Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εδώ είμαστε κύριε Παπαπέτρου.

Έχετε ενημέρωση εσείς τι άλλαξε η Φραπορτ ακριβώς, να μας ενημερώσετε για να πάρουμε θέση; Φαντάζομαι επίσης όταν κάποιος έχει πληρώσει μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ παραπάνω από εσάς, κάνει το αεροδρόμιο περισσότερο δική του περιουσία παρά δική σας...
 
αυτό που παρατήρησα τώρα που συνέβη αυτό το περιστατικό - που τόσα χρόνια δεν είχε ξαναγίνει - είναι οτι απο τη μια δημιουργήθηκαν σοβαρότατα προβλήματα στις πτήσεις, με ακυρώσεις, divert, καθυστερήσεις, θέματα δηλαδή που έχουν και αρνητικό αντίκτυπο στον τουρισμό, αλλά και εγείρουν αποζημιώσεις (δεν είναι δηλαδή κάτι που περνάει χωρίς επιπτώσεις), είναι ότι δεν δόθηκε καμιά δημοσιότητα απο τα κεντρικά ΜΜΕ.. Φαντάζομαι μόνο τί θα γινόταν αν το συμβάν γινόταν στο Ηράκλειο, που την ευθύνη έχει η ΥΠΑ. Μια έρευνα που έκανα, δείχνει ότι μόνο κάποια τοπικά της Ρόδου και της Κρήτης έγραψαν, πέρα από τα socail media, αλλά σε κεντρικό επίπεδο το όλο θέμα αποκρύφτηκε... Κάνει πολύ καλή δουλειά το τμήμα PR της Fraport, Σίγουρα θα ετοιμάζει παρτυ για τους δημοσιογράφους σύντομα.
 
Βέβαια η επικαιρότητα καλύπτει αποκλειστικά ένα άλλο θέμα τις τελευταίες μέρες, μάλλον πολύ πιο σοβαρό από 4 ώρες καθυστέρηση σε πτήσεις (που κανείς δεν νοιάζεται αν δε πετάει ο ίδιος και γίνονται καθημερινά). Δεν τα παίρνω απο την Φραπορτ (δυστυχώς) αλλά το έχετε τερματίσει το θέμα.
 
Ισχυει οτι υπαρχει κατα καιρους εδω αδικαιολογητη κριτικη για την Fraport Greece, αλλα το συγκεκριμενο ζητημα ειναι οντως σοβαρο και φαινεται πως θα υπαρξουν σιγουρα αντιδρασεις απο αεροπορικες εταιρειες, με νομικες προεκτασεις κτλ.

Δεν μιλαμε προφανως για 4ωρες καθυστερησεις, αλλα ειδικα στην περιπτωση της Ροδου, το αεροδρομιο καποια στιγμη την Κυριακη το βραδυ εκλεισε γιατι δεν μπορουσε να εξυπηρετήσει άλλα αεροσκαφη και πτησεις εκαναν diversion σε αλλα αεροδρομια, σε Ελλαδα και Τουρκια. Δεν εχει συμβει κατι τετοιο στο παρελθον σε τετοια εκταση. Επιβατες μεταφερθηκαν σε ξενοδοχεια, επόμενες πτήσεις βγήκαν εκτός προγραμματισμού, επιβάτες βρέθηκαν σε άλλα αεροδρόμια - με ό,τι κόστος συνεπαγεται αυτο για τις αεροπορικες εταιρειες που θα πρεπει να καλυφθει.

Και περα απο το τεχνικο λαθος που προεκυψε, τιθεται και ζητημα κακης διαχειρισης των συνεπειων του προβληματος.
 
sites που όμως ασχολούνται αποκλειστικά με μεταφορές και τουριστικά θέματα αν δεν γινόταν τόσος ντόρος δεν θα το ανέφεραν καν. Προφανώς δεν περιμένω να το πουν στις ειδήσεις όταν από τη μια ώρα του δελτίου τα 50 λεπτά ασχολούνται με τις φωτιές αλλά ούτε περιμένεις να διαβάσεις οτι ένα αεροδρόμιο Ιούλιο ήταν κλειστό για τόσες ωρες μόνο στο airliners.gr
 
Έζησα το πρόβλημα στην θεσσαλονικη. Πραγματικά ενώ με το θέμα του διαδρόμου και την ομιχλη το αεροδρόμιο ήταν κυρίαρχο θέμα στα τοπικά νέα, το θέμα κρύφτηκε επιμελώς.

Φτάνοντας στο Μακεδονία στις 9 αντίκρυσα ένα απόλυτο χάος, παντού κόσμος φωνές, και καρέκλες ακόμα και στο ενδιάμεσο των θυρών εισόδου. Σε τηλεφώνημα μου στην αεροπορική πριν φύγω, μου είπαν ότι όλα είναι οκ, με την άφιξη και αφού ρωτησα τι συμβαίνει, με ενημέρωσαν ότι υπαρχει πανευρωπαϊκό πρόβλημα (??) με το σύστημα (πιο σύστημα δεν ηξεραν..). Ενώ είχα κάνει check in, έπρεπε να περιμένω 3 ώρες στην ουρά για να δώσω βαλίτσες. Κατά τις 12 η κατάσταση είχε βελτιωθεί, αλλά απ'οτι κατάλαβα όλα συνέχισαν χειροκίνητα.
 
Πωπω κάνετε τη τρίχα τριχιά ορισμένοι.

Την Κυριακή κατά το μεσημέρι υπήρξε πρόβλημα το οποίο διήρκεσε για πάνω από 15 ώρες στο Common Use Terminal (CUTE) system της εταιρίας SITA. Το πρόβλημα εντοπίστηκε από ότι καταλαβαίνω στις γραμμές VPN ενός παρόχου τηλεπικοινωνιών (που δε θα κατονομάσω) και επηρέασε και άλλα αεροδρόμια. Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε το πρόβλημα στο VPN που χρησιμοποιεί η Fraport.

Λόγω αυτού του προβλήματος οι εταιρίες δεν είχαν σύστημα με αποτέλεσμα να χρειάζεται ή να γίνεται manual check-in (που πολλοί check-in agents εταιριών που δε πετάνε συνεχώς στην Ελλάδα δε γνώριζαν πως να χειριστούν) ή να τσεκάρουν από λαπτοπ και σταθερούς υπολογιστές σε γραφεία.

Λόγω αυτού υπήρξαν καθυστερήσεις, γέμισαν τα αεροδρόμια γιατί το CTOT πήγε σύννεφο και μετά δεν υπήρχε χώρος για άλλα αεροπλάνα, εξ ου και τα divert σε άλλα αεροδρόμια.

Τώρα που φταίει η Fraport για αυτό...? Πουθενά. Είναι κάτι που έχει τύχει και στον ΑΙΑ, τύχαινε πολύ συχνά στην ΥΠΑ, έτυχε στο baggage system του Heathrow δημιουργώντας χάος στο baggage handling system και γενικά ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ SYSTEM DOWN.

Πραγματικά η αμάθεια και αυτά που διαβάζω από ορισμένους με τρελαίνουν. :thx: :thx: :thx:
 
Υπευθυνος για την εγκατασταση και λειτουργια του CUTE στα αεροδρομια, ειναι ο airport operator (στη συγκεκριμενη περιπτωση η Fraport Greece). Δεν καταλαβαινω πως ακριβως ΔΕΝ σχετιζεται η εταιρεια στην επιλυση του προβληματος και τη διαχειριση των συνεπειων του.
 
Το προβλημα δεν ειναι οτι δημιουργηθηκε πρόβλημα.. Το πρόβλημα είναι οτι παραλίγο να μην το μάθει κανείς :P σε αντίθεση με το Heathrow που λες που ήταν πρώτο θέμα στις αγγλικές εφημερίδες. Ούτε τα sites που ασχολούνται με τις μεταφορές στην Ελλάδα δεν ασχολήθηκαν. Προβλήματα υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν δεν κατηγόρησε κανείς τη Fraport
 
Aπλά σε αντίθεση με το Heathrow, τα ελληνικά περιφεριακά αεροδρόμια είναι παγκοσμίως ασήμαντα.

Το θέμα δεν είναι αν υπήρξε πρόβλημα, ο NFEEFE μας εξήγησε τι έγινε και είναι ο μόνος που έδωσε μια ουσιαστική απάντηση και όχι για γερμανοτσολιάδες, τσιράκια δημοσιογράφους και λοιπά γραφικά. Το θέμα είναι ότι μερικοί εδώ καταλογίζουν ουσιαστικά δόλο στην Φραπορτ για υποβάθμιση των ελληνικών αεροδρομίων (γίνεται να πας πιο χαμηλά από τον πάτο άραγε;), λες και μια εταιρεία δεν θέλει να βγάζει χρήματα ή θέλει να δυσφημείται. :roll:
 
Top