Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Με μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα αρχές Φλεβάρη βρήκα το ATH-RHO-ATH στα 95 ευρώ με την Α3 και με μεγάλη διαθεσιμότητα.Εσύ δηλαδή πόσο φτηνότερο το θες;Πιστεύεις ότι η FR θα μπορούσε να το δώσει φτηνότερο;Μα μόνο τα optional charges να πάρεις η τιμή εκκίνησης είναι τα 80 ευρώ.Οι μόνοι που πρέπει να ναι παραπονεμένοι από τα τιμολόγια πτήσεων εσωτερικού είναι περιοχές που μονοπωλεί η ΟΑ, όπως EFL,LXS κτλ.Εκεί η FR και η U2 δε θα πάνε μάλλον ποτέ και όσο η ΟΑ έχει το μονοπώλιο τα ναύλα θα παίζουν γύρω στα 200 ευρώ minimum.
Πολλοί δαιμονοποιείτε τις ελληνικές εταιρίες και θεωρείτε ότι η FR θα φέρει την άνοιξη.Μην περιμένετε να έρθει κανείς και να προσφέρει τελική το ATH-RHO στα 10 ευρώ.Δε στέκει.Ας δούμε πρώτα τι θα κάνει με το CHQ-SKG, αν κάνει και μετά συζητάμε για το αν συμφέρει ή όχι.Πάντως και γω θεωρώ ότι μια πιθανή εμφάνιση low cost στο εσωτερικό δίκτυο της χώρας μας θα πιέσει τις τιμές (ακόμα πιο πολύ) προς τα κάτω και αυτό είναι το μόνο θετικό που μπορούμε να περιμένουμε.Τα περί νέων θέσεων εργασίας δε μου λένε τίποτα.Θα προτιμούσα λόγου χάρη να αναβαθμίσουν οι ελληνικές εταιρίες το δίκτυο τους και να προσλάβουν αυτές προσωπικό ή έστω να διατηρήσουν αυτούς που έχουν προσλάβει. Μην περιμένουμε ότι επειδή ένα αεροπλάνο θα σταθμεύσει στο CHQ 500 άνθρωποι θα βρουν δουλειά!
 
πολύ μπλα μπλα αλλά ακόμα Χανιά Θεσσαλονίκη δεν σηκώθηκε...
 
'off topic'
ρε guys μέχρι και ο ποιό άσχετος ξέρει πως οι νάυλοι της Α3 και ΟΑ είναι πανάκριβη. τη να λέμε τώρα? εσυ που είπες για το μαν λονδίνο πάντως κάνεις λάθος. Γίνετε σφαγή στις τίμες και υπάρχει τρομερός ανταγωνισμός απο τα τρένα.
 
COMPUTERISE":2n4mleau said:
dinosaxon":2n4mleau said:
Εγώ πάντως πετάω μόνο με ryanair τον τελευταίο καιρό και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα τα επίπεδα. Βέβαια δεν έχω πρόβλημα να πετάξω με άλλη αεροπορική, αλλά δυστυχώς δεν έχω τα λεφτά που ζητάνε! Καλά κάνει η ryanair και κάνει πτήσεις εσωτερικού, μπας και μειωθούν οι τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα και να σταματήσει το παιχνίδι της Aegean και της Olympic. Έχω ζήσει στο εξωτερικό και χρόνια τώρα οι πτήσεις εσωτερικού ήταν φθηνότερες σε σχέση με τις ελληνικές. Γιατί μια πτήση εσωτερικού στην Ελλάδα στοιχίζει 300 rt? Φτάνει πια!!!!

Το τι παπαρολογία έχει γραφεί στο συγκεκριμένο θέμα δεν λέγεται, αλλά ως εδώ πια...

1. Ο μέσος όρος των εισιτηρίων του ATH-SKG με ΟΑ ή Α3 είναι 150€ rt και πολλές φορές με προσφορές πέφτει και κάτω από 100€... το 300€ θα το είδες στον ύπνο σου ή θα το έψαξες για να φύγεις την ίδια μέρα...
2. Όταν ξυπνήσεις λοιπόν ρίξε μια ματιά πόσο κάνει το FRA-MUC ή το LON-MAN... και τα δύο ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ έχουν πάνω από 100€ και στην περίπτωση του Λονδίνου μιλάμε για LGW... να χαρείς λοιπόν μην γενικεύεις και μην γράφεις ότι θέλεις... ακόμα και σε δρομολόγια που τα ξεσκίζει η EZY , βλέπε ROM-MLP μαζί με βαλίτσα και χρέωση πιστωτικής κάτω από 80€ ναύλος δεν υπάρχει...
3. Έχεις υπόψιν τι φόρους έχει το αεροδρόμιο της Αθήνας? Αν το ψάξεις θα καταλάβεις ότι τα κάτω από 100€ που δίνουν αρκετά συχνά η ΟΑ και η Α3 είναι εντελώς τζάμπα...
4. Συνεπώς, οι τιμές είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, αλλά εσύ γουστάρεις να πετάς τζάμπα... ε αυτό δεν γίνεται... ο τζάμπας απέθανε... και για να καταλάβεις τι ανοησίες λέτε τράβα και γύρνα με το αυτοκίνητό σου στην Θεσσαλονίκη από Αθήνα, δες πόσα θα δώσεις σε διόδια και βενζίνη και μετά τα ξαναλέμε...
5. Για την Ryan έχουν γραφεί τόσα και τόσα που δεν έχω καμία όρεξη να ξαναλέω τα ίδια... όταν χειμωνιάτικα θα σε αφήσει στη μέση του πουθενά και δεν θα υπάρχει ούτε μαντήλι να κλάψεις, να δούμε πόσο ευχαριστημένος θα είσαι με τον Λίγδη... αλλά βέβαια έτσι γίνεται πάντα στο Ελλάντα... το παίζουμε πονηροί μέχρι να σκάσει η στραβή... μετά βγαίνετε στα κανάλια και κλαίτε γιατί δεν υπάρχει κράτος να σας προστατέψει...

κ.Computerise
Για να σας προστατεύσω να μη συνεχίζετε κι εσείς τη σχετική "παπαρολογία".
Καταρχήν θα ήθελα να διευκρινήσω ότι η RYANAIR θα ήταν η τελευταία μου επιλογή, αλλά δυστυχώς για εμάς στη Βόρεια Ελλάδα αποτελεί μεγάλη διέξοδο για City Breaks στην Ευρώπη. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να σχολιάζεται και όχι μόνο, είναι η "χρηματοδότηση", "επιδότηση" ή όπως θέλετε πείτε το που παίρνει για κάποια δρομολόγια.
1. Μη ξεχνάτε ότι υπάρχουν και άλλα αεροδρόμια, όπως π.χ. της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης όπου γίνεται σχετικό πάρτυ. Άτυπη συγχώνευση ΟΑ και Α3 για μεγάλο διάστημα, ο καθένας είχε αναλάβει από ένα αεροδρόμιο. Στο KVA τρία χρόνια πριν πετούσαν ΟΑ, Α3 και ATHENS AIR με 5 πτήσεις την ημέρα και σχετικά καλή πληρότητα, ενώ σήμερα μόνο η ΟΑ με μία πτήση και κάποιες μέρες δύο, με τιμές που ξεκινούν από 96€ rt, αλλά επειδή συνήθως δε βολεύει και δεν έχεις και άλλη επιλογή τα πληρώνεις τα 200€.
2. Ατυχέστατη σύγκριση. Μέσο κατά κεφαλήν εισόδημα από το IMF για το 2011: GER:38077$, UK:36522$ και GR:26258$. Φυσικά για το 2011. Σήμερα η ψαλίδα προφανώς έχει μεγαλώσει. Δε μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοιους επιβάτες.
3. Σε πάρα πολλές πρωτεύουσες υπάρχει τουλάχιστουν 2ο αεροδρόμιο με χαμηλότερους φόρους. Εμείς κλείσαμε το Ελληνικό, το έχουμε και κάθεται, ενώ θα μπορόυσε να λειτουργεί παράλληλα (ως ιδιωτικό φυσικά για να μην μου πείτε ότι θα κόστιζε πολύ στο κράτος).
4. Φυσικά και είναι φυσιολογικές οι τιμές αν δεν μπορείς να έχεις εναλλακτική. Απλώς για μένα που ταξιδεύω αρκετές φορές και η Αθήνα είναι transit, είναι πολύ πιο φτηνά το δρομολόγιο SKG-IST-οπουδήποτε και με λύπη μου πάντοτε διαπιστώνω ότι η διαφορά είναι στο δρομολόγιο εσωτερικού. Για παράδειγμα αρχές Φεβ SKG-IST-JFK rt 526euro.
5. Σας παροτρύνω να κάνετε τον κόπο να ρίξετε μια ματιά στα δρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη και να μου πείτε τι θα ήταν σήμερα -δυστυχώς- το αεροδρόμιο της 2ης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας χωρίς τη RYANAIR. Όσο για πολλά περιφεριακά αεροδρόμιο μακάρι να έρθει η FR για να μην οδηγηθούν μέχρι και σε κλείσιμο.
 
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η "παπαρολογία" συνεχίζει... αγαπητέ stami είναι φανερό ότι δεν το έχεις το θέμα και από σκόρπιες γνώμες που ακούς από εδώ και εκεί προσπαθείς να σχηματίσεις άποψη...

1. Το έχω πει και στο παρελθόν... αν υπήρχε ικανή κίνηση προς άλλα αεροδρόμια εσωτερικού και συνεπώς περιθόριο κέρδους τότε θα δραστηριοποιούνταν και άλλες εταιρίες σε αυτά... τρανό παράδειγμα η Cyprus... για να μην εκτελεί κάποιος άλλος λοιπόν δρομολόγια προς Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη πάει να πει ότι η κίνηση είναι περιορισμένη και τα περιθόρια κέρδους μηδαμινά... αν εξακολουθείτε να υποστηρίζετε το αντίθετο, μπείτε μπροστά και πείστε εύπορους τοπικούς παραγόντες να φτιάξουν μια καινούργια εταιρία και θα θησαυρίσουν... εγώ πιστεύω ότι θα φαλήρουν, αλλά σύμφωνα με τα λεγόνενά σας αξίζει να το προσπαθήσουν... ρίξτε κάπου την ιδέα αλλά μην σοκαριστείτε με την απάντηση που θα λάβετε... επίσης επαναλαμβάνω η εγχώρια αγορά βγάζει συχνά προσφορές με κάτω από 100€... συμβουλή , ψαχτείτε καλύτερα...

2. Σας παρακαλώ σοβαρευτείτε... εκτός αν πιστεύετε ότι η συντήριση, τα αεροπλάνα και τα καύσιμα στην Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία κοστίζουν λιγότερο από ότι στην Ελλάδα... σύμφωνα με την θεωρία σας οι αεροπορικές πτήσεις στο Σουδάν και στην Ουγκάντα θα έπρεπε να κοστίζουν πενήντα λεπτά του ευρώ...

3. Κύριε μου τι λέτε? Εδώ το Βενιζέλος φυτοζωεί και η μία μετά την άλλη οι εταιρίες το εγκαταλείπουν κι εσείς μιλάτε για δεύτερο αεροδρόμιο? Επίσης προφανώς αγνοείτε ότι λόγω της σύμβασης με τους Γερμανούς δεν μπορεί να υπάρχει εντός Αττικής άλλο αεροδρόμιο...

4. Μάλλον αγνοείτε το γεγονός ότι οι πτήσεις μιας εταιρίας που σταθερά επιδοτείται από το Τουρκικό κράτος και μπορεί να διαλύει τις τιμές λειτουργεί ως τροφοδότης των μεγάλων γραμμών της... το παράδειγμά σας είναι εκτός τόπου και χρόνου...

5. Θα σας απαντήσω με μια ερώτηση... γιατί η Ryan δεν ξεκινάει πτήσεις ATH-SKG και γιατί οι πτήσεις της δεν είναι όλο τον χρόνο και καθημερινές... αν απαντήσετε σε αυτό θα καταλάβετε πολλά...

Υ.Γ. Για κάποιον που μίλησε για την Αγγλία... έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για αεροπλάνα και οι τιμές είναι αυτές που ανέφερα... τα τρένα, τα αυτοκίνητα και τα ποδήλατα είναι άλλο θέμα... υποθέτω ότι το ότο στοπ θα σου βγαίνει φτηνότερα...
 
idle descent":6ztm8wba said:
PILOT-737, Ανεφερες οτι μια εταιρια δεν μπορει να ειναι ασφαλης, για αυτο το ανεφερα και αυτο. Η συντηρηση εχει να κανει πολυ με την ασφαλεια μιας πτησης.
Σαν επαγγελματίας χειριστής θα γνωρίζεις σίγουρα ότι η συντήρηση ειναι ενα μέρος μονο του τομέα "ασφάλεια πτήσεων " και ότι πολυ μεγάλο ρόλο παίζουν και παράγοντες σχετικοί με τα πληρωματα .... Δε χρειάζεται να τα αναφέρω ... Αν ψάξεις στο Ίντερνετ υπάρχει κ σχετικό βίντεο ...

Δυστυχως δεν γνωριζω το περιστατικο για να μπορω να σου απαντησω.
Εάν δεν έχεις και την περιέργεια να ψάξεις για το τι έγινε γράφοντας 2 λέξεις στο google όρισε το link :
http://www.makthes.gr/news/reportage/84958/
Ούτε που θα τους αφήνανε τους είπανε όταν ξεκινήσανε για άλλο αεροδρόμιο ....
Τελικά υπήρχε κ εδω viewtopic.php?f=74&t=8200
 
stami":1a3qi9w4 said:
5. Σας παροτρύνω να κάνετε τον κόπο να ρίξετε μια ματιά στα δρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη και να μου πείτε τι θα ήταν σήμερα -δυστυχώς- το αεροδρόμιο της 2ης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας χωρίς τη RYANAIR. Όσο για πολλά περιφεριακά αεροδρόμιο μακάρι να έρθει η FR για να μην οδηγηθούν μέχρι και σε κλείσιμο.
Θα ηταν ενα αεροδρομιο το οποιο θα ειχε ακομα τη συνδεση της ΒΑ, της LX, της AZ οι οποιες εφυγαν λογω της FR αρα θα ειχε περισσοτερες transit συνδεσεις ωστε να μη περνας μονο απο την Αθηνα που παραπονιεσαι. Τα κουκια στην SKG ειναι μετρημενα. Οταν ερχεται μια εταιρια τυπου FR και παιρνει επιδοτηση οι αλλες φευγουν.
 
COMPUTERISE":dw7ah3bp said:
2. Σας παρακαλώ σοβαρευτείτε... εκτός αν πιστεύετε ότι η συντήριση, τα αεροπλάνα και τα καύσιμα στην Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία κοστίζουν λιγότερο από ότι στην Ελλάδα... σύμφωνα με την θεωρία σας οι αεροπορικές πτήσεις στο Σουδάν και στην Ουγκάντα θα έπρεπε να κοστίζουν πενήντα λεπτά του ευρώ...

Μαζί σου σε όλα, αλλά το εργατικό δυναμικό έχει άλλο κόστος στις διάφορες χώρες, κάτι το οποίο (ανεμένεται να) κάνει διαφορά γενικώς ανάμεσα στα κράτη στο βασικό κόστος.
 
Η αυξηση του αριθμου των τουριστων θα επιφερει αυξηση και στις θεσεις εργασιας σε αλλα επαγγελματα που εχουν να κανουν με τον τουρισμο στην περιοχη

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4 ... eonumfous/ και θελεις να μας πεις οτι εχει προβλημα η Κρητη; Αφου ειναι ενας απο τους αγαπημενους προορισμους στην Ελλαδα.Και χωρις την ryanair σε λιγο δεν θα ξερετε που να κρυφτειτε απο τους τουριστες. :D
 
NFEEFE":28nx8pyg said:
Θα ηταν ενα αεροδρομιο το οποιο θα ειχε ακομα τη συνδεση της ΒΑ, της LX, της AZ οι οποιες εφυγαν λογω της FR αρα θα ειχε περισσοτερες transit συνδεσεις ωστε να μη περνας μονο απο την Αθηνα που παραπονιεσαι. Τα κουκια στην SKG ειναι μετρημενα. Οταν ερχεται μια εταιρια τυπου FR και παιρνει επιδοτηση οι αλλες φευγουν.

Συμφωνώ απόλυτα. Και η Ryanair μπορεί να φέρει τουρίστες και να καλύπτει τις ανάγκες για φθηνά City Breaks, αλλά δεν καλύπτει τις ανάγκες αυτών που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και θέλουν τακτικές πτήσεις, σε κεντρικά αεροδρόμια, με καλές ανταποκρίσεις…. Από τότε που σταμάτησε η LX έχω γίνει τακτική πελάτισσα στο Sofitel Athens, γιατί δεν έχω πια βραδινή σύνδεση για Θεσσαλονίκη.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top