STAVROS_ATH
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/11/2009
- Μηνύματα
- 346
- Likes
- 49
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Με μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα αρχές Φλεβάρη βρήκα το ATH-RHO-ATH στα 95 ευρώ με την Α3 και με μεγάλη διαθεσιμότητα.Εσύ δηλαδή πόσο φτηνότερο το θες;Πιστεύεις ότι η FR θα μπορούσε να το δώσει φτηνότερο;Μα μόνο τα optional charges να πάρεις η τιμή εκκίνησης είναι τα 80 ευρώ.Οι μόνοι που πρέπει να ναι παραπονεμένοι από τα τιμολόγια πτήσεων εσωτερικού είναι περιοχές που μονοπωλεί η ΟΑ, όπως EFL,LXS κτλ.Εκεί η FR και η U2 δε θα πάνε μάλλον ποτέ και όσο η ΟΑ έχει το μονοπώλιο τα ναύλα θα παίζουν γύρω στα 200 ευρώ minimum.
Πολλοί δαιμονοποιείτε τις ελληνικές εταιρίες και θεωρείτε ότι η FR θα φέρει την άνοιξη.Μην περιμένετε να έρθει κανείς και να προσφέρει τελική το ATH-RHO στα 10 ευρώ.Δε στέκει.Ας δούμε πρώτα τι θα κάνει με το CHQ-SKG, αν κάνει και μετά συζητάμε για το αν συμφέρει ή όχι.Πάντως και γω θεωρώ ότι μια πιθανή εμφάνιση low cost στο εσωτερικό δίκτυο της χώρας μας θα πιέσει τις τιμές (ακόμα πιο πολύ) προς τα κάτω και αυτό είναι το μόνο θετικό που μπορούμε να περιμένουμε.Τα περί νέων θέσεων εργασίας δε μου λένε τίποτα.Θα προτιμούσα λόγου χάρη να αναβαθμίσουν οι ελληνικές εταιρίες το δίκτυο τους και να προσλάβουν αυτές προσωπικό ή έστω να διατηρήσουν αυτούς που έχουν προσλάβει. Μην περιμένουμε ότι επειδή ένα αεροπλάνο θα σταθμεύσει στο CHQ 500 άνθρωποι θα βρουν δουλειά!
Πολλοί δαιμονοποιείτε τις ελληνικές εταιρίες και θεωρείτε ότι η FR θα φέρει την άνοιξη.Μην περιμένετε να έρθει κανείς και να προσφέρει τελική το ATH-RHO στα 10 ευρώ.Δε στέκει.Ας δούμε πρώτα τι θα κάνει με το CHQ-SKG, αν κάνει και μετά συζητάμε για το αν συμφέρει ή όχι.Πάντως και γω θεωρώ ότι μια πιθανή εμφάνιση low cost στο εσωτερικό δίκτυο της χώρας μας θα πιέσει τις τιμές (ακόμα πιο πολύ) προς τα κάτω και αυτό είναι το μόνο θετικό που μπορούμε να περιμένουμε.Τα περί νέων θέσεων εργασίας δε μου λένε τίποτα.Θα προτιμούσα λόγου χάρη να αναβαθμίσουν οι ελληνικές εταιρίες το δίκτυο τους και να προσλάβουν αυτές προσωπικό ή έστω να διατηρήσουν αυτούς που έχουν προσλάβει. Μην περιμένουμε ότι επειδή ένα αεροπλάνο θα σταθμεύσει στο CHQ 500 άνθρωποι θα βρουν δουλειά!