Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και ένα άλλο ερώτημα :

Ο διορισμός ελληνικού αερομεταφορέα για τις γραμμές της Ιαπωνίας π.χ. (και άλλων) είναι μονός. Αντίστοιχα, στις γραμμές του Καναδά είναι διπλός (και ήδη καλυμμένος από τα codeshare και της ΟΑ και της Α3). Αυτό σημαίνει πως επειδή το δικαίωμα έχει δοθεί στην Α3 (ή στην ΟΑ), η οποία το εκτελεί μέσω codeshare (ούτε καν απευθείας) αν στο μέλλον βρεθεί ελληνική αεροπορική να κάνει το δρομολόγιο απευθείας (δε θέλω σχόλια!) δε θα της δοθεί η δυνατότητα επειδή έχουν δοθεί τα δικαιώματα σε codeshare???

Είναι αυτά σοβαρά πράγματα; (ρητορικό το ερώτημα)
 
Αφου η ΗΙΑ ειχε κανει αιτηση για YYZ-YUL...Η προταση ηταν η ΗΙΑ απευθειας, η ΟΑ μεσω NYC/ATL με Delta/Comair και η Α3 με Air Canada απευθειας!
Και τελικα προτιμηθηκαν τα codeshare ΟΑ και Α3...!
 
Και η απομαγνητοφώνηση της χθεσινής συνέντευξης για τα διακρατικά (και όχι μόνο, bonus Τούρκοι, κινέζοι, ΟΣΕ κ.α.)
:arrow: http://www.yme.gr/?aid=2348&tid=21

και ένα συνοπτικό πινακάκι, για να ξέρουμε τι παίζει :twisted:
:arrow: http://www.yme.gr/getfile.php?id=2896
 
Δηλαδή θα ξεκινήσουν δρομολόγια για Ουκρανία,Λιβύη και Γεωργία?
Αυτά είναι καταπληκτικά νέα!Ειδικά αν το δρομολόγιο της Τιφλίδας είχε ενδιάμεσο την Θεσσάλονίκη,όπως συμβαίνει με το Ντύσσελντορφ,τότε πιστεύω η συχνότητα θα μπορούσε να είναι καθημερινή!
 
Ποιός θυμάται τη δρομολόγηση λεωφορείου απο την Ηλεία πρός χώρα πρώην μέλος της ΕΣΣΔ,με επιβάτες ντόπιους προς αναζήτηση νυμφών;Η δρομολόγησις πτήσεων μεταξύ των δυο τοποθεσιών θα ητο μια κάποια λύσις!
8)
 
Μπράβο στην Aegean που από 1/11/10 αρχίζει 3 φορές την εβδομάδα Ζάγκρεμπ, άντε και για Σαράγιεβο, Σκόπια και Πρίστινα για να καλύψουμε όλες τις Βαλκανικές πρωτεύουσες.
 
Αγαπητέ Belavia, η Α3 πήρε σωρεία δικαιωμάτων για διάφορα δρομολόγια (Τιφλίδα, Δαμασκό, Αμμάν, Ζάγκρεμπ, Κίεβο) με έναρξη 1/11. Παρόλα αυτά, προτείνω να κρατάμε μικρό καλάθι. Η ιστορία έχει δείξει ότι τα δικαιώματα αυτά είναι πιο πολύ για φιγούρα...

Επίσης, στο πινακάκι που έχει ανεβάσει στο site του ΥΜΕ (το site της ΥΠΑ απαξιεί), φαίνεται πως η Α3 παραιτήθηκε των δικαιωμάτων της για 4 επιπλέον εβδομαδιαίες πτήσεις στο ATH-IST (κρατάει μόνο το SKG-IST). Θυμίζω πως τα δικαιώματα μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας για ελληνικές εταιρείες φτάνουν τις 31 συχνότητες (τωρινή κατάσταση : 14 ΟΑ, 10 Α3, 3 HJ). Αυτές οι 4 συχνότητες που άφησε η Α3 (λόγω της συγχώνευσης) γιατί δεν επαναπροκηρύσσονται? (Εκτός αν υπάρχει λάθος στον πίνακα ή κάτι που μου διαφεύγει). Μήπως το όλο σύστημα "virtual" ανάθεσης μπάζει?
 
Και που κρατάει τα..3 εβδομαδιαία στο SKG-IST σαμπως τα αξιοποιεί... :(
 
Πρόσκληση ενδιαφέροντος σε κοινοτικούς αερομεταφορείς που είναι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα έστειλε η ΥΠΑ. Αφορούν διάφορους προορισμούς, "εξωτικούς" και μη, όπως Ιράκ, Ταϊλάνδη, Αρμενία, Ισραήλ, Κούβα, Κουβέιτ, Φιλιππίνες, Ουζμπεκιστάν, Τουρκία, Ιράν, Αυστραλία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ρωσία. Καταληκτική ημερομηνία η 8/7...
:arrow: Ναυτεμπορική
 
Top