Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
M!ke":1sfdgjb4 said:
OA701":1sfdgjb4 said:
:arrow: Αθήνα – Κουβέιτ v.v.
ATHENS AIRWAYS: 4 δρομολόγια από Ιούλιο-Σεπτέμβριο, 3 δρομολόγια Οκτώβριο-Ιούνιο, με α/φη ΕΜΒ145, από 01 Μαρτίου 2010.

Με τα emb145eu που έχουν τώρα αδύνατον.

Που ξέρεις, μπορεί να τα συνδυάσουν με την Βηρυττό και να κάνουν ένα ωραιότατο Αθήνα-Βηρυττός-Κουβέιτ με ERJ145... :roll:

Εν τω μεταξύ η Aegean έβγαλε και ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της.
 
Έχω κουφαθεί με τα αποτελέσματα...το πόσο δίκαια ήταν είναι συζητήσιμο...

Απορίες-παρατηρήσεις:
1) Με τι αεροσκάφη θα εκτελεί η Athens τα δρομολόγια εξωτερικού όταν δεν έχει αρκετα ούτε για εσωτερικού και συνεχώς κόβει;και ποιος θα αντέξει το Αθήνα-Κουβέιτ κλεισμένος στο Ε-145!;Ακούγονται φήμες ότι οικονομικώς πάει για φούντο και μπορεί να την εξαγοράσει ο Βγενό

2) Ποια bluebird και κουραφέξαλα θα εκτελεί τα δρομολόγια προς Μόσχα, αυτή με τα cessna-piper; είναι σοβαροί;μια παντελώς αγνώστου θα νοικιάσει ξαφνικά 752 για να κάνει δρομολόγια προς Μόσχα,δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους και ποιοσ θα τους εμπιστευθεί;Η απόφαση αυτή σημαινει ότι οι Μ.Α. αερογραμμές δε θα μπορούν να κάνουν το Θεσ/νίκη-Μόσχα, όπως σκόπευαν στο ξεκίνημα τους τον Απρίλιο;

3)Τα ίδια για HellasJet και Imperial.. δεν τους ξέρει κανένας,ειδικά στο εξωτερικό,δεν έχουν αξιόπιστο ιστορικό,ειδικά η Hellenic Imperial,και θα αναλάβουν τέτοια δρομολόγια; Η H.Imperial θα στείλει τα "μοντέρνα" 747-200 στο Γιο/μπουργκ και ποιος θα πάει;Και με τι 737 στο Ντουμπάι,τα Classics της πΟΑ; θα φάνε τη σκόνη της Emirates..Όσο για την Hellas στο Αθήνα-Σμύρνη,δε νομίζω να μένει με 3 τούρκικες ήδη στο παιχνίδι..Γενικώς δε βλέπω αυτές οι 2 να κρατάνε πολύ..και αν αποσυρθούν τα σλοτς τους ποιος τα παίρνει;

4) Η Ολυμπιακή στα δρομολόγια προς Καναδά κανει cs με Delta..Δηλ.θα πρέπει ο επιβάτης να πηγαίνει με ανταπόκριση μέσω Ν.Υορκης ή Ατλάντα..Καληνύχτα!.Αυτη η απόφαση αποκλείει την ΟΑ απο το να επεκταθεί μελλοντικά με δικά της α/φη στα υπερατλαντικά με απευθείας δρομολόγια;

5) Ο τύπος του αεροσκάφους που ορίζεται στην απόφαση, είναι δεσμευτικός;Δηλ. ενω λέει ότι το Χ δρομολόγιο να γίνεται με Α-320, δεν μπορεί η εταιρεία να ξεκινήσει με μικρότερο μέχρι να πιάσει και μετά ν'αλλάξει τύπο;Ή αντιστρόφως να βάλει μικρότερο ανάλογα με την κίνηση;

6)Το Θεσ/νίκη-Κων/πολη 3 φορές την εβδομάδα με Α-320..φαντάζομαι τις συχνότητες...μπορεί μάλιστα να παρει τη θεση του δρομολογίου προς Μιλάνο, αν η Α3 αποσυρθεί μετά την εμφάνιση της Easyjet..Επειδή και η ΤΗΥ έχει εκδηλώσει πρόθεση να ξεκινήσει το ίδιο δρομολόγιο,υπάρχει περίπτωση για cs μεταξύ των 2;
 
Μερικά σχόλια και απο μένα για τους προορισμούς…
:arrow: Βελιγράδι: 5/6 κατέθεσαν πρόταση, ένας διορισμός… Ξεχώρισα την πρόταση της ZF για Χ3/weekly ΑΤΗ-SKG-BEG
:arrow: Κουβέιτ: 1/6, πολλαπλός διορισμός… Ο μόνος που ενδιαφέρθηκε, το πήρε κιόλας…
:arrow: Νότια Αφρική: 3/6, ένας διορισμός… Η μία δήλωσε Α/Φ Α330 (που δεν έχει) και η άλλη codeshare μέσω Αμπου Νταμπί… Έτσι κατέληξε στην ΗΙΑ…
:arrow: Τουρκία: 5/6, πολλαπλός διορισμός… Ξεχώρισα την πρόταση της ZF για SKG-IST και SKG-ADB αλλά και της HellasJet ΑΤΗ-ADB πού το πήρε κιόλας….
:arrow: Ρωσία: 5/6, διπλός διορισμός… Εδώ ήρθε η έκπληξη της Blue Bird, η οποία έχασε το δρομολόγιο από Αθήνα αλλά πήρε τα περιφερειακά που πρότεινε…
:arrow: Ισραήλ: 4/6, μονός διορισμός… Η Α3 χαμογέλασε εδώ…
:arrow: Λίβανος: 5/6, πολλαπλός διορισμός… Εδώ πήραν όλοι… Τι έχει ξαφνικά η Βηρυτός?
:arrow: Αίγυπτος: 4/6, πολλαπλός διορισμός… Νίκη της ΟΑ που πήρε και τις 11 συχνότητες, αφήνοντας την Α3 εκτός…
:arrow: ΗΑΕ: 3/6, πολλαπλός διορισμός… Πήραν όλοι, αλλά ξεκινάνε από Μάρτιο… Έκπληξη το μη ενδιαφέρον της Α3...
:arrow: Καναδάς: 4/6, διπλός διορισμός… Εδώ εμφανίστηκε πάλι το Α330 της HellasJet ενώ και η ΗΙΑ δεν τα κατάφερε… Προτιμήθηκαν τα codeshare…
:arrow: Τίρανα: 4/6, μονός διορισμός… Νίκη της ΟΑ εδώ, με την HellasJet να εμφανίζει φοκεράκι και την ZF να μην συμμετάσχει…

Απολογισμός
Η ΟΑ δήλωσε 10/11, πήρε 7 (το ένα codeshare)
H A3 δήλωσε 8/11, πήρε 6 (το ένα codeshare)
H ZF δήλωσε 5/11, πήρε 2
Η ΗΙΑ δήλωσε 10/11, πήρε 3
Η HellasJet δήλωσε 9/11, πήρε 3
Η Blue Bird δήλωσε 1/11, το πήρε κιόλας

Γενικό σχόλιο
Προσπαθώ να καταλάβω αν είναι μεμπτή ή όχι η καταφενάστατη "βοήθεια" σε νέες, παλιές, μικρές, προβληματικές και "περίεργες" αεροπορικές... Δεν ξέρω κατα πόσο βολεύει αυτό τόσο τις 2 μεγάλες που πρεσβεύουν το υγιές κομμάτι όσο και όλο το υπόλοιπο σύστημα (εργαζόμενους του κλάδου, επιβάτες, κράτος, τράπεζες κτλ)... Νομίζω θα φανούν πολλά με τον ερχόμενο τελικό για τις άγονες αλλά και με την απόδοση και ανταπόκριση (κυρίως οικονομική) των "μικρών" στα διακρατικά... Μακάρι να "ψηλώσει" καμμιά... Κέρδος θα είναι...Αλλά, υπάρχει πλάνο?
 
OA701":hw5cgh91 said:
:arrow: Αίγυπτος: 4/6, πολλαπλός διορισμός… Νίκη της ΟΑ που πήρε και τις 11 συχνότητες, αφήνοντας την Α3 εκτός…

Φίλε OA701, όπως φαίνεται στην ανακοίνωση της Aegean, δεν μένει εκτός γιατί διατηρεί τις 5 συχνότητες που είχε. Ότι πήρε είναι επιπλέον!

Για Βελιγράδι να υποθέσω θα αντικαταστήσει την πρωινή που έχει παρατήσει προσωρινά η ΟΑ; Ανυπομονώ να δω τα δρομολόγια αλλά ανυπομονώ να δω και το 737 της ΗΙΑ!
 
Είναι για τα μπάζα η ΥΠΑ (ως συνήθως για άλλη μια φορά) και η όλη υπόθεση ανάθεσης.
Η κρατική υπήρεσία που ενδιαφέρεται πρώτα για το καλό και την ασφάλεια του πολίτη που υποχρεούτε να προστατεύει, αναθέτει και δίνει διακαιώματα πτήσεων σε αμφίβολες εταιρίες τρίτης κατηγορίας, κραγμένες και κυνηγημένες από όλη την Ευρώπη.

ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΞΕΦΤΥΛΕΣ !!!
 
OA701":297xlmio said:
:arrow: Αίγυπτος: 4/6, πολλαπλός διορισμός… Νίκη της ΟΑ που πήρε και τις 11 συχνότητες, αφήνοντας την Α3 εκτός…
:arrow: ΗΑΕ: 3/6, πολλαπλός διορισμός… Πήραν όλοι, αλλά ξεκινάνε από Μάρτιο… Έκπληξη το μη ενδιαφέρον της Α3...
:arrow: Τίρανα: 4/6, μονός διορισμός… Νίκη της ΟΑ εδώ, με την HellasJet να εμφανίζει φοκεράκι και την ZF να μην συμμετάσχει…

Τις νίκες της ΟΑ που τις είδες γιατί εγώ είδα Βατερλό... έχασε το Βελιγράδι και το ΤελΑβιβ και κράτησε μόνο την Αλεξάνδρια... α ναι η αλήθεια είναι οτι κέρδισε την Athens στα Τίρανα και την Κωνσταντινούπολη!!
Η Α3 από την άλλη πήρε ότι ακριβώς ήθελε να πάρει... την Βηρυτό και το Τελ Αβιβ για feeder, το Βελιγράδι για ισχυροποίση στα Βαλκάνια, αύξησε την συχνότητα στο ath-ist , κέρδισε το SKG-IST και έβαλε πόδι στη Ρωσία... και είχε σίγουρα πριν την απόφαση το Κάιρο και τα Τίρανα... στα ΗΑΕ με την Emirates να σαρώνει γιατί να μπλέξει? Μιλάμε για θρίαμβο του Θόδωρα...
 
Η έκφραση "νίκη της ΟΑ" πάει σε συγκεκριμένα πράγματα... Στο εκάστοτε αναφερόμενο δρομολόγιο και στις συχνότητές του βάσει της συγκεκριμένης προκύρηξης ... Δεν αφορά γενικό σχόλιο...

Απο εκεί και πέρα, συμφωνώ με τον Κομπιούτεραϊζ... Η Α3 μεγαλώνει... Ένα εμιράτο της λείπει και επιμένω σ' αυτό :mrgreen:
 
Αγαπητά μέλη. μια χαρά τα κατάφερε ο Θόδωρας. Πιστεύω ότι είναι ο μεγάλος νικητής του τζακ ποτ. Μια χαρά του προχωράει το πάρτυ. Βρήκε πόλεις για τα νέα του Ερμπάς και νέες αγορές να παίξει. Ο Ανδρέας ενηλικιώνεται ακόμα. Σιγά σιγά. Όλα τα υπόλοιπα, τα μικρά, τα βλέπω να καταλήγουν σε καμιά παιδική χαρά κάπου εκεί στις ερήμους που τους στέλνουν μετά από το αίτημά τους. Θα χαρούμε να δούμε την AC στα μέρη μας, το παγκόσμιο κύπελο θα χτιστεί πάνω στα 747 των Αυτοκρατορικών (και μετά θα ψάχνουν να βρουν πάλι κατά που πέφτει η Τζέντα) και κάποιος πρέπει να μας πει που είναι θαμένες οι λίρες στη Μπειρούτ μπας και πάρουμε και μεις καμιά πτήση, έτσι για το ονόρε. Σε πολλές περιπτώσεις ο ανταγωνισμός που θα δημιουργηθεί, καλό θα κάνει. Αρκεί να μην τα βρουν, κανά βραδάκι, με ποτάκι στα χαλαρά, και παίξουν το καρτέλ για δοκιμή. Αυτά τα Α330 που παν κι έρχονται συνέχεια στις φήμες από δω κι από κει, ίσως κάποια στιγμή να κάνουν απ' ευθείας τον Καναδά και τις ΗΠΑ. Άντε παιδιά, βγάλτε και τα προγράμματά σας να έχουμε εικόνα. Άντε και καίγομαι για μία φτηνή IST κατά Μάρτη-Απρίλη... :mrgreen:

δικά μας
 
Μία απλή ερώτηση να κάνω αφου σε κάποιες γραμμές ο πάροχος έχει αποκλειστικό δικαίωμα πως η Α3 κραράει τα τίρανα και την Αίγυπτο;;;;
 
lewton":vfvohz0b said:
Βλέπω στα αιτήματα το εξής, για Αθήνα-Κωνσταντινούπολη από Aegean:

√ Αθήνα – Κων/πολη: (4) (επιπλέον των 7 που ήδη εκτελεί), Από 28 Μαρτίου Χωρητικότητα 168/195 θέσεις.

Στα αποτελέσματα λέει 4 από Αθήνα.
Tελικά η Aegean έχει και αυτά που ήδη εκτελεί και επιπλέον 4, ή θα μπορεί να κάνει μόνο 4;
Απο την ανακοινωση της Α3... Αθηνα - Κων/πολη και Θεσ/κη- Κων/πολη 14 πτησεις
την εβδομαδα. Αθηνα-Καιρο 5 πτησεις την εβδομαδα.
 
Top