Με εμπειρία από τα περσινά
Η Αegean προσλαμβάνει χειριστές ως εξής:
1) Με Α320 και ώρες (με χρονοσυμβόλαιο)
2) Με Α320 χωρίς ώρες
3) Χωρίς Α320
Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ του "μπαίνω" και του "προσλαμβάνομαι".
1) Η Aegean βγάζει ανακοίνωση για πρόσληψη χειριστών και δίνει προβάδισμα σ αυτούς που έχουν Α320. Προσλαμβάνεται ο χειριστής, κάνει σχολεία, sim κλπ και αρχίζει line training. Τελειώνει το line και μένει στην εταιρία. Εννοείται οτι περνάει όλες τις φάσεις εκπαίδευσης ικανοποιητικά, αλλοιώς δεν συνεχίζει από το ένα στάδιο στο άλλο.
2) Η Aegean βγάζει ανακοίνωση για πρόσληψη χειριστών και παίρνει χειριστές χωρίς Α320. Ο χειριστής πληρώνει μέρος της συνολικής αξίας του type rating, κάνει τα σχολεία, sim κλπ, κάνει line και εφ' όσον ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εταιρίας, μένει στην εταιρία.
3) Οποιαδήποτε χρονική στιγμή εκτός πρόσληψης και διαδικασιών "μονιμοποίησης" (το βάζω σε εισαγωγικά καθότι ουδείς μόνιμος πλέον στο επάγγελμα), μπορεί κάποιος να πάει στην Aegean να πάρει το type rating A320 ως πελάτης. Η εταιρία δεν έχει καμμιά απέναντί του υποχρέωση πρόσληψης.
Αρα, αυτό που μετράει, δεν είναι εάν ένας χειριστής κάνει ή δεν κάνει το Α320 στην Aegean, αλλά κυρίως κάτω από ποιο πλαίσιο θα το κάνει δηλ εάν θα το κάνει υπό πρόσληψιν ή εάν θα το κάνει ως πελάτης. Εννοείται οτι θεωρείται προσληφθείς (δηλ "μόνιμος") αυτός που το κάνει υπό πρόσληψιν. Πάντως-εξ όσων γνωρίζω- χειριστές που η εταιρία δεν τους έκρινε κατάλληλους για πρόσληψη, έκαναν το Α320 με δικά τους έξοδα προφανώς ελπίζοντας σε μελλοντική πρόσληψη.
Πιστεύω οτι συνέβαλα στο διάλογο.