Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν και ελαφρώς off topic, αγαπητέ μου κ. jass αφού έτσι με «κόβεις» ότι μπορεί να λέω φανταστικές ιστορίες και θεωρίες φούμαρα από έξωθεν μαρτυρίες, πάω πάσο.
Παρατηρώ όμως ότι τόσο εσύ όσο και κάποιοι άλλοι συνάδελφοί σου / παλαιότερα μέλη του φόρουμ- του 2006, 2008 κλπ, προφανώς low timers/, που ζείτε στο πετσί σας όπως λες τα πράγματα εκ των έσω, δεν έχετε μάλλον καταφέρει να επιτύχετε σε κάποιο διαγωνισμό προσλήψεων.
Ο, τι λοιπόν εγώ ισχυρίζομαι κι εσείς απορρίπτετε, βασίζεται σε αντικειμενικά δεδομένα, δηλαδή, όταν αυτή τη στιγμή υπάρχουν εκατοντάδες ανέργων low timers συναδέλφων σας, μεταξύ των οποίων μέτριοι, καλύτεροι, άριστοι, αλλά και βυσματούχοι (όπως εσείς ισχυρίζεστε), να είστε βέβαιοι ότι οι εταιρίες έχουν απεριόριστες δυνατότητες να επιλέξουν/προσλάβουν τους καλύτερους. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα προσλάβουν έναν διαγωνιζόμενο μέτριο/βύσμα, «κόβοντας» έναν άλλο άριστο συνάδελφο. Γι αυτό ισχυρίζομαι ότι θα πρέπει να προσπαθείτε διαρκώς μελετώντας να βελτιώνεστε για να ανταγωνιστείτε τους καλύτερους και τα κατ' εξαίρεση ελάχιστα ικανά βύσματα – κυρίως τέκνα χειριστών ( που ίσως μόνο επί ίσοις όροις, σας «φάνε» τη θέση)
 
AOA":2hsin89i said:
Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα προσλάβουν έναν διαγωνιζόμενο μέτριο/βύσμα, «κόβοντας» έναν άλλο άριστο συνάδελφο. Γι αυτό ισχυρίζομαι ότι θα πρέπει να προσπαθείτε διαρκώς μελετώντας να βελτιώνεστε για να ανταγωνιστείτε τους καλύτερους και τα κατ' εξαίρεση ελάχιστα ικανά βύσματα – κυρίως τέκνα χειριστών ( που ίσως μόνο επί ίσοις όροις, σας «φάνε» τη θέση)

Ορισμένοι από εσάς νομίζω ότι έχετε κατέβει από άλλο πλανήτη :? .Αυτά που γράφεις είναι εκτός Ελληνικής πραγματικότητας και ρεαλισμού. Τα μόνα αντικειμενικά δεδομένα που ισχύουν αυτή τη στιγμή στο αεροπορικό χώρο είναι το βύσμα και η πληρωμή του type rating. Αν κάποιοι από αυτούς είναι και ικανοί τότε έχουν extra credits. Τα τέκνα χειριστών ανέκαθεν ήταν το πιο ισχυρό βύσμα, και μόνο με την αξία του κάποιος χειριστής δεν μπορεί να τον ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις για την πρόσληψη. Η μεγάλη διαφορά είναι ότι ο ικανός χειριστής κάποια στιγμή θα γίνει Κυβερνήτης , διότι δεν αρκεί μόνο το βύσμα και πρέπει να είσαι ικανός για να σου εμπιστευτεί η εταιρία τις ζωές τόσων ανθρώπων και ένα αεροπλάνο τόσων εκατομμυρίων , ενώ το μέτριο/βύσμα χειριστή θα τον πηγαινοφέρνουνε σαν επιβάτη μέσα στο πιλοτήριο :great:
 
nanas44":3ji2df6c said:
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι ο ικανός χειριστής κάποια στιγμή θα γίνει Κυβερνήτης , διότι δεν αρκεί μόνο το βύσμα και πρέπει να είσαι ικανός για να σου εμπιστευτεί η εταιρία τις ζωές τόσων ανθρώπων και ένα αεροπλάνο τόσων εκατομμυρίων , ενώ το μέτριο/βύσμα χειριστή θα τον πηγαινοφέρνουνε σαν επιβάτη μέσα στο πιλοτήριο

Εκτιμώ πως αυτό που αναφέρεις είναι το μείζον της ουσιαστικής προέκτασης των όσων επισημαίνω με τις τοποθετήσεις μου, δηλαδή την επίτευξη του στόχου επιτυχίας του υποψήφιου χειριστή για μια ολοκληρωμένη επαγγελματική σταδιοδρομία, προσπαθώντας να παραμερίσει αθέμιτες κατεστημένες νοοτροπίες, με όπλο την διαρκή μελέτη, την ικανότητα και την αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας συνειδητά ότι Κ2 με βύσμα ίσως καταφέρει να γίνει, αλλά Κυβερνήτης με βύσμα δεν θα γίνει ΠΟΤΕ!
Αρκετά τα παραδείγματα «κολλημένων δεξιά» μέτριων χειριστών, μετά από επαναλαμβανόμενες αποτυχημένες προσπάθειες αξιολόγησης για να βγουν «αριστερά»
Δεν κατανοώ λοιπόν την άποψη των εξαιρέσεων και όχι του κανόνα, ιδιαίτερα στις παρούσες συνθήκες, δηλαδή με ποια κριτήρια μια ιδιωτική αεροπορική εταιρία θα προσλάβει εν γνώσει της τον μέτριο υποψήφιο/βύσμα, για να τον έχει οιονεί ζημιογόνο έμμισθο «επιβάτη» όπως λες, όταν έχει την δυνατότητα να αξιολογήσει και να επιλέξει τους ικανότερους από τους εκατοντάδες διαγωνιζόμενους low timers μετά ή άνευ type rating για Κ2 και την ομαλή για το συμφέρον της εξέλιξη και αξιοποίησή τους;
Ας μας πουν όποιοι γνωρίζουν από τους προλαλήσαντες, που υποστηρίζουν συλλήβδην τις απόψεις βυσματο-αναξιοκρατίας, ποσοστό παρόμοιων περιπτώσεων προσληφθέντων μέχρι τώρα ( διότι συνεχίζονται) ,από τις εκπαιδεύσεις trto της Α3
 
Η ουσία είναι μια.Χωρίς τύπο πλέον δεν μπαίνεις πουθενά,με τύπο άστο.Ώραια τα μεγάλα λόγια και η σωστή χρήση της γλώσσας αγαπητέ ΑΟΑ.Δυστυχώς όμως δεν πιάνουν σε κάθε περίπτωση.Παρόλο που τουλάχιστον 5 διαφορετικά ατόμα σου λένε το ίδιο πράγμα συνεχίζεις να επιμένεις στη φανταστική ιστορία του Μιτχάουζεν.Δηλώνοντας πως η ICAO αγαπημένη σου εταιρία είναι η LUF πιστεύεις οτι μπορεί κάποιος να πιστέψει ότι έχεις κάποια σχέση με τον αεροπορικό κλάδο;
 
Φιλε ΑΟΑ εχεις μια εμμονη να συγκρινεις τον αχρηστο με τον αριστο. Απο τους 100 υποψηφιους 1 θα ειναι αχρηστος και 1 αριστος. Οι υπολοιποι 98 θα ειναι στο μεσο ορο με μικρες διαφορες. Σ αυτους τους 98 πως θα γινει η επιλογη? Μα προφανως με το βυσμα
 
Αγαπητέ κ. tolisshow με όλο το σεβασμό στο νεανικό σου παρορμητισμό , αντιπαρέρχομαι τις ιστορίες Μιτχάουζεν που αναφέρεις και σου απαντώ ότι και κάποιος άλλος συνάδελφός σου πριν κάποια χρόνια έκανε χρήση του ιδίου αβασάνιστου και επιπόλαιου επιχειρήματος με σένα περί ICAO και “LUF”, οπότε ουδέν περαιτέρω σχόλιο περί αυτού, ο νοών νοείτω!
Σε συμβουλεύω λοιπόν ως μεγαλύτερος ηλικιακά, με απόλυτη ειλικρίνεια και ανιδιοτέλεια επί του συγκεκριμένου, ιδιαίτερα στη παρούσα φάση της καθολικής ανεργίας και κρίσης, πρώτον να μην επαναπαύεσαι και «παρηγορείσαι» εκεί στο Μπρίστολ, με τις απόψεις των υποστηρικτών της μοιρολατρικής εικονικής πραγματικότητας, αλλά να λαμβάνεις περισσότερο υπόψη αυτές των αντικειμενικών αξιοκρατικών δεδομένων, κυρίως αυτές των επαϊόντων του χώρου και να μελετάς αδιάκοπα, και δεύτερον γενικώς.... «μη προτρεχέτω η γλώττα της διανοίας»
Υ.Γ Τι να κάνουνε, διαφορετικές οι απόψεις των ΠΑΟΚ/ήδων από αυτές των ταλαίπωρων Παναθηναϊκών!

Αγαπητέ κ. koulis άχρηστοι-άχρηστοι low timers δεν υπάρχουν, υπάρχουν μέτριοι, καλοί, πολύ καλοί και κάποιοι, ναι άριστοι. Οι διαφορές λοιπόν αξιολόγησης/ βαθμολόγησης όπως λες ίσως να φαίνονται μικρές για το Πάντειο, είναι όμως τεράστιες για την Αεροπορία. Στη παρούσα δε συγκυρία των εκατοντάδων ανέργων ο γενικός μέσος όρος πάει περίπατο, διότι ο πήχης αξιολόγησης έχει ανέβει επίπεδο μεταξύ των πολύ καλών και αρίστων π.χ (επίκαιρο, επί του πιεστηρίου), είναι άλλο πράγμα η βαθμολόγηση του 82% , άλλο του 87% και άλλο του 93% ή του 97%
Για όνομα του Θεού, αυτός ο σχετικά μεγάλος αριθμός Κ2 που είναι τώρα σε διαγωνιστική διαδικασία αξιολόγησης/πρόσληψης/εκπαίδευσης και ή θα προσληφτούν την φετινή περίοδο, είναι όλοι βυσματούχοι υιοί και ανίψια χειριστών, μεγαλο-στελεχών και μετόχων της Α3 ή πολιτικών παρεμβάσεων;;;
 
Γνωρίζει κάποιος ποτε θα καλέσουν για το διαγωνισμο :?:
 
ενδιαφέρον ρεπορτάζ για αεροπορικές εταιρίες στις Η.Π.Α. οι οποίες κάνουν περικοπές δρομολογίων επειδή υπάρχει έλλειψη πιλότων :thx: Άντε και στα δικά μας
 
PILOT RECRUITMENT OPEN DAY IN KIEV WIZZ AIR

25th March 2014 at 9:00 am at Express Hotel (Shevchenko Boulevard 38/40, 01032 Kiev).

Candidates should meet the following requirements:

First Officer – Non Type Rated

Minimum 200 hours aircraft flying time (simulator time may not be included).
Minimum JAR FCL1 (or Ukraine equivalent) CPL with ATPL theory knowledge completed.
A valid MCC certificate and course program (if applicable).
A valid JOC certificate and course program (if applicable).
JAR-25 (CS25) type rating with at least 3 months validity from the date of application
Minimum ICAO level 4 English Proficiency
Last flight within preceding 12 months (this may be in a type specific simulator, that is, for renewal of an aircraft rating)


First Officer – Cadet Level

Minimum 200 hours aircraft flying time (simulator time may not be included).
Minimum JAR FCL1 (or Ukraine equivalent) CPL with ATPL theory knowledge completed.
Last flight within preceding 12 months on a multi-engine aircraft
ME-IR with at least 3 months validity from the date of application
A valid MCC certificate and course program
A valid JOC certificate and course program
Minimum ICAO level 4 English Proficiency

On the recruitment day, candidates must bring a CV in English with them, their log book, the CPL/ATPL
license and any other supporting documents for the IR and ME rating, ATPL theory certificate, MCC
certificate, JOC certificate.

We want to meet the best of the best! See you there! :thx:
 
Πέμπτη η ώρα 10:00 το πρωί στο Sofitel στον Βενιζέλο για την Olympic Air. Καλή επιτυχία σε όσους πάνε.
Γνωρίζει κάποιος αριθμό?
 
Top