Μερικά σχόλια και απο μένα για τους προορισμούς…
Βελιγράδι: 5/6 κατέθεσαν πρόταση, ένας διορισμός… Ξεχώρισα την πρόταση της ZF για Χ3/weekly ΑΤΗ-SKG-BEG
Κουβέιτ: 1/6, πολλαπλός διορισμός… Ο μόνος που ενδιαφέρθηκε, το πήρε κιόλας…
Νότια Αφρική: 3/6, ένας διορισμός… Η μία δήλωσε Α/Φ Α330 (που δεν έχει) και η άλλη codeshare μέσω Αμπου Νταμπί… Έτσι κατέληξε στην ΗΙΑ…
Τουρκία: 5/6, πολλαπλός διορισμός… Ξεχώρισα την πρόταση της ZF για SKG-IST και SKG-ADB αλλά και της HellasJet ΑΤΗ-ADB πού το πήρε κιόλας….
Ρωσία: 5/6, διπλός διορισμός… Εδώ ήρθε η έκπληξη της Blue Bird, η οποία έχασε το δρομολόγιο από Αθήνα αλλά πήρε τα περιφερειακά που πρότεινε…
Ισραήλ: 4/6, μονός διορισμός… Η Α3 χαμογέλασε εδώ…
Λίβανος: 5/6, πολλαπλός διορισμός… Εδώ πήραν όλοι… Τι έχει ξαφνικά η Βηρυτός?
Αίγυπτος: 4/6, πολλαπλός διορισμός… Νίκη της ΟΑ που πήρε και τις 11 συχνότητες, αφήνοντας την Α3 εκτός…
ΗΑΕ: 3/6, πολλαπλός διορισμός… Πήραν όλοι, αλλά ξεκινάνε από Μάρτιο… Έκπληξη το μη ενδιαφέρον της Α3...
Καναδάς: 4/6, διπλός διορισμός… Εδώ εμφανίστηκε πάλι το Α330 της HellasJet ενώ και η ΗΙΑ δεν τα κατάφερε… Προτιμήθηκαν τα codeshare…
Τίρανα: 4/6, μονός διορισμός… Νίκη της ΟΑ εδώ, με την HellasJet να εμφανίζει φοκεράκι και την ZF να μην συμμετάσχει…
Απολογισμός
Η ΟΑ δήλωσε 10/11, πήρε 7 (το ένα codeshare)
H A3 δήλωσε 8/11, πήρε 6 (το ένα codeshare)
H ZF δήλωσε 5/11, πήρε 2
Η ΗΙΑ δήλωσε 10/11, πήρε 3
Η HellasJet δήλωσε 9/11, πήρε 3
Η Blue Bird δήλωσε 1/11, το πήρε κιόλας
Γενικό σχόλιο
Προσπαθώ να καταλάβω αν είναι μεμπτή ή όχι η καταφενάστατη "βοήθεια" σε νέες, παλιές, μικρές, προβληματικές και "περίεργες" αεροπορικές... Δεν ξέρω κατα πόσο βολεύει αυτό τόσο τις 2 μεγάλες που πρεσβεύουν το υγιές κομμάτι όσο και όλο το υπόλοιπο σύστημα (εργαζόμενους του κλάδου, επιβάτες, κράτος, τράπεζες κτλ)... Νομίζω θα φανούν πολλά με τον ερχόμενο τελικό για τις άγονες αλλά και με την απόδοση και ανταπόκριση (κυρίως οικονομική) των "μικρών" στα διακρατικά... Μακάρι να "ψηλώσει" καμμιά... Κέρδος θα είναι...Αλλά, υπάρχει πλάνο?