Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών

Γεια σου, ενδιαφερομαι και εγω να μαθω εαν εχουν ειδοποιήσει καποιον μετα απο τη συνεντευξη στη Θεσσαλονικη. Αν δεν κανω λάθος είπαν οτι σε περιπτωση που περνούσε κάποια θα την έπαιρναν τηλ την Πέμπτη, σωστα?
 
Ωραία όλα αυτά απλά απορώ σε τι βαθμό αληθεύουν. Δεν κρίνω γιατί πολύ απλά δεν γνωρίζω από δουλειές στο εξωτερικό και κριτήρια, απλά εκφράζω τις απορίες μου.Μήπως έχει υπερεκτιμηθεί το εξωτερικό? Όλα γίνονται αξιοκρατικά, οι μισθοί είναι καλοί, οι συνθήκες εργασίας επίσης, σέβονται τον εργαζόμενο...Είναι δυνατόν να έχει τις ίδιες πιθανότητες ένας 45άρης με έναν 25άρη ή μια ξέμπαρκη Ελληνίδα με την κόρη ενός πιλότου της British? Δεν εννοώ φυσικά ότι αν δεν με πάρουν θα φταίει αυτό. Μπορεί όντως να είμαι ακατάλληλη για αυτή τη δουλειά.Εννοείται ότι η επιτυχία εξαρτάται και από τη σοβαρότητα, την προσωπικότητα και το ενδιαφέρον που θα δείξει κάποιος στη συνέντευξη. Απλά αναρωτιέμαι πόσο εύκολο είναι να ενταχθείς σε μια τέτοια εταιρεία και μήπως έχει υπερεκτιμηθεί το εξωτερικό, απλά επειδή έχουμε βιώσει τέτοια επαγγελματική ξευτίλα στην Ελλάδα.
 
Το οτι η κατάσταση είναι έτσι όπως είναι στην Ελλάδα δε σημαίνει ότι είναι και παντού. Εκέι δεν έχει σημασία το μέσον και οι γνωστοί και αυτό στο υπογράφω με 10 χέρια. Η διαδικασία είναι αξιοκρατικότατη και για να σου προσφέρουν θέση για συνέντευξη η αίτηση σου θα περάσει απο 2 recruiters οι οποίοι δεν ξέρουν καν το όνομα σου πόσο μάλλον αν είσαι κόρη πιλότου ή manager. Και ναι αν δε σε δεχτούν σημαίνει πως σε εκείνη τη φάση τουλάχιστον τα προσόντα σου δε συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις που έχει η εταιρία. Αυτό που αναφέρεις για την ηλίκια αν έχεις έστω και απο χόμπι επαφή με το χώρο καταλαβαίνεις φυσικά πως δε στέκει..( παρα μόνο με τη λογική της Αιγαίου :D ) Το επάγγελμα έχει να κάνει με ασφάλεια και ότι μπορώ να προσφέρω εγώ στα 23-24 μπορεί να το κάνει ανετότατα και κάποια στα 40 ή στα 45. Και ένα μικρό γκάλοπ να κάνουμε στο φόρουμ, όλοι θα σου πούν πως πληρώματα με μεγαλύτερο μέσο όρο ηλικίας τους ενέπνευσαν μεγαλύτερη ασφάλεια στις πτήσεις παρά το 20χρονο που δεν ξέρει πως να κλείσει το valve της τουαλέτας ( ο ναι το έχω δει και αυτο). Επίσης πληροφοριακά να σου πω πως ο μέσος όρος ηλικίας στη ba είναι τα 40. Το εξωτερικό δεν είναι υπερτιμημένο, είναι που στην Ελλάδα δε μας αντιμετωπίζουν με τρόπο που αρμόζει σε κάθε εργαζόμενο. Η αξιοκρατία, ο σεβασμός, η ανταμοιβή και η αναγνώριση της προσπάθειας που κάνεις είναι πράγματα αυτονόητα για κείνους αλλα δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι εδώ καθώς δεν πρόκειται να δείς τετοιες συνθήκες στην Ελλάδα. Αν έχεις τα προσόντα, το εξωτερικό είναι μονόδρομος και δεν έχω ωραιοποιήσει εγώ την κατάσταση. Οποιονδήποτε και να ρωτήσεις με κάποια σχετική πείρα στο αντικείμενο και τις συνθήκες γενικότερα, τα ίδια θα σου πεί. Οπότε ή φεύγεις και κάνεις καρίερα αν έχεις τις προυποθέσεις ή μένεις και τους αφήνεις να σου πίνουν το αίμα για 800 ευρω μικτά
 
flyaway_sky":1r2ff1rk said:
πληρώματα με μεγαλύτερο μέσο όρο ηλικίας τους ενέπνευσαν μεγαλύτερη ασφάλεια στις πτήσεις

Αυτό το ξέρω και συμφωνώ απόλυτα. Απλά όπως έγραψες κι εσύ στην Αιγαίου και μάλλον και στην Ολυμπιακή ισχύουν άλλα μέτρα...Έχω φρίξει με αυτά που διαβάζω εδώ όποτε κάνει αναγγελία για προσλήψεις η Aegean ότι δεν καλούν άτομα ούτε καν για συνέντευξη άνω των...24.Ή ότι υπάρχουν 25 ετών προϊσταμένες.Και απορώ κιόλας πώς δεν τους έχει βάλει χέρι η Lufthansa.Και ανησυχώ μήπως το θεωρεί και λογικό...Μακάρι να είναι έξω όπως τα γράφεις και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εγώ όπως έγραψα, εξέφρασα απορίες ακριβώς επειδή δε γνωρίζω τις συνθήκες στις αεροπορικές με "βαρύ"όνομα.
 
Δεν είμαι αντίθετη στο να είναι προισταμένες μικρές σε ηλικία κοπέλες. Για την ακρίβεια πιστεύω πως οποιοσδήποτε μεταξύ 18-64 με τις απαραίτητες προυποθέσεις φυσικά, είναι ικανός για το επάγγελμα. Δε νομίζω πως η ηλικία παίζει ρόλο και είναι τουλάχιστον θλιβερό να βλέπεις γυναίκες 30,35,40,45 χρονών με απίστευτα προσόντα ή άντρες με επίσης πολύ καλές προοπτικές να τρώνε πόρτα απο την οποιαδήποτε Αιγαίου επειδη δεν είναι max 24 και δε φοράνε φούστα αντίστοιχα. Οι συνθήκες είναι έτσι όπως σου τις περιέγραψα σε μεγάλες εταιρίες. Δεν είπα πως εκέι θα πληρώνεσαι χωρίς να κουράζεσαι αλλά εκέι σου συμπεριφέρονται σαν άνθρωπο. Η british έχει ανοίξει το recruitment για πληρώματα καμπίνας εδώ και 3 μήνες γιατί θα πάρουν αρκετό κόσμο με τον καινουργιο στόλο. Το μόνο που βλέπω σε αυτό το thread είναι απανωτές ερωτήσεις για το πότε και αν η Aegean έχει καλέσει για συνεντεύξεις και αν το όριο ηλικίας είναι τα 24 ή 25. Μα αυτή είναι η λογική της Αιγαίου, και δε φαίνεται ν αλλάζει. Και πραγματικά καταλάβαίνω την αγωνία του να θέλεις να βρείς δουλειά, είναι πολύ δύσκολοι καιροί και ειδικά για το χώρο. Και παρα τα όσα λέγονται καλά κάνουν όσοι το προσπαθόυν για να το δούν και οι ίδιοι πως έχει πραγματικά η κατάσταση. Όμως τι θα γίνει μετα το 7μηνο που θα λήξει η σύμβαση, δε θα είναι πια high season και δε θα είσαι πια 24 αλλα 25? Και καλό είναι να κερδίζεις εμπειρίες και να χείς πράγματα να προσθέτεις στο βιογραφικό σου αλλά αν και εφόσον σου δίνεται η δυνατότητα για κάτι αξιόλογο χτίζοντας πραγματικά καρίερα, γιατί να χαλάς το χρόνο σου με τον καθένα που θέλει να σε ξεζουμίσει για λίγα ευρω? Αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου άποψη
 
Ετσι ειναι τα πραγματα απο αυτη την πλευρα του Ατλαντικου οπως τα περιγραφουν πιο πανω. Τα βιογραφικα αρχικα περνουν απο πρι-σκρινιγκ (pre screenin) προγραμμα υπολογιστη που διαλεγει αυτα με τα προσοντα που του εχει ζητησει η συγκεκριμενη εταιρεια, μετα ακολουθει τηλεφωνικο ιντερβιου 10-15 λεπτα με τους υποψηφιους που εχουν επιλεγει απο ρικρουτερς που επιβεβαιωνουν υπηκοτητα, σπουδες, προυπηρεσια και ενα μικρο ψυχολογικο προφιλ βασει ερωτησεων συμπεριφορας, εαν επιλεγει καποιος και παλι ακολουθει προσκληση σε 2ο ιντερβιου με δυο σκελη, ενα προσωπικο, με εμφαση στις ερωτησεις συμπεριφορας και ενα γκρουπ. Στο γκρουπ 4-5 ατομων δινουν ενα σεναριο και βλεπουν συμπεριφορα, ομαδικη εργασια κλπ. Εαν στο τελος επιλεγεις κανουν ελεγχο για τα τελευταια 5 η και 10 χρονια στο προφιλ σου για λογους ασφαλειας με δακτυλικα αποτυποματα κλπ, ιατρικες εξετασεις και τελος εκπαιδευση. Απο την εκπαιδευση ξερουν οτι 4 στα 10 ατομα δεν θα τα καταφερουν να τελειωσουν και να προσληφθουν, ητε γιατι αργησε το λεωφορειο μια μερα(σε διωχνουν), ητε γιατι σε καποιο γραπτο πηρες λιγοτερο απο 85%(σε διωχνουν) ητε γιατι εχεις υψοφοβια και δεν θελεις να εγκαταλειψεις απο την τσουληθρα(το ειδαμε και αυτο...). Ηλικια, φυλο, θρησκευμα, προτιμησεις, παντρεμενος η οχι, παιδια η οχι, ειναι θεματα που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ αυστηρα να τα ρωτησεις, το θεμα τους ειναι κανεις η δεν κανεις για την δουλεια. Τα ιδια ισχυουν και για την British. Μεσος ορος ηλικιας πληρωματων σε Αμερικη Καναδα και Αγγλια τα 44χρονια με την Αμερικη (United) να εχει την πιο ηλικιωμενη συνοδο ....68 ετων(απλα περναει ιατρικες πολυ καλα και δεν εχει υψοβοβια στην τσουληθρα). Η εκπαιδευση ΔΕΝ χρεωνεται η στολη παλι ναι.
 
Καλησπέρα σας,
Εχει κάνει κανένας απο σας αίτηση για την Astra? Σας έχουν ειδοποιήσει?
Ευχαριστώ
 
Maira":1em6y64s said:
Γεια σου, ενδιαφερομαι και εγω να μαθω εαν εχουν ειδοποιήσει καποιον μετα απο τη συνεντευξη στη Θεσσαλονικη. Αν δεν κανω λάθος είπαν οτι σε περιπτωση που περνούσε κάποια θα την έπαιρναν τηλ την Πέμπτη, σωστα?


Την προηγουμενη; Ή αυτην που μας ερχεται;
 
Εγω κατάλαβα για την προηγουμενη αλλα δεν ειμαι εντελως σιγουρη. εσυ ειχες απαντηση μηπως?
 
Top