Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλή αρχή! Με τι αεροπλάνο θα γίνονται οι πτήσεις; Ποιο είναι το site για κρατήσεις;

Παρεπιτόντως, η Α3 θα κάνει το Τελ Αβίβ 11 το πρωί από Αθήνα και επιστροφή στις 14:00 με αρχή 1/1/2010. Καλύτερες ώρες από το σκότωμα που είχε η πΟΑ!
 
Ρε συ, όταν διαβάζεις:
Present situation: Olympic Airlines (7 weekly), Aegean Airlines (5 weekly)
και Offered for bid (ελληνιστί: προσφερόμενα σε διαγωνισμό): One Greek Carrier

Τι δεν καταλαβαίνεις; Ναι το One Greek Carrier σημαίνει ένας ελληνικός αερομεταφορέας, αλλά διάβασε και τι λέει πιο πάνω (offered for bid, δηλαδή στον παρόντα διαγωνισμό)

Ας μου επιτρέψεις gmmour να διαφωνήσω και εγώ μαζί σου.

1. Το απόσπασμα από τον πίνακα είναι ελλιπές, Λέει Aegean Airlines (5 weekly) on a provisional basis.
2. Η Αλβανία αναφέρεται σαφώς ως Single Designation.

Πως πέταγε λοιπόν η Aegean; Καλό ερώτημα. Μοναδική απάντηση μέχρι στιγμής: on a provisional basis

Στο διαγωνισμό λοιπόν δόθηκε η μία και μοναδική (χηρεύουσα) θέση της ΟAirlines.

Αν βρίσκονται στις διαπραγματεύσεις για να γίνει Multi Designation so be it.

Και εγώ λοιπόν τον ίδιο πίνακα διαβάζω και καταλαβαίνω κάτι διαφορετικό.

Καλή σου ημέρα.
 
OA701":1gtddzod said:
Τα δρομολόγια λοιπόν πάνε:
:arrow: Αθήνα – Τορόντο v.v.
AEGEAN AIRLINES: μέχρι 8 εβδομαδιαία δρομολόγια με συμφωνία χρήσης κοινού κωδικού με την ΑΙR CANADA , από 3 Ιουνίου 2010
OLYMPIC AIR: 7 εβδομαδιαία δρομολόγια , από 01 Μαρτίου 2010 με συμφωνία χρήσης κοινού κωδικού με DELTA/COMAIR με μέγιστο αριθμό μεταφερομένων επιβατών 1400.
:arrow: Αθήνα – Μόντρεαλ v.v.
AEGEAN AIRLINES: μέχρι 8 εβδομαδιαία δρομολόγια με συμφωνία χρήσης κοινού κωδικού με την ΑΙR CANADA , από 3 Ιουνίου 2010
OLYMPIC AIR: 7 εβδομαδιαία δρομολόγια , από 01 Μαρτίου 2010 με συμφωνία χρήσης κοινού κωδικού με DELTA/COMAIR με μέγιστο αριθμό μεταφερομένων επιβατών 1400.

Τελικά πολύ κακό για το τίποτα για τους συγκεκριμένους προορισμούς, αφού πλέον θα ισχύει καθεστώς "open skies" μεταξύ ΕΕ και Καναδά...

Πηγή εδώ
 
george1971":zoululb4 said:
Ας μου επιτρέψεις gmmour να διαφωνήσω και εγώ μαζί σου.

1. Το απόσπασμα από τον πίνακα είναι ελλιπές, Λέει Aegean Airlines (5 weekly) on a provisional basis.
2. Η Αλβανία αναφέρεται σαφώς ως Single Designation.

Πως πέταγε λοιπόν η Aegean; Καλό ερώτημα. Μοναδική απάντηση μέχρι στιγμής: on a provisional basis

Στο διαγωνισμό λοιπόν δόθηκε η μία και μοναδική (χηρεύουσα) θέση της ΟAirlines.

Αν βρίσκονται στις διαπραγματεύσεις για να γίνει Multi Designation so be it.

Και εγώ λοιπόν τον ίδιο πίνακα διαβάζω και καταλαβαίνω κάτι διαφορετικό.

Καλή σου ημέρα.

Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι η Αιγαίου να κάνει τις πτήσεις της Albanian Airlines(η οποία το φθινόπωρο φέτος σταμάτησε να εκτελεί τα δρομολόγια), αλλά αυτή η εταιρεία δεν είναι μέλος της Star Alliance (όπως έκανε η Α3 με τα slots της BMI στο Heathrow). Αλλά από την άλλη αφού η ΟΑ δεν αντιδρά μάλλον κάτι υπάρχει που δεν ξέρουμε. Εκτός εάν η ΟΑ κάνει την πάπια ώσπου καθιερωθούν όλα τα δρομολόγια και ύστερα να αντιδράσει όπως έκανε και με την Κωνσταντινούπολη. Μπορεί και η ΟΑ να θέλει κάτι άλλο και να το πετύχει τότε.
 
gmmour":2jhm3fdn said:
Καλή αρχή! Με τι αεροπλάνο θα γίνονται οι πτήσεις; Ποιο είναι το site για κρατήσεις;

Παρεπιτόντως, η Α3 θα κάνει το Τελ Αβίβ 11 το πρωί από Αθήνα και επιστροφή στις 14:00 με αρχή 1/1/2010. Καλύτερες ώρες από το σκότωμα που είχε η πΟΑ!
Με αρχη 1/1/2010 ? Μηπως ειναι λαθος η ημερομηνια ?
Υπαρχει σχετικη ανακοινωση ?
 
Η Α3 εχει φορτωσει στην ιστοσελιδα της δρομολογια για Βελιγραδι
και Τελ Αβιβ απο 01/01/2010.
Σωστη η πληροφορια του gmmour.
 
gmmour":10l4ru4q said:
Παρεπιτόντως, η Α3 θα κάνει το Τελ Αβίβ 11 το πρωί από Αθήνα και επιστροφή στις 14:00 με αρχή 1/1/2010. Καλύτερες ώρες από το σκότωμα που είχε η πΟΑ!
Αλλά χάλια για ανταποκρίσεις. Οι ώρες των Ο.Α. (για όλη την Μέση Ανατολή) ήταν όντως σκότωμα, αλλά για αναπόκριση ήταν οι καλύτερες.
 
Κατι φημες ακουγονται για αερομαχιες απο Γεναρη πανω απο το Βελιγραδι και το Τελ Αβιβ μεταξυ κατι γλαρων και 6 κυκλων..... :wink:
 
Η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί στην ΕΕ ότι η πΟΑ θα κλείσει το αργότερο 31 Δεκεμβρίου του 2009. Οπότε από Γενάρη οι "έξι κύκλοι" δεν μπορούν να πετάνε πάνω από Βελιγράδι και Τελ Αβίβ και να αερομαχούν με τους γλάρους διότι αφενός η πΟΑ (για λογαριασμό της οποίας εκτελούνται τα εν λόγω δρομολόγια μέχρι σήμερα) θα πάψει να υφίσταται, αφετέρου η νΟΑ δεν έχει πάρει δικαιώματα γι'αυτές τις αγορές!
 
Η αλήθεια είναι πως αυτή τη στιγμή η ΟΑ έχει φορτώσει στο σύστημά της πτήσεις για Βελιγράδι και Τελ Αβίβ (από Γενάρη). Οι πτήσεις φέρουν τους "νέους" αριθμούς πτήσης της εταιρείας και φυσικά κωδικούς ΟΑ (όχι OP). Για να δούμε τι θα γίνει τελικά
 
Top