Ραδιοβοηθήματα

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μόνο -62αρια έχει η εταιρεία ούτως ή άλλως. Το ίδιο ακριβώς αεροσκάφος ήταν και πριν κάνα μήνα στην Ελλάδα για callibration και από αέρος έλεγχο και σε άλλα ραδιοβοηθηματα της χώρας
 
Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφορεί στην Ελλάδα το Piaggio P-180 I-AVBN της ENAV (Ιταλική ΥΠΑ) και κάνει ελέγχους ραδιοβοηθημάτων σε διάφορα αεροδρόμια, δεδομένου ότι το Cessna Citation της ΥΠΑ παραμένει εκτός λειτουργίας.
 
  • Like
Reactions: GEM
Και θα συνεχίσει να πετά τις επόμενες ημέρες ανα την επικράτεια...
 
Επιστρέφει στο Ciampino για ΠΣΚ και το ίδιο ή ένα άλλο P-180 θα είναι από Δευτέρα πάλι κοντά μας.
 
Σε κάνει να αναρωτιέσαι πάντως, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην διακρίβωση ραδιοβοηθημάτων χρησιμοποιούν μικρά αεροπλάνα (Diamond DA-62, P-180, King Air κλπ) ενώ η ΥΠΑ μας αγόρασε το ταχύτερο (εκείνη την εποχή) επιχειρηματικό τζετ, για το οποίο μάλιστα πλήρωσε (πληρώσαμε...) και τα έξοδα σχεδίασης της τροποποίησης (STC), αφού δεν υπήρχε πουθενά αλλού Citation X τροποποιημένο για αυτή τη δουλειά.
 
Όλα είναι.... Μίζα, η ταινία όμως έχει τίτλο, Όλα είναι δρόμος!
 
Όπως προβλεπόταν το I-AVBN επέστρεψε σήμερα από το Ciampino/LIRA και προσγειώθηκε στην Θεσσαλονίκη. Φαίνεται ότι θα τσεκάρει τα VOR/DME της περιοχής.
 
Κι άλλο ένα μεγαλύτερου ενδιαφέροντος άρθρο ....

QUOTE

Ερώτηση Ευρωβουλευτή τον Απρίλιο του 2024 και η απάντηση της Κομισιόν τον Ιούλιο 2024:

Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης προς την Επιτροπή


Άρθρο 138 του Κανονισμού

Θέμα: Καταγγελίες της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας για ζητήματα ασφάλειας και μη συμμόρφωσης της Ελλάδας με τους ενωσιακούς κανόνες εναέριας κυκλοφορίας.

Παρά τις συνεχείς και διαχρονικές επισημάνσεις της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο νευραλγικός τομέας της εναέριας κυκλοφορίας, η ελληνική κυβέρνηση δε φαίνεται να λαμβάνει μέτρα για την επίλυσή τους. Ο απαρχαιωμένος τεχνολογικά εξοπλισμός χωρίς τον απαιτούμενο βαθμό διαθεσιμότητας, η παλαιότητα των συστημάτων επικοινωνίας, τα παρωχημένα συστήματα ραντάρ για τα οποία δεν υφίστανται διαθέσιμα ανταλλακτικά, οι καταγγελίες για περιστατικά ολικής απώλειας απεικόνισης, το «τέλμα» στις προμήθειες, η παλαιότητα των πύργων ελέγχου και η υποστελέχωση διαμορφώνουν το δυσχερές πλαίσιο εντός του οποίου οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας καλούνται να επιτελέσουν το νευραλγικό τους έργο (1).

Λαμβάνοντας υπόψη:

-τη σημασία λήψης προληπτικών μέτρων προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια της εναέριας κυκλοφορίας.

-το γεγονός ότι δεν έχουν δημοσιευτεί διαδικασίες προσέγγισης τύπου PBN (2) για κάθε ενόργανο διάδρομο στην Ελλάδα, σε παραβίαση όσων ορίζει το άρθρο 7(γ) του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ)2018/1048(3).

-το γεγονός ότι έως και σήμερα δεν υπάρχει ούτε ένα Radar με δυνατότητα επιτήρησης ModeS στην Ελλάδα, σε παραβίαση του εκτελεστικού κανονισμού (ΕΕ)1207/2011. (4)

-το γεγονός ότι έως και σήμερα δεν παρέχονται υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων DLS στην Ελλάδα, σε παραβίαση του Κανονισμού (ΕΚ)αριθ. 29/2009 (5)

Eρωτάται η Επιτροπή:

Είναι ενήμερη για τα αναφερόμενα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο νευραλγικός τομέας της διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας της Ελλάδας;

Τίθενται ζητήματα ασφάλειας ή μη συμμόρφωσης της Ελλάδας με τους ενωσιακούς κανόνες που άπτονται της εναέριας κυκλοφορίας;

Απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

(4.7.2024)

Η Επιτροπή ενημερώνεται για τα ζητήματα που θίγει ο αξιότιμος κ. βουλευτής και παρακολουθεί τη συμμόρφωση της ελληνικής εθνικής νομοθεσίας με τους σχετικούς κανονισμούς για την αεροπορία με τη βοήθεια του Οργανισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ασφάλεια της Αεροπορίας (EASA).

Η Επιτροπή επιθυμεί να επισημάνει τα ακόλουθα:

Στις 24 Απριλίου 2024, η Επιτροπή απέστειλε προειδοποιητική επιστολή στην Ελλάδα, επειδή δεν έλαβε τα αναγκαία μέτρα για να διασφαλίσει τη δημοσίευση διαδικασιών λειτουργίας για την πλοήγηση βάσει επιδόσεων στους ελληνικούς αερολιμένες, όπως απαιτείται στον σχετικό εκτελεστικό κανονισμό της Επιτροπής(1). Οι ελληνικές αρχές έχουν προθεσμία δύο μηνών για να ανταποκριθούν και να άρουν τις ελλείψεις που διαπιστώθηκαν από την Επιτροπή.

Ο EASA έχει αναθέσει διορθωτικά μέτρα στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Ελλάδας όσον αφορά τη μη συμμόρφωση με τις κανονιστικές διατάξεις για τα συστήματα επιτήρησης και οι υπηρεσίες της Επιτροπής αξιολογούν πιθανά επόμενα βήματα με σκοπό την κίνηση διαδικασίας επί παραβάσει.

Στις 18 Απριλίου 2024, το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης(2) αποφάνθηκε ότι η Ελληνική Δημοκρατία δεν έχει εφαρμόσει τον κανονισμό για τη ζεύξη δεδομένων(3). Ζητήθηκε από τις ελληνικές αρχές να ενημερώσουν την Επιτροπή εντός δύο μηνών σχετικά με τα μέτρα που έλαβαν για να συμμορφωθούν με την παρούσα απόφαση.

UNQUOTE

Όπως πάντα Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!!!!
 
Top