Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το Ισραήλ έναν carrier δεν "σηκώνει"; Υπήρξε νέα διακρατική;;;
 
Για το Ισραήλ, είχε ανακοινωθεί από τον πρηγούμενο διαγωνισμό (εκείνον που θριάμβευσαν τα codeshares), ότι θα προκηρυχτεί δεύτερη θέση. Φαντάζομαι πως έγινε νέα συμφωνία με το Ισραήλ (η τωρινή ίσχυε από το 1952 - κάτι ανάλογο που είχε γίνει με την Τουρκία όταν πρωτομπήκε η Α3). Δυστυχώς, η ΥΠΑ αφού πέρασε μία κρίση δημοσιότητας (μέχρι προδιαγραφές χαρτιού υγείας δημοσίευε), έχει κατεβάσει τα περισσότερα αρχεία από το site της (μαζί και το αρχείο με τις υπογραφείσες συμφωνίες).

Υ.Γ. Η Ρωσία είναι μπαλαντέρ σε κάθε διαγωνισμό? Έχει ξεπεράσει και τη δημοφιλία του Λιβάνου (εδώ γελάμε).
 
jerry":37beyjgt said:
Υ.Γ. Η Ρωσία είναι μπαλαντέρ σε κάθε διαγωνισμό? Έχει ξεπεράσει και τη δημοφιλία του Λιβάνου (εδώ γελάμε).

Η κίνηση από/προς Ρωσία θα εκτοξευτεί μόλις λυθεί το πρόβλημα με τις τουριστικές βίζες των Ρώσων. Οπότε, κάποιοι, πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν 8) ...

Δυστυχώς, η ΥΠΑ αφού πέρασε μία κρίση δημοσιότητας (μέχρι προδιαγραφές χαρτιού υγείας δημοσίευε), έχει κατεβάσει τα περισσότερα αρχεία από το site της (μαζί και το αρχείο με τις υπογραφείσες συμφωνίες).

Σε κάθε ευκαιρία θα το επαναλαμβάνω. Είναι ελεεινό, τρισάθλιο και άκρως ελληνικό το website της ΥΠΑ. Πιό καλά να το κατεβάσουν.
Off-topic on
Ωστόσο τις τελευταίες μέρες έχει ανέβει ένας διαγωνισμός-μάλαμα. Νάαα τα εκατομμύρια.
Off-topic off
 
Υπάρχει κάτι νεότερο για τις πτήσεις προς Βελιγράδι; Για να αντικατασταθεί η Aegean από Νοέμβριο πρέπει να γίνει νέος διαγωνισμός; Η Jat μπορεί να αυξήσει τα δικά της δρομολόγια;
 
Ο πίνακας διακρατικών, στην περίπτωση της Σερβίας, αναφέρει πως οι συχνότητες πτήσεων για τους εκατέρωθεν αερομεταφορείς είναι "on a fair and equal basis". Που σημαίνει πως θα μπορούσε η JAT να αυξήσεις τις συχνότητές της από 3-4 σε 7 (εξαρτάται βέβαια και από τη διαδικασία στη Σερβία).

Σχετικά με το ερώτημά σου, είναι μάλλον απορία πολύ κόσμου. Ωραία μοίρασε το υπουργείο την πίτα με διακρατικές συμφωνίες από το Αμμάν μέχρι την Οζάκα. Ο διαγωνισμός σε κάθε περίπτωση ανέφερε πως :

"Η αδυναμία χρήσης των προαναφερθέντων δικαιωμάτων κίνησης ή διακοπή εκτέλεσης των δρομολογίων για χρονικό διάστημα πέραν των έξι (6) μηνών αποτελεί λόγο ανάκλησης των ανωτέρω διορισμών"

Θεωρητικά δηλαδή, η Α3 μπορεί να κρατήσει τη γραμμή στη νέκρα για 6 μήνες(?)
 
Άρα θα το κρατήσει για 6 μήνες για να το εκμεταλλευτεί ίσως η νέα εταιρεία αν προκύψει τελικά. :?
 
Στον προηγούμενο διαγωνισμό είχαν δώσει στη Α3 να ανοίξει από 1/11/10 τα δρομολόγια για Αμμάν, Δαμασκό, Ζάγκρεμπ, Κίεβο, Τρίπολη, Τιφλίδα.
Τι έγιναν αυτά τα δρομολόγια;
Εγώ δεν είδα καμία κίνηση από τη Α3 ούτε κάποια ανακοίνωση. Μην μου πείτε πάλι φταίει η κρίση, χωρίς ανάπτυξη θα βράζουμε στο ζουμί μας. Δεν φταίει που τo load factor έχει φτάσει κάτω στο 65% (από Ιαν -Ιουλ) και για τις δύο Ελληνικές εταιρείες. Άμα περιμένουν από τους καθιερωμένους προορισμούς να κάνουν δουλειά όλο θα ανεβαίνουν τα εισιτήρια και τα έσοδα θα πέφτουν. Το ίδιο δεν γίνεται και με τα έσοδα του κράτους μας;
Ποιος ο λόγος λοιπόν να γίνονται διαγωνισμοί οι οποίοι στο τέλος αποβαίνουν άκαρποι; Μήπως στην ΥΠΑ δίνουν επίδομα επιτροπών και γι αυτό τον λόγο κόπτονται οι υπάλληλοι να κάνουν τους διαγωνισμούς;
Δεν κατηγορώ απλώς ρωτάω, γιατί νόημα δεν μπορώ να βγάλω. It does not compute……
 
jerry":22m02xbw said:
Στο σφυρί βγαίνουν τα δικαιώματα πτήσεων σε Γιερεβάν, Κισίνεβο, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Βελιγράδι και Τασκένδη.

Ξέρουμε πότε θα αποφασιστεί ποιος αναλαμβάνει τα δρομολόγια αυτά;
 
Top