Πτυχιο που σχετιζεται με την αεροπορια.Βοηθαει η οχι?

airmaster

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/08/2008
Μηνύματα
10
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
dta
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgav
Γεια σας.Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι αν καποιος εχει καποιο πτυχιο που σχετιζεται αμμεσα η εμμεσα με την αεροπορια πχ(φυσικης,μαθηματικων,μηχανολογιας) εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες να βρει δουλεια ή στις εταιρειες ενδιαφερει μονο να εχεις απλα ενα πτυχιο?Το ξερω οτι να εχεις καποιο απο τα παραπανω πτυχια ειναι μια βαση για να γινεις σωστοτερος επαγγελματιας απλα, οι αεροπορικες εταιρεις τι πιστευουν?Ευχαριστω
 
Για να δουλέψεις σε μια εταιρεία ως τι;
 
Ζητω συγγνωμη που δεν το διευκρινησα.ως πιλοτος
 
Δεν νομίζω να έχει σημασία για πιλότος ένα πτυχίο φυσικομαθηματικών.Δεν ενδιαφέρεται η αεροπορική για κάτι τέτοιο.Δεν βοηθάει κιόλας σε τίποτα.Ότι φυσικομαθηματικό είναι να μάθεις θα το μάθεις στη σχολή χειριστών.
 
Φίλε μου τα μόνα που μετράνε για μια αεροπορική εταιρεία, ώστε να έχεις πιθανότητες πρόσληψης ως πιλότος ,είναι τα JAR/ICAO πτυχία, το Aviation English Proficiency , το MCC course, το type rating επί κάποιου αεροσκάφους που πετάει η συγκεκριμένη εταιρεία και βέβαια περισσότερο απ 'όλα οι ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΗΣ που θα τους παρουσιάσεις στο log book σου.Όλα τα άλλα είναι μόνο για δική σου μόρφωση και δικό σου prestige.
 
Η άποψη την οποία έχω ακούσει από αρκετούς εν ενεργεία χειριστές είναι ότι το βιογραφικό σου δείχνει πάντα πολύ καλύτερο όταν υπάρχει ένα πτυχίο... πόσο μάλλον ανώτατων σχολών!

Δηλαδή ανάμεσα σε 2 υποψηφίους που μόλις έχουν βγει από την σχολή και έχουν μόνο 250 ώρες στο logbook τους, εάν ο ένας έχει πτυχίο πανεπιστημίου ενώ ο άλλος όχι προφανώς ο πρώτος έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να προσληφθεί από κάποια εταιρεία!
Όπως και να το κάνουμε αυτός που έχει φάει τα σωθικά του να τελειώσει ένα πανεπιστήμιο έχει άλλο μορφωτικό επίπεδο... και αυτό οι εταιρείες το εκτιμούν.

Φιλικά
Δημήτρης
 
Το να σπουδάσεις μια πολύ δύσκολη επιστήμη όπως τα μαθηματική ή η φυσική,σπουδές που θα σου πάρουν 5-6 χρόνια (μη περιμένεις να τελειώσεις στα 4) για να γίνεις τελικά πιλότος είναι λάθος,πραγματικά άκου τα παιδιά τί σου λένε εδώ.Δεν ενδιαφέρουν την αεροπορική αν έχεις σπουδάσει μαθηματικά ή φυσική.Και μην περιμένεις όταν θα πας να βρεις δουλειά ως πιλότος να έχεις τα ίδια ακριβώς προσόντα με κάποιον άλλο.Αν οι αεροπορικές περίμεναν η πρόσληψη των πιλότων να κριθεί σε ένα πτυχίο πανεπιστημίου,που στη τελική δεν έχει και άμεση σχέση με την αεροπορία(άλλο ένα πτυχίο φυσικής και άλλο ένα master στο aviation management) τότε χαθήκαμε!

:arrow: Ένα πτυχίο φυσικομαθηματικών δεν σε κάνει καλύτερο πιλότο.Οι ώρες όμως σε κάνουν ;)
 
Xαίρομαι πραγματικά που βλέπω για πρώτη φορά σε συζήτηση περί προσλήψεων οτι ουδείς αναφέρεται στο "γλύψιμο".
Καιρός είναι να σηκωθούμε όρθιοι, να κάνουμε βαθειά υπόκλιση και να χειροκροτήσουμε τις ελληνικές αεροπορικές εταιρίες διότι κάνουν αξιοκρατικές προσλήψεις πλέον!
 
Off topic
Δεν έχω κάποιο πτυχείο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, έχω όμως προυπηρεσία "ρουφιάνου" και "γλύφτη" :twisted:, σύν τις ώρες της σχολής.

Λέτε να έχω πιθανότητες πρόσληψης ;) ή ο φίλος μου που έχει το θείο του Δήμαρχο να μου πάρει τη θέση? :mrgreen:



On topic.
Αυτό που μετράει είναι ΩΡΕΣ, ΩΡΕΣ, ΩΡΕΣ. Τα χρόνια που θα κάτσεις στα θρανία ενός πανεπιστημίου, μπορείς να τα εκμεταλευτείς βάζοντας ώρες και ώρες.

Εκτός και αν έχεις την πολυτέλεια και τα χρόνια ;) να τα συνδυάσεις και τα δύο. Αν μπορείς και το καταφέρεις ακόμα καλύτερα.
 
On & off topic /
Για τις σημερινές ιδιαίτερα απαιτήσεις της αεροπορικής εκπαίδευσης η καλύτερη κατάρτιση/γνώση των Μαθηματικών και της Φυσικής παίζουν σημαντικό ρόλο για τον υποψήφιο σπουδαστή /πιλότο ως προς την καλύτερη αντίληψη και επίδοσή του κατά την διάρκεια των σπουδών του.
Όσον αφορά το φίλο που έχει ήδη ένα πανεπιστημιακό πτυχίο μαθηματικού και αν η ηλικία του είναι γύρω στα 25, σίγουρα αν συνεχίσει σπουδές για να γίνει πιλότος θα έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις από οποιοδήποτε άλλο μέσου όρου απόφοιτο λυκείου τουλάχιστον στα θεωρητικά μαθήματα ( διότι το θέμα – πιλότος - είναι ιδιαίτερα σύνθετο ), οπότε είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για να προτιμηθεί σε μελλοντική του αναζήτηση εργασίας. Άλλωστε οι παντελώς κουμπούρες στα ανωτέρω μαθήματα δεν έχουν σχεδόν καμιά τύχη κι ας γνωρίζουν αγγλικά απταίστως.
Επί πλέον θέλω να επισημάνω ότι ο κλάδος της Αεροπορίας και συγκεκριμένα των πιλότων διαφέρει από αρκετούς άλλους κλάδους σπουδών και εργασιακής αποκατάστασης περαιτέρω. Σχεδόν κανένας πιλότος δεν προχώρησε επιτυχώς πάρα πέρα έστω και με οποιοδήποτε καταρχήν βύσμα του θείου του Δημάρχου ή του μπάρμπα του Βουλευτή κλπ.., διότι η εκπαίδευσή του και οι επιδόσεις του αξιολογούνται συνεχώς δια βίου, γι αυτό πιστεύω ότι τα κριτήρια είναι σαφώς αυστηρότερα και αξιοκρατικότερα εξαρχής.
Με αφορμή τα παραπάνω επίσης θέλω να επισημάνω στους νεότερους, που επιλέγουν τον πανάκριβο/δυστυχώς χώρο σπουδών της αεροπορίας να μελετούν πολύ, να επιμένουν, να αγωνίζονται με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία μέχρι τέλους. Να μην κολλάνε στο «βύσμα» , ότι δηλαδή αν ντε και καλά δεν έχεις βύσμα δεν θα έχεις καμιά τύχη εργασίας στο χώρο
Ως προς τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν συμφωνώ, ότι δηλαδή δεν είναι απαραίτητο να έχεις όποιοδήποτε άλλο πτυχίο , τα περί ωρών ,TR κλπ
 
Top