On & off topic /
Για τις σημερινές ιδιαίτερα απαιτήσεις της αεροπορικής εκπαίδευσης η καλύτερη κατάρτιση/γνώση των Μαθηματικών και της Φυσικής παίζουν σημαντικό ρόλο για τον υποψήφιο σπουδαστή /πιλότο ως προς την καλύτερη αντίληψη και επίδοσή του κατά την διάρκεια των σπουδών του.
Όσον αφορά το φίλο που έχει ήδη ένα πανεπιστημιακό πτυχίο μαθηματικού και αν η ηλικία του είναι γύρω στα 25, σίγουρα αν συνεχίσει σπουδές για να γίνει πιλότος θα έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις από οποιοδήποτε άλλο μέσου όρου απόφοιτο λυκείου τουλάχιστον στα θεωρητικά μαθήματα ( διότι το θέμα – πιλότος - είναι ιδιαίτερα σύνθετο ), οπότε είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για να προτιμηθεί σε μελλοντική του αναζήτηση εργασίας. Άλλωστε οι παντελώς κουμπούρες στα ανωτέρω μαθήματα δεν έχουν σχεδόν καμιά τύχη κι ας γνωρίζουν αγγλικά απταίστως.
Επί πλέον θέλω να επισημάνω ότι ο κλάδος της Αεροπορίας και συγκεκριμένα των πιλότων διαφέρει από αρκετούς άλλους κλάδους σπουδών και εργασιακής αποκατάστασης περαιτέρω. Σχεδόν κανένας πιλότος δεν προχώρησε επιτυχώς πάρα πέρα έστω και με οποιοδήποτε καταρχήν βύσμα του θείου του Δημάρχου ή του μπάρμπα του Βουλευτή κλπ.., διότι η εκπαίδευσή του και οι επιδόσεις του αξιολογούνται συνεχώς δια βίου, γι αυτό πιστεύω ότι τα κριτήρια είναι σαφώς αυστηρότερα και αξιοκρατικότερα εξαρχής.
Με αφορμή τα παραπάνω επίσης θέλω να επισημάνω στους νεότερους, που επιλέγουν τον πανάκριβο/δυστυχώς χώρο σπουδών της αεροπορίας να μελετούν πολύ, να επιμένουν, να αγωνίζονται με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία μέχρι τέλους. Να μην κολλάνε στο «βύσμα» , ότι δηλαδή αν ντε και καλά δεν έχεις βύσμα δεν θα έχεις καμιά τύχη εργασίας στο χώρο
Ως προς τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν συμφωνώ, ότι δηλαδή δεν είναι απαραίτητο να έχεις όποιοδήποτε άλλο πτυχίο , τα περί ωρών ,TR κλπ