Εκεί σπρώχτε τον κοσμάκι στα intergrated πτυχία των δεκάδων χιλιάδων ευρώ -60,000 και βάλε- για ποιό λόγο; Για να τελειώσει σε ένα με ενάμιση χρόνο στην καλύτερη περίπτωση να έχει πληρώσει 60+++ χιλιάδες ευρώ και το logbook του να είναι τουλάχιστον για γέλια για οποιαδήποτε σοβαρή εταιρία μπει στον κόπο να το κοιτάξει. Κανείς δεν ασχολείτε με τον απλό τρόπο του ppl μέσα σε ένα μήνα, και μην ακούσω κανέναν να μου λέει για 3 και 4 μήνες πετάω καρούλες, το build up των 85-100 ωρών PIC μέσα σε 2 μήνες με παράλληλο διάβασμα του ATPL και μετα το build up εγγραφή σε επαγγελματική σχολή για την απόκτηση CPL,ME,IR 76 ώρες total δηλαδή άλλο ενα δίμηνο με τρίμηνο μαζί με το MCC και σε ένα εξάμηνο με εφτά μήνες να έχεις το FROZEN ATPL με PPL/CPL/ME/IR/MCC με κόστος 35,000ευρώ μάξιμουμ. Τώρα μην αναφερθώ στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και το πόσο κοστίζει εκεί κτλπ γιατί καποιοι θα με με πουν γραφικό όπως επίσης το οτι στην Αμερική ακουλουθώντας αυτή την οδό το πολύ αν δεν σε καθηστερήσει ο καιρός μέσα σε ενα τετράμηνο έχεις και τα CFI. Αυτά για του ψαγμένους τα πρόβατα βέβαια χωρίς να φταίνε και καθοδηγούμενα κυρίως απο <<ανιδιοτελής>> ποιμένες οδηγούνται στα σφαγεία πολυτελείας της Αγγλίας, της Γερμανίας και μόλις προσφάτως και της Ελλάδας -ονόματα δεν λέμε-. Κύριοι μελλοντικοί ιπτάμενοι ανοίξτε τα ματάκια σας, βρίσκομαι συγκηβερνήτης στο G550 του corporate τμήματος μεγάλης εταιρίας του αραβικού κόσμου, ξέρετε τι έχω καταλαβει τους τελευταίους 6 μήνες που είμαι εδώ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ το που θα πάρεις το ICAO ATPL σου είναι το τελευταίο που τους απασχολεί. Και μία συμβουλή σε αυτούς που τρέχουν να κάνουν type rating στους αεροπορικούς σωτήρες-TRO της Ελλάδας και όχι μόνο η εταιρίες βλέπουν ιπτάμενους με 250 ώρες συν το type rating και γελάνε δεν σας λέω τίποτα άλλο.
Φιλικά