Αποσπάσματα από τις δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, στο περιθώριο του 7ου European Aviation Conference που διεξήχθη στην Αθήνα. «Είναι εφιαλτική η στιγμή το να σου λένε, από ευρωπαϊκή χώρα, δε συντηρούμε το αεροπλάνο που κάνει τις πιστοποιήσεις των ραδιοβοηθημάτων».
Γιατί άραγε έγινε αυτό? Μήπως δεν είχαμε χρήματα να πληρώσουμε το κόστος της συντήρησης? Καλά μας δωρίσανε τα α/φη (είπαμε αποκτήθηκαν με χρήματα της ΕΕ) τα χρήματα όμως που εισπράττουμε από την καλή λειτουργία των ραδιοβοηθημάτων δεν αρκούν για την συντήρηση των πτητικών μέσων?
«Η διαφορά των 36 εκατομμυρίων θα πάει ούτε σε μαύρες τρύπες, ούτε σε χρέος, ούτε πουθενά αλλού. Θα πάει για να στηρίξει τις πραγματικές άγονες γραμμές, τους ανθρώπους που χρειάζονται στις περιοχές τους να έχουνε σύνδεση. Θα πάει δηλαδή σε προμήθεια ελικοπτέρων και πτητικών μέσων, προκειμένου να σπάσουμε την απομόνωση σε μικρά νησιά. Ήδη τρέχει ο διαγωνισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για τρία ελικόπτερα, με χρήματα που εξοικονομήθηκαν από αυτούς ακριβώς τους πόρους».
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, η ΥΠΑ θα γίνει ιδιοκτήτης α/φων και ελικοπτέρων και θα αποκτήσει Άδεια Αερομεταφορέα και Συντηρητή πτητικών μέσων? Θα είναι Ελέγχων και Ελεγχόμενος?