Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μιλάμε για Ryanair λεωφορείο της γραμμής ΚΤΕΛ που αν ζητήσεις εμετοσακούλα κυνδινεύεις να χρεωθείς extra,
και δύο εταιρίες Ελληνικές που σου προσφέρουν full service στην ίδια τιμή ή λιγότερη εισητηρίου.

Γιατί να μιλάω ειρωνικά?

Τέλος πάντων...
 
chania27":2ptn5kqh said:
...δύο εταιρίες Ελληνικές που σου προσφέρουν full service στην ίδια τιμή ή λιγότερη εισητηρίου...
Μην ορκίζεσαι για την ίδια (ή μικρότερη) τιμή εισιτηρίου.
Προφανώς δεν έχεις γεμίσει την τσέπη του Βασιλάκη με 314€ για το ATH-SKG-ΑΤΗ (economy).
 
chania27":3vrnjih7 said:
Μιλάμε για Ryanair λεωφορείο της γραμμής ΚΤΕΛ που αν ζητήσεις εμετοσακούλα κυνδινεύεις να χρεωθείς extra,
και δύο εταιρίες Ελληνικές που σου προσφέρουν full service στην ίδια τιμή ή λιγότερη εισητηρίου.

Γιατί να μιλάω ειρωνικά?

Τέλος πάντων...
Ακριβώς αυτό λέω λοιπόν, το ότι εσύ θεωρείς δεδομένες τις εξτρά παροχές, δεν σημαίνει ότι κάποιος άλλος που δεν τις θέλει πρέπει να τις πληρώνει! Το αεροπλάνο μπορεί να γίνει και ΚΤΕΛ, δεν είναι πολυτέλεια πια στην εποχή μας! (Και τις σακούλες δεν τις χρεώνουν γιατί αυτοί θα καθαρίζουν το κάθισμα μετά, αλλιώς να τις χρέωναν, εμένα και τα λεωφορεία με ζαλίζουν και σακούλες δεν έχουν)!
Όσο για τις τιμές των ελληνικών εταιρειών, όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, μάλλον έχεις υπάρξει πολύ τυχερός στις αγορές σου!
Οι loco δίνουν πολύ περισσότερα φθηνά από τις full service εταιρείες, που δίνουν λίγα φθηνά για «κράχτη»!
 
Αυτό θα ρωτούσα και εγώ...
Εγινε κάτι συγκεκριμένο και ξαναφούντωσε η συζήτηση περί Ryanair και Ελλάδας;
 
Σύμφωνα με ανακοίνωση του βουλευτή Δωδεκανήσων Γ. Νικητιάδη, στις 12/1 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση εκπροσώπων της Ryan με εκπροσώπους τουριστικών φορέων της Δωδεκανήσου στην Αθήνα...

Πιθανότατα λοιπόν εκείνες τις ημέρες να γίνουν και άλλες συναντήσεις της Ryan με τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους και να έχουμε και εξελίξεις καθώς η σεζόν φέτος ανοίγει αρχές Απρίλη...

:arrow: http://www.facebook.com/note.php?note_id=224941277209
 
Μετά τις ...επιτυχημένες συζητήσεις με τους εκπροσώπους του Βόλου.....ακολουθούν οι συναντήσεις με τους εκπροσώπους των Δωδεκανήσων.....στην Αθήνα (!)....ακολουθούν άραγε οι εκπρόσωποι του Εβρου; :rolleyes: :thx:
 
Γιατί σου κάνει εντύπωση η Αθήνα? Αφού "αυτή" αποφασίζει, διατάζει και πληρώνει (ή δίνει τα λεφτά για να πληρώσουν άλλοι :wall: )...

Ίσα ίσα που έχοντας υπουργούς και υπουργεία στο κατώφλι, θα γίνει καλύτερο παιχνίδι... Η Ελλάδα δεν είναι αποκεντρωμένη όπως πχ η Ισπανία, όπου η Ryan συμφώνησε απ' ευθείας με την τοπική αυτοδιοίκηση των Κανάριων... Οπότε τι καλύτερο απο το να μαζευτούν όλοι (ακόμα και του Έβρου) οι ενδιαφερόμενοι στην Αθήνα και να πιέσουν πρόσωπα και καταστάσεις ομαδικώς και όχι μεμονωμένα...

Κανείς δεν ξέρει την τελική έκβαση ωστόσο πρέπει να φέρουμε επιτέλους τις λοκο στην Ελλάδα όχι μόνο για να πετάμε εμείς φθηνά αλλά και για να ωφεληθεί η μόνη βιομηχανία που έχει μείνει σε αυτή τη χώρα, ο τουρισμός... Και που θα πάει? Κάποια στιγμή θα βαρεθούν οι τεχνοκράτες των Αθηνών τις μουρμούρες και θα ενδώσουν...
 
Ελπίζω να μου επιτρέπεται να εκφράσω μία ειλικρινή απορία: προς τι όλη αυτή η πρεμούρα, εκ μέρους των τοπικών αρχόντων, με τη συγκεκριμένη εταιρία; Δε λέω, είναι ίσως η πιο γνωστή loco στην Ευρώπη. Είναι όμως αυτό αρκετό για να της προσφέρουν γη και ύδωρ, αντί να στραφούν και προς άλλες εταιρίες;

Επιπλέον, βλέπω πως γίνεται αναφορά στο πόσο θα ενίσχυε η παρουσία loco στην Ελλάδα στην αύξηση της τουριστικής κίνησης. Επιτρέψτε μου να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, για τον εξής απλό (ίσως και απλοϊκό) λόγο: οι loco απευθύνονται στο μεμονωμένο ταξιδιώτη ενώ το ελληνικό τουριστικό προϊόν, κατά κύρια βάση, έχει οργανωθεί με τέτοιο τρόπο που απευθύνεται κυρίως σε οργανωμένα γκρουπ (έλλειψη ικανοποιητικής συγκοινωνίας και διευκολύνσεων απέναντι στο μεμονωμένο τουρίστα, μη ανταγωνιστικές προσφορές απέναντι σε μεμονωμένους πελάτες εκ μέρους των ξενοδοχειακών μονάδων κλπ). Επομένως, για ποιο λόγο οι κατά τόπους αρχές επιδιώκουν την προσέλκυση loco, από τη στιγμή που το παρεχόμενο τουριστικό προϊόν δεν είναι αυτό που αναζητούν οι πελάτες αυτών των εταιριών;
 
Όταν κάτι δεν πάει καλά σε μια χώρα, πρέπει να το αλλάξουμε, όχι να ανεχόμαστε την κατάσταση. Η Ryanair δεν είναι μόνο η πιο γνωστή, μεγάλη loco στην ευρώπη, είναι πλέον και κάπως σταθερή. Στην Ελλάδα κατά καιρούς υπάρχουν αρκετές loco, με τι διαφορά οτι εδώ παύουν να είναι τέτοιες, και μετατρέπονται σε εταιρίες, με κανονικές τιμές χωρίς service. Δεν μπορώ να πω οτι τα 200 ευρώ της Germanwings από ηράκλείο για κολωνία είναι δελεαστικά. (by the way, συνεργασία Germanwings+Condor...hmmm). Γενικά λίγες θέσεις βγαίνουν σε δελεαστική τιμή. Ενώ Ευρώπη, τα 19.90 πάνε σύνεφο. Η Ryanair λοιπόν έχει δείξει μια σταθερότητα στις τιμές (όπως και στην τάση να χρεώνει ότι κινείται βέβαια), αλλά όπως και να έχει, το Ryanair έχει γίνει πλέον ρήμα στον νέο ταξιδιώτη της ευρώπης.
Που είναι το πρόβλημα να έρθουν όσοι έρθουν με πακέτα, και επιπλέον να έρθουν και άλλοι?
Και στην τελική ενα χειμερινό τουρισμό τον θέλουμε εδώ επιτέλους, να γίνει μια αρχή.

Το ξεπούλημα βέβαια και η προσφορά γης και ύδωρ που αναφέρεις, προφανώς ισχύει, Αυτή είναι η τακτική της εταιρίας. Εγώ πιστεύω οτι κόλημα βρίσκεται στη μίζα. Δεν έχουν συνηθίσει οι Ελληνες πολιτικοί να δίνουν κάτι με αντάλαγμα που δεν ειναι προσωπικό ώφελος, αλλά ώφελος του εκάστοτε τόπου. και αν δεν τα πάρουν από την εταιρία (που απλά δεν δίνει ο μιχαλάκης), θα προσπαθήσουν να τα πάρουν από φορείς, ξενοδόχους, κτλ κτλ. Όταν επιτευχθεί αυτό, οι πόρτες θα ανοίξουν.

(Υπερβάλλω και μηδενίζω λίγο για να πείσω).
 
Συμφωνώ κι εγώ με το παραπάνω ποστ.Δεν είναι τόσο τα ωφέλη στην εισροή τουριστών όσο στις ανακατατάξεις που μπορεί να προκαλέσει στην εσωτερική,και όχι μόνο, αγορά.Μόνο μια λόκο και μάλιστα ισχυρή λόκο(της τάξης Ryan και Easy) θα μπορούσε να καθιερώσει φθηνά ναύλα όλο το χρόνο για εσωτερικές μεταφορές!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top