Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Είναι διαφορετικό έτσι και αλλιώς το να πετάς domestic στην Ελλάδα, που (μάλλον) δεν θα έχεις 30κιλες αποσκεύες, για να κάνεις ΠΣΚ Χανιά ή Θεσσαλονίκη για να αγοράσεις τρίγωνα ή να πετάξεις για δουλειά μίας ημέρας με μια μικρή αποσκευή.

Καλή κίνηση για τα Χανιά και η αγορά θα ωφεληθεί πολύ αν κρίνουμε από τα νούμερα που δόθηκαν.
 
Επιτελους κατι σοβαρο ανοιγει στην Ελλαδα καλη τυχη :great:
 
flesland":9x81wfo4 said:
Είναι διαφορετικό έτσι και αλλιώς το να πετάς domestic στην Ελλάδα, που (μάλλον) δεν θα έχεις 30κιλες αποσκεύες, για να κάνεις ΠΣΚ Χανιά ή Θεσσαλονίκη για να αγοράσεις τρίγωνα ή να πετάξεις για δουλειά μίας ημέρας με μια μικρή αποσκευή.

Καλή κίνηση για τα Χανιά και η αγορά θα ωφεληθεί πολύ αν κρίνουμε από τα νούμερα που δόθηκαν.

Flesland,έχεις δει τι βαλίτσες κατεβαίνουν με την Aegean στο SKG-JMK το καλοκαίρι?Aν ειχες δεν θα ταλεγες αυτά..Μιλαμε για οικοσκευή :mrgreen: :mrgreen:

Τώρα το πόσο θα ωφεληθεί η αγορά στα Χανιά δεν ξέρω..Αν είναι να μπει η FR για να φύγει η Α3 απτο δρομολόγιο,να μου λείπει και ναχω καθε φορά το αγχος με τις βαλίτσες,τις διαστάσεις κτλ..και στο τέλος να μου βγαίνει ο κούκος αηδόνι με όλες τις έξτρα χρεώσεις.Και όπως ξέρεις όταν η FR εξαφανίσει τον ανταγωνισμό εξαφανίζονται και τα φθηνά της εισιτήρια..Οπότε στο τέλος καταλήγεις στο αν θες στο δρομολόγιο το μονοπώλιο της μιας ή της άλλης..
 
"Ryanair, Europe’s only ultra low fares airline, welcomed today’s (22 Oct) announcement by Aegean Airlines that it intends to acquire former Greek flag carrier Olympic Air, subject to EU Competition Clearance.

This merger of the 2 Greek airlines mirrors the EU Commission’s recently approved merger of British Airways and British Midland (in the UK) earlier in 2012, and Ryanair’s more recent offer for Aer Lingus, which is currently being reviewed by the EU Competition Authorities"



Επειδή οι φίλοι μου με λένε κακόπιστο και θεωρητικό conspiracy αναρωτιέμαι εάν υπάρχει και τίποτα κρυμμένο....έτσι να δείξουμε ότι υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός για να εγκριθεί η δικιά μας συγχώνευση και μετά ως precedence και η airlingus ryanair.... λέω γω τώρα... :?
 
Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κανένα φθηνό εισιτήριο στο Θεσ/νίκη-Χανιά...110ευρώ με 15κιλη βαλίτσα (40 ευρώ παρακαλώ)..Βάλε κι άλλα 6 για την κάρτα 116..Not cheap!

Τα ωράρια πτήσεων:
CHQ-SKG-CHQ 1,2,3,4,5 1320-1440/1505-1625 7 1500-1620/1645-1805
 
Η Ryanair βγαζει παντα τις προσφορες 2-3 μηνες πριν τη πτηση, οχι 6-7 μηνες πριν.
 
Ανέβασε και τις πτήσεις για Ρόδο επιτέλους….!!
 
Για τα Χανιά:
39 δρομολόγια/εβδομάδα μέτρησα χωρίς τη Θεσ/κη που σήμερα δεν εμφανίζει δρομολόγια, άντε 45 με τη Θεσ/κη, άντε χ2=90 εβδομαδιαία leg γιατί προφανώς αυτά μετράνε για να βγάλουν 106 που μάλλον αφορούν τον Αύγουστο. Επίσης, οι 500.000 επιβάτες, στην ουσία ως αφίξεις είναι οι μισοί, άρα η FR θα φέρει 250.000 επιβάτες με lf 100%. Μάλιστα... :rolleyes:
Πάντως, με ένα μέσο lf 80%, μιλάμε για 200.000 αφίξεις που στις συνολικές 700.000 (και αφαιρώντας τις προϋπάρχουσες της FR) πρέπει να δίνει ένα +15% για το 2013. Μια χαρά :cool:

Για Ρόδο-Κω:
Ανέβηκαν οι πτήσεις, οι Ιρλανδοί φαίνεται ότι ακολουθούν τη σύμβαση κατα γράμμα με 16 εβδομαδιαία δρομολόγια. Υπάρχουν κάποιες μικροανωμαλίες στη Ρόδο, όπως ότι ενώ η Ρώμη είναι bookable δεν εμφανίζεται στο engine της αρχικής σελίδας αλλά μόνο παραμέσα όπου και συνεχίζουν να εμφανίζονται NRN & CRL που δεν έχουν δρομολόγια και μάλλον θα μείνουν εκτός.
Στην Κω πνέουν τα μένεα κατά του επιμελητηρίου καθώς για 35.000 χάνουν καμιά 10αριά εβδομαδιαίες πτήσεις ενώ υποστηρίζουν ότι βάσει των αριθμών που γνωρίζουν για τη βάση των Χανίων κάτι αντίστοιχο θα ήταν εφικτό και για αυτούς από άποψη κόστους.
 
Πάντως μπράβο στην ryanair γιατί στηρίζει τον τουρισμό της Ελλάδας είτε το θέλει είτε όχι, είτε έχει συμφέροντα. Αυτό που δεν μπορούν να κάνουν οι ξενοδόχοι εδώ στην Ελλάδα, να συνεννοηθούν δηλαδή όλοι μαζί, το κάνει από μόνη της μία αεροπορική εταιρία. Η σύνδεση με τη Ζάκυνθο συγκεκριμένα, πιστεύω ότι θα φέρει πιο κοντά τους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν μόνοι τους, αλλά και ταυτόχρονα θα αποδεσμέυσει και τα ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο από τους tour operators που τα έχουν εγκλωβισμένα. Όπως και να έχει, τον απλό επιβάτη θα τον διευκολύνει αυτή η σύνδεση, είτε στις διακοπές του, είτε στα επιχειρηματικά του ταξίδια στην Ευρώπη!
 
Ξέρει κανείς γιατί δε μπορούμε να δούμε το Χανιά-Θεσσαλονίκη; Έγινε κάτι μεταξύ εταιριών-νόμων και τελικά δε θα έχει εσωτερικό δρομολόγιο;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top