Qantas

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η πάλαι ποτέ κραταιά Qantas σήμερα 'σερβίρει' στην Ευρώπη μόνο LHR & FRA! Με την έναρξη της συνεργασίας με την EK, κόβεται και η FRA. Έτσι (τη εξαιρέσει LHR) το δυτικότερο μέρος (από Αυστραλία) που θα συναντήσουμε μέταλλο QF γίνεται η SIN...

Κατά την ταπεινή μου άποψη, οι επιλογές της QF ήταν είτε η EK είτε η Etihad. Βάλε καθημερινές συνδέσεις από 5-6 Αυστραλιανές πόλεις στο DXB (εννοείται non-stop), και από εκεί άσε τον άραβα να μοιράσει τους επιβάτες σε 30 ευρωπαϊκές πόλεις. Με την ΕΚ το παιχνίδι είναι ήδη στρωμένο, και μάλιστα καλά. Με την Etihad ήθελε ακόμα δουλειά.
 
Την βλέπω την Qantas να φεύγει και από την OneWorld...
 
Βάζω στοίχημα ότι σε ένα χρόνο το ίδιο θα κάνει και η ΒΑ με την Qatar, όταν η τελευταία θα γίνει μέλος της OneWorld (ήδη φημολογείται, μπορείτε να βρείτε πηγές στο διαδίκτυο). Η ΒΑ χάνει και αυτή πολλά χρήματα από τις kangaroo flights (πτήσεις μεταξύ Ευρώπης - Αυστραλίας) και μάλλον αναζητούσε αντίστοιχη λύση, γι' αυτό και πήρε πολύ χαλαρά το "κέρατο" που έφαγε από την Qantas. Κατά πάσα πιθανότητα θα παραχωρήσει στην Qatar τα slots στο Sydney (όπου δεν πετάει αυτή τη στιγμή η Qatar) και θα συνάψουν αντίστοιχη συμφωνία code-share και revenue - sharing για όλες τις πτήσεις μεταξύ UK - Australia, πιθανώς δε με το άνοιγμα από την Qatar απευθείας δρομολογίων προς Doha και από άλλες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου (νομίζω αυτή τη στιγμή η Qatar πηγαίνει μόνο Λονδίνο, ενώ η Emirates πιάνει και Γλασκώβη, Νιούκαστλ, Μάντσεστερ και Μπέρμινγχαμ).
 
Η Qatar πετάει και για Manchester. Νομίζω ότι θα αργήσουμε αρκετά να δούμε την Qatar (και τις άλλες 2 κυρίες ενδεχομένως) μέσα σε συμμαχία από όσο ξέρω δεν είναι στα σχέδια της Qatar να μπει σε οπουδήποτε συμμαχία άλλωστε δεν τις έχει ανάγκη (προς το παρόν). Τώρα για την Qantas αν βγει από την συμμαχία, χωρίς να μπει σε άλλη, χάνει αυτομάτως το πλεονέκτημα που έχει σε σχέση με την Virgin Australia kai ANZ. Ποιος ο λόγος να το κάνει λοιπόν, αφού η Ασία είναι σημαντική αγορά και εκεί έχει συνεργασίες που μπορεί να τις επεκτείνει κιόλας μέσα από της εταιρίες μέλη της συμμαχίας της.
 
Πριν ακόμα σαραντίσει το "μωρό", ετοιμάστηκε και το καινούριο site
http://www.qantasandemirates.com/index.html

Φυσικά δε λέει τίποτα ακόμα, αλλά είναι ενδεικτικό της μελλοντικής συνεργασίας. Το βιντεάκι έχει επίσης αρκετό ενδιαφέρον. (Πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι στο εν λόγω site, το σπικάζ γίνεται από αντρα, ενώ στο ΟΛΟΪΔΙΟ του youtube γίνεται από γυναίκα... :thx: ).
 
flying Doc":1pegbpsw said:
στο εν λόγω site, το σπικάζ γίνεται από αντρα, ενώ στο ΟΛΟΪΔΙΟ του youtube γίνεται από γυναίκα... :thx: ).

Πόσο πολύ μου αρέσει η προσοχή στη λεπτομέρεια!
 
Μασσαλής Ιωάννης":1n0pr50h said:
Βάζω στοίχημα ότι σε ένα χρόνο το ίδιο θα κάνει και η ΒΑ με την Qatar, όταν η τελευταία θα γίνει μέλος της OneWorld (ήδη φημολογείται, μπορείτε να βρείτε πηγές στο διαδίκτυο). Η ΒΑ χάνει και αυτή πολλά χρήματα από τις kangaroo flights (πτήσεις μεταξύ Ευρώπης - Αυστραλίας) και μάλλον αναζητούσε αντίστοιχη λύση, γι' αυτό και πήρε πολύ χαλαρά το "κέρατο" που έφαγε από την Qantas. Κατά πάσα πιθανότητα θα παραχωρήσει στην Qatar τα slots στο Sydney (όπου δεν πετάει αυτή τη στιγμή η Qatar) και θα συνάψουν αντίστοιχη συμφωνία code-share και revenue - sharing για όλες τις πτήσεις μεταξύ UK - Australia, πιθανώς δε με το άνοιγμα από την Qatar απευθείας δρομολογίων προς Doha και από άλλες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου (νομίζω αυτή τη στιγμή η Qatar πηγαίνει μόνο Λονδίνο, ενώ η Emirates πιάνει και Γλασκώβη, Νιούκαστλ, Μάντσεστερ και Μπέρμινγχαμ).
Γράφεται καιρό τώρα ότι ο Walsh φλερτάρει τους Καταριανούς, μένει να δούμε το αποτέλεσμα. Απλά, να υπενθυμίσω ότι αντίθετα με τη συμφωνιά EY-DJ, αυτή των EK-QF δεν περιλαμβάνει revenue sharing.

Kiwi Jumbo":1n0pr50h said:
Η Qatar πετάει και για Manchester. Νομίζω ότι θα αργήσουμε αρκετά να δούμε την Qatar (και τις άλλες 2 κυρίες ενδεχομένως) μέσα σε συμμαχία από όσο ξέρω δεν είναι στα σχέδια της Qatar να μπει σε οπουδήποτε συμμαχία άλλωστε δεν τις έχει ανάγκη (προς το παρόν)...
Ενδεχομένως να μην μπεί, αλλά σίγουρα στενεύουν τα περιθώρια καθώς οι κύριοι ανταγωνιστές της φαίνεται να βρήκαν τρόπο να παρακάμψουν τις διμερείς συμφωνίες μεταξύ ΗΑΕ και ευρωπαϊκών κρατών. Ίσως ο WIllie τους προξενεύει μετοχές του IAG...
 
Από την Κυριακή 31/3/13 πάει τέλος η Σιγκαπούρη στις πτήσεις QF001/002 Sydney – London θα γίνονται μέσω Ντουμπάι.
Να δούμε πότε θα αρχίσει να γίνεται το ίδιο και στις QF009/010 από Μελβούρνη.

Τώρα προσφέρει και τις καλύτερες τιμές από Αθήνα για SYD, και με Α380….!..!.Τρέμε Ολυμπιακή με την συνεργασία σου……
 
Η αλλαγή αφορά και την QF9 /QF10, δηλαδή οι πτήσεις από Μελβούρνη για Λονδίνο θα έχουν ενδιάμεσο σταθμό το Ντουμπάι και όχι την Σιγκαπούρη, αρχής γενομένης από 31/3. :)
 
Top