώφελος, αλλά ώφελος του εκάστοτε τόπου. και αν δεν τα πάρουν από την εταιρία (που απλά δεν δίνει ο μιχαλάκης), θα προσπαθήσουν να τα πάρουν από φορείς, ξενοδόχους, κτλ κτλ. Όταν επιτευχθεί αυτό, οι πόρτες θα ανοίξουν.
(Υπερβάλλω και μηδενίζω λίγο για να πείσω).