sierra_sotiropoulos
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/04/2005
- Μηνύματα
- 270
- Likes
- 168
Μη ξεχνάς πως και στις δύο περιπτώσεις που αναφέρεις (Airbus προσθαλάσσωση, M-2000), μιλάμε για πιλότους είτε πρώην (Airbus) είτε εν ενεργεία,της Πολεμικής Αεροπορίας ( Μ-2000 ) και όχι για τίποτα CPL- άδες των 500 ωρών. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για μερικούς . Πάνω απ ´ όλα τα γαλόνια και το type rating!!!!!
Φίλε FlyHigh,
Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που αποκαλείς υποτιμητικά CPL-ATPL-άδες (όχι με 500 ώρες όμως) και φοράω κι εγώ γαλόνια ως μέρος της στολής μου και της εταιρικής ιεραρχίας, όπως φαντάζομαι θα φοράς κι εσύ στην Π.Α. (αφού από το ύφος σου υπαινίσσεσαι ότι είσαι χειριστής εκεί).
Εκτός από τα παραδείγματα που αναφέρεις μπορώ κι εγώ να σου απαριθμήσω αρκετά όπου χειριστές της Π.Α. έχασαν τη ζωή τους (μαζί με αυτούς κι άλλες ζωές) ακριβώς από τη δική σου νοοτροπία. Βλ. Ζεύγος F-16 στο Πήλιο, C-130 στην Πάρνηθα, C-130 στο Όθρυς, κλπ.
Επιπλέον μπορώ να σου υπενθυμίσω περιστατικά όπου χειριστές της πολιτικής αεροπορίας έπραξαν το φαινομενικά ακατόρθωτο κι έσωσαν όχι μόνο το σκάφος αλλά και μερικές εκατοντάδες ζωές που επέβαιναν σε αυτό. Βλ. Air Transat A330 στις Αζόρες, Air Canada 767 στο Gimli κλπ.
Στις τάξεις των ανά τον κόσμο Π.Α. υπάρχουν εξαιρετικοί χειριστές, όπως όμως υπάρχουν και στην πολιτική αεροπορία. Η νοοτροπία που πρεσβεύεις μέσα από τα γραφόμενα σου, ότι ούτε λίγο ούτε πολύ όλοι οι χειριστές της Π.Α. είναι «μικροί θεοί», είναι λανθασμένη και έχει όνομα.... “Hot shots”.
Οι απανταχού καλοί χειριστές είναι μετριόφρονες, γι’ αυτό.... χαλάρωσε.