Καραμήτρος Air
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/07/2014
- Μηνύματα
- 751
- Likes
- 1.035
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Τη περίπτωση σου πάλι δεν μπορεί να την βοηθήσει κανένας admin. Χρειάζονται επαγγελματίες ψυχικής υγείας να ασχοληθούν!
Το δημόσιο θα εισπράξει και το τελευταίο ευρώ της συμφωνίας χωρίς να κουνήσει το δαχτυλάκι του, χωρίς να ρίξει δικά του λεφτά και παραλαμβάνοντας αναβαθμισμένη την περιουσία του σε 47 χρόνια.airfan":36fqnuux said:εχεις δίκιο, εκ παραδρομής έγραψα ετήσια , ενώ στο μυαλό μου ήταν τα έσοδα απο το 2017 έως το 2019, δηλαδή έσοδα περίπου 3 χρόνων που ανέλαβε η Fraport...με λίγα λόγια , τα 1,4 δις βγαίνουν απο έσοδα περίπου 8-10 χρόνων. Αυτά τα 1,4 δις προέρχονται απο δανεισμό και όχι απο καταβολή κεφαλαίων απο τους μετόχους της εταιρείας, ελληνες και γερμανούς, συνεπώς απο τα ετήσια έσοδα αφαιρούνται οι δόσεις των δανείων αυτών, δεν προσμετρώνται στα κέρδη, το δημόσιο εισπράττει λιγότερα και ο ελληνας φορολογούμενος πληρώνει την εφορία του.
Για να επανέλθουμε στο topic όμως, θα πρέπει να πούμε οτι το αποτέλεσμα στο King Pyrros ειναι πολύ καλό, η αύξηση είναι μεγάλη , το ίδιο και σε άλλα μικρά κρατικά αεροδρόμια , τα οποία δεν έχουν δεί καμμία μικροεπενδυση- συντήρηση, Αυτό βέβαια για να παραχωρηθούν και αυτά χωρίς ιδιαίτερες ενστάσεις.
Τα αεροδρόμια είναι η κότα που κανει χρυσά αυγά, την υποσιτίζουμε, αυτή συνεχίζει να κανει τα χρυσά αυγά και αντί να της δώσουμε φαγητό να δυναμώσει, προτιμάμε να την πουλήσουμε και σε αντίτιμο να πάρουμε μια εξάδα απλά αυγά !!!
airfan":36fqnuux said:Η ΥΠΑ δεν έχει δικό της ταμείο για να ξοδεύει σε συντηρήσεις, προσλήψεις εργολάβων κλπ... τα έσοδα - κακώς- πάνε στο Υπουργείο Οικονομικών και η ΥΠΑ ζητάει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ έγκριση για δαπάνες χ,ψ και ω....Πρέπει λοιπόν να σπάσει μια βρύση, να κοστολογηθεί η επισκευή, να ζητηθεί το κονδυλι, να γίνει διαγωνισμός -ακόμα και για 50-100 ευρώ για να το φτιάξει ενας εξωτερικός υδραυλικος.. .αυτό παίρνει 3-6 μήνες, αλλά και ποτέ !! Αυτή ειναι η παθογένεια που έχει φέρει τα αεροδρόμια - οσα πλέον παραμένουν κρατικά- σε αυτή την εικόνα, αντί όμως να βρεθεί λύση ώστε η λειτουργία να είναι πιό ευέλικτη και αποτελεσματική, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ακόμα πιό δύσκολα.. Απαιτούνται πολιτικές λύσεις, οι εκάστοτε υπουργοί πιστεύω γνωρίζουν την κατάσταση, αλλά πιθανόν να έχει αποφασιστεί η εκποίηση και των υπολοίπων μικρών, ισως να πληρώσουμε κιόλας για να τα πάρει μια εταιρεία. Τα αεροδρόμιο των Ιωαννίνων τελείωσε υστερα απο χρόνια και την επιμονή ντόπιων παραγόντων, απο την ΥΠΑ, τοπική αυτοδιοίκηση και την πίεση τοπικών πολιτικών.
Τέλος, θα ήταν ίσως καλύτερα, να έμεναν οι ΥΠΑτζήδες απλήρωτοι επειδή οι τουαλέτες και οι ιμάντες αποσκευών είναι χαλασμένοι, προς ικανοποίηση κάποιων ? να αφήσουμε και τους εφοριακούς απλήρωτους, επειδή υπάρχει φοροδιαφυγή, τότε !