Αγαπητέ Belavia, η Α3 πήρε σωρεία δικαιωμάτων για διάφορα δρομολόγια (Τιφλίδα, Δαμασκό, Αμμάν, Ζάγκρεμπ, Κίεβο) με έναρξη 1/11. Παρόλα αυτά, προτείνω να κρατάμε μικρό καλάθι. Η ιστορία έχει δείξει ότι τα δικαιώματα αυτά είναι πιο πολύ για φιγούρα...
Επίσης, στο πινακάκι που έχει ανεβάσει στο site του ΥΜΕ (το site της ΥΠΑ απαξιεί), φαίνεται πως η Α3 παραιτήθηκε των δικαιωμάτων της για 4 επιπλέον εβδομαδιαίες πτήσεις στο ATH-IST (κρατάει μόνο το SKG-IST). Θυμίζω πως τα δικαιώματα μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας για ελληνικές εταιρείες φτάνουν τις 31 συχνότητες (τωρινή κατάσταση : 14 ΟΑ, 10 Α3, 3 HJ). Αυτές οι 4 συχνότητες που άφησε η Α3 (λόγω της συγχώνευσης) γιατί δεν επαναπροκηρύσσονται? (Εκτός αν υπάρχει λάθος στον πίνακα ή κάτι που μου διαφεύγει). Μήπως το όλο σύστημα "virtual" ανάθεσης μπάζει?