Πτυχιο που σχετιζεται με την αεροπορια.Βοηθαει η οχι?

Σε κάποια πρόσφατη προκήρυξη της Ο.Α.(κάπου εδώ στο φόρουμ τη διάβασα) και ζητούσε πιλότους για τα Dash, ανέφερε πως πτυχίο Α.Ε.Ι. θα θεωρείται ως πλεονέκτημα.
 
Σαφώς και ενα πτυχείο θεωρείται ατού αλλά σε μια πρόσληψη τι θα κοιτάξει?

Κάποιον που έχει 5000 ώρες και τύπο ή 250 ώρες και πτυχείο φυσικομαθηματικών.

Όπως έγραψα και παραπάνω αν κάποιος μπορεί να συνδυάσει και τα δύο ακόμα καλύτερα.

Για να δώσω μια απάντηση στον φίλο που άνοιξε το θέμα. Αν μπορεί και τα προλαβαίνει όλα χρονικά-ηλικιακά ή αν μπορεί να συνδυάσει πανεπιστήμιο και σχολή να πράξει κα τα δύο.
 
Φίλε asterixx 25 πολύ καλά τα λες, όμως στις περισσότερες περιπτώσεις προτιμώνται οι 250 ώρες και ένα πτυχίο integrated ab initio Frozen ATPL + MCC από μια καλή Ακαδημία με μικρή ηλικία παρά ένα χρονοβόρο πτυχίο modular, ξεκινώντας με PPL κλπ, τις περισσότερες φορές από διάφορες Σχολές/φιλοσοφία ,ασχέτως αν ήσουν και instructor και έχεις 5000 ώρες piper + μεγαλύτερη ηλικία. Γι αυτό προσωπικά πιστεύω στο integrated πρόγραμμα σπουδών, αλλά δυστυχώς δεν είναι εφικτό για τους περισσότερους το δυσβάσταχτο άμεσο κόστος!
Αν ο φίλος Μαθηματικός μπορεί να συνδυάσει και τα δυο όπως λες και είναι ακόμα σε καλή ηλικία,να προχωρήσει, ιδιαίτερα δε αν δεν έχει οικονομικό θέμα!
 
Εκεί σπρώχτε τον κοσμάκι στα intergrated πτυχία των δεκάδων χιλιάδων ευρώ -60,000 και βάλε- για ποιό λόγο; Για να τελειώσει σε ένα με ενάμιση χρόνο στην καλύτερη περίπτωση να έχει πληρώσει 60+++ χιλιάδες ευρώ και το logbook του να είναι τουλάχιστον για γέλια για οποιαδήποτε σοβαρή εταιρία μπει στον κόπο να το κοιτάξει. Κανείς δεν ασχολείτε με τον απλό τρόπο του ppl μέσα σε ένα μήνα, και μην ακούσω κανέναν να μου λέει για 3 και 4 μήνες πετάω καρούλες, το build up των 85-100 ωρών PIC μέσα σε 2 μήνες με παράλληλο διάβασμα του ATPL και μετα το build up εγγραφή σε επαγγελματική σχολή για την απόκτηση CPL,ME,IR 76 ώρες total δηλαδή άλλο ενα δίμηνο με τρίμηνο μαζί με το MCC και σε ένα εξάμηνο με εφτά μήνες να έχεις το FROZEN ATPL με PPL/CPL/ME/IR/MCC με κόστος 35,000ευρώ μάξιμουμ. Τώρα μην αναφερθώ στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και το πόσο κοστίζει εκεί κτλπ γιατί καποιοι θα με με πουν γραφικό όπως επίσης το οτι στην Αμερική ακουλουθώντας αυτή την οδό το πολύ αν δεν σε καθηστερήσει ο καιρός μέσα σε ενα τετράμηνο έχεις και τα CFI. Αυτά για του ψαγμένους τα πρόβατα βέβαια χωρίς να φταίνε και καθοδηγούμενα κυρίως απο <<ανιδιοτελής>> ποιμένες οδηγούνται στα σφαγεία πολυτελείας της Αγγλίας, της Γερμανίας και μόλις προσφάτως και της Ελλάδας -ονόματα δεν λέμε-. Κύριοι μελλοντικοί ιπτάμενοι ανοίξτε τα ματάκια σας, βρίσκομαι συγκηβερνήτης στο G550 του corporate τμήματος μεγάλης εταιρίας του αραβικού κόσμου, ξέρετε τι έχω καταλαβει τους τελευταίους 6 μήνες που είμαι εδώ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ το που θα πάρεις το ICAO ATPL σου είναι το τελευταίο που τους απασχολεί. Και μία συμβουλή σε αυτούς που τρέχουν να κάνουν type rating στους αεροπορικούς σωτήρες-TRO της Ελλάδας και όχι μόνο η εταιρίες βλέπουν ιπτάμενους με 250 ώρες συν το type rating και γελάνε δεν σας λέω τίποτα άλλο.

Φιλικά
 
Και ο τίτλος του θέματος είναι λάθος.Ποιος σας είπε ότι τα μαθηματικά ή η φυσική σχετίζονται με την αεροπορία?Δηλαδή επειδή θα διδαχτείς κάποια πράγματα για την άνωση και τις βασικές αρχές πτήσης στη μηχανική ρευστών ή κάποιες βασικές αρχές μετεωρολογίας σημαίνει ότι το πτυχίο σου σχετίζεται με την αεροπορία?
Ένα πτυχίο aerospace engineering ή aviation management ναι σχετίζεται άμεσα αλλά ένα πτυχίο φυσικομαθηματικών δεν έχει άμεση σχέση,μη μπερδευόμαστε.
Αν ένας 18χρονος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα στα 18 του να σπουδάσει πιλότος μπορεί να σπουδάσει κάτι άλλο που να του εξασφαλίσει τη πιθανότητα να βρει και κάπου αλλού δουλειά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το πτυχίο του θα τον βοηθήσει να βρει δουλειά ως πιλότος.
 
Η γνώμη μου είναι ότι μπορεί να μην βοηθάει άμεσα(αν και πρόσφατες προκηρύξεις όπως της Αιγαίου και της Ολυμπιακής το θεωρούσαν προσόν) , ωστόσο ένα πτυχίο ΑΕΙ και πολλώ μάλλον φυσικομαθηματικής σχολής ( ας με συγχωρέσουν οι θεωρητικοί), είναι ένα αρκετά καλό πειστήριο ότι ο κάτοχος του ,που ψάχνει να εργαστεί ως πιλότος αφού έχει και το ATPL ,δεν είναι κάποιος τυχάρπαστος κουφόμυαλος(με τα λεφτά του μπαμπά κλπ κλπ), αλλά κάποιος ο οποίος έχει δουλέψει το μυαλό του στη ζωή του...και αυτό βοηθάει πάντα στη λήψη σημαντικών αποφάσεων...
 
Δηλαδή κάποιος που τελειώνει πρώτα σχολή 4ετούς φοίτησης που κατα 85% τον πληρώνει για αυτά τα χρόνια ο μπαμπάς του και του πληρώνει και στα καπάκια το 55,000++ ευρώ πως γίνεται να είναι πιο γάτα από τον άλλον? Τέλος πάντων.


Συγχωρέστε με για την απορία.

Κάποιος με 8 χρόνια σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού.
 
Ο φίλος QNH έθεσε με διαφορετικά λόγια αυτό που είπα κι εγώ νωρίτερα. Ουσιαστικά ένας πτυχιούχος Φυσικομαθηματικής/πολυτεχνικής σχολής έχει μάθει να διαβάζει πιο μεθοδικά, έχει ήδη κάποιες πολύ γερές θεωρητικές βάσεις και πολύ περισσότερο έχει μάθει να μαθαίνει, να κρίνει και προπάντων να σκέφτεται! Όχι πως οι άλλοι είναι χαζοί... προς θεού! Απλά το έχει εξασκήσει περισσότερο. Και φυσικά δεν είναι όλοι οι πτυχιούχοι το ίδιο... Υπάρχει ο τελειόφοιτος του φυσικού που κατάφερε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να περάσει τα μαθήματα και να πάρει το πτυχίο του και υπάρχει και ο τελειόφοιτος του φυσικού που είναι όντως αυτό που ίσως λέγαμε "επιστήμονας"!
Σε κάθε περίπτωση όμως το επίπεδο καλλιέργειας ενός πτυχιούχου Α.Ε.Ι. περιμένουμε να είναι μεγαλύτερο από αυτό ενός ατόμου με απολυτήριο λυκείου. Χωρίς τίποτα να είναι απόλυτο πάντα!

QNH":308s7yg1 said:
είναι ένα αρκετά καλό πειστήριο ότι ο κάτοχος του ,που ψάχνει να εργαστεί ως πιλότος αφού έχει και το ATPL ,δεν είναι κάποιος τυχάρπαστος κουφόμυαλος(με τα λεφτά του μπαμπά κλπ κλπ)

zero_pilot":308s7yg1 said:
Δηλαδή κάποιος που τελειώνει πρώτα σχολή 4ετούς φοίτησης που κατα 85% τον πληρώνει για αυτά τα χρόνια ο μπαμπάς του και του πληρώνει και στα καπάκια το 55,000++ ευρώ πως γίνεται να είναι πιο γάτα από τον άλλον?

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εξυπνάδα δεν έχει να κάνει με την οικονομική κατάσταση κανενός, δεν νομίζω πως ο φίλος QNH εννοούσε αυτό!

Επίσης για να ξεκαθαριστεί κάτι... δεν βγήκε κανείς να πει "παιδιά, όποιος έχει μαζί με το ATPL(f) και ένα πτυχίο αεροναυπηγικής (αρκετά σχετικό) θα βρει δουλειά αμέσως! Τρέξτε όλοι να βγάλετε πτυχία πριν γίνεται πιλότοι να σωθείτε!" Προς θεού! Κάποιοι όμως έτυχε να τελειώσουν μια σχολή πριν πάρουν τη μεγάλη απόφαση να ακολουθήσουν καριέρα στην αεροπορία.
Τα πράγματα λίγο πολύ τα ξέρουμε... τίποτα δεν είναι απόλυτο! Μέσα στα πλαίσια αυτά και με βάση αυτά που είπα προηγουμένως, ένα πτυχίο θεωρείται προσόν. Άλλοτε περισσότερο, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε καθόλου ανάλογα πάντα με τις ανάγκες του εργοδότη... ποτέ όμως δεν θεωρείται μειονέκτημα!

Φιλικά πάντα!
Δημήτρης
 
Ρε παιδια αν ολοι ζητανε ωρες, ωρες, ωρες πως θα τις βαλεις? Σε μικρες εταιρειες? Μα κι εκει ειναι πληρεις αυτο βλεπω...
 
dzografi":3kvjxokz said:
δεν βγήκε κανείς να πει "παιδιά, όποιος έχει μαζί με το ATPL(f) και ένα πτυχίο αεροναυπηγικής (αρκετά σχετικό) θα βρει δουλειά αμέσως!
Χμμ, κάποιος με τα προσόντα αυτά -ο οποίος εξ ορισμού ξέρει και καλά αγγλικά- θα είναι όντως ελκυστικός στην αεροναυτική βιομηχανία και μάλλον θα στραφεί εκεί παρά προς τις αερομεταφορές...
 
Top