Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

SurvivaL":3g81javx said:
Όχι δεν το διάβασες καλά μάλλον....Τα 72.000 ευρώ θα τα πληρώσεις σαν κρατήσεις από τον μισθό σου σε βάθος 6ετίας όπου & θα υπογράψεις συμβόλαιο εξαρτημένης εργασίας για 6 χρόνια στην εταιρεία...Το ωραίο ποιο είναι όμως; Πέρα από τα 8000 ευρώ που πρέπει να δώσεις & καλά ότι ενδιαφέρεσαι όντως να γίνεις εκπαιδευτής (κατά τα λεγόμενα τους πάντα), αρχίζεις τον πρώτο χρόνο με μισθό 1000 ευρώ το μήνα μεικτά, δλδ καθαρά πάμε στα 700-800 ευρώ!!! :banana: Μετά βέβαια ανεβαίνεις κλιμακωτά φτάνοντας τον 6 χρόνο στα 1500 ευρώ μεικτά... :| Δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει βέβαια, αυτό έλεγε & ο φίλος που έκανε αίτηση, ιδίως έαν δεν μένεις Καβάλα & θες ενοίκια κτλ. Βέβαια η ζωή στην επαρχία είναι κατά πολύ φθηνότερη από ότι στις μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα αλλά & πάλι τα χρήματα δεν είναι & τόσο δεαλιστικά... :?
Τα 72000 θα τα πληρώσεις ως κρατήσεις από το μισθό σου ως εκπαιδευτής αν και εφόσον πληροίς τα κριτήρια που έχουν θέση, δηλαδή το 80% στο atpl theory και το χρονικό περιθώριο των 10-14 μηνών για να τελειώσεις την εκπαίδευση. Δεν αναφέρουν όμως τί θα γίνει αν τελειώσεις σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και γενικά από τη σύμβαση που διάβασα υπάρχει μια ασάφεια σχετικά με τα κριτήρια που έχουν θέσει. Ουσιαστικά μπορούν να ακυρώσουν τη σύμβαση οποιαδήποτε στιγμή για λόγους συμπεριφοράς, αφοσίωσης, ζήλου κλπ. Δηλαδή στη πρώτη στραβή (για τα δικά τους δεδομένα) σε πετάνε έξω και σε βάζουν να πληρώσεις και όλη την εκπαίδευση. Ακόμα και αυτή η θέση εκπαιδευτή της κακιάς ώρας (βάσει μισθού) δεν είναι καθόλου εγγυημένη. Καλύτερα να πάρει κανείς ένα δάνειο να σπουδάσει πιλότος σαν άνθρωπος παρά αυτό το πράγμα.
 
Η Wizzair θα διοργανωσει Open Day και Assessment (!) στη Θεσσαλονικη 19-20 Σεπτεμβριου και στην Αθηνα 21-22 Σεπτεμβριου.
Οι επιτυχοντες θα κληθουν για simulator στη Βουδαπεστη στις 26 Σεπτεμβριου.
Η εταιρεια αναζητα direct entry κυβερνητες αλλα και συγκυβερνητες.

Τα ελαχιστα requirements μπορειτε να τα δειτε εδω:
https://wizzair.com/en-gb/information-a ... r/pilots#/

Εδω μπορειτε να υποβαλλετε την αιτηση συμμετοχης σας:
http://ldd.tbe.taleo.net/ldd03/ats/care ... 1&rid=1004

Καλη επιτυχια!
 
Ξερει κανεις απο τι αποτελειται το assessment για το T/R στην Aegean αυτη τη στιγμη;
Ειναι δωρεαν -που ειναι σημαντικο αν σκεφτεις οτι η easyjet το χρεωνει 38.500 λιρες και οι περισσοτερες lo-co γυρω στα 20Κ.

Με ενημερωσαν οτι γινεται τεστ θεωριας ATPL περα απο τη συνεντευξη και sim assessment στο ELITE sim.

Αν καποιος ειχε παραπανω πληροφοριες ή feedback απο τη διαδικασια θα ημουν ευγνωμων.
 
Καλά οι όροι της Εγνατία απλά τραγικοί. Συμμετείχε άραγε κανένας στο προγραμμα; Αυτοί δε ψάχνουν εργαζόμενο αλλά σκλάβο τον οποίο θα του πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
 
Σημερα μου εστειλαν e mail πως επειδη εχουν δεχθει παρα πολλες αιτήσεις θα τους παρει μεχρι το τελος του μηνα για να μας απαντησουν...
 
Μήπως η Εγνατία διευκρίνισε τι ακριβώς πτυχίο θα σου βγάλει με τα 80000? Γιατί μέσα αναφέρει μόνο CPL/FI. Όχι δλδ IR/MEP και mcc ώστε να έχεις τα ελάχιστα προαπαιτούμενα να ξεκινήσεις type rating με κάποια εταιρία.
 
Μόνο CPL/FI
 
Έξυπνοι φραγκοφονιάδες. Σου βγάζουν τα ελάχιστα πτυχία που απαιτεί η νομοθεσία για να εργαστείς ως full FI. Έτσι και ξοδεύουν τα λιγότερα και είναι σίγουροι ότι δε πρόκειται να πας σε airline γιατί και να θες δε μπορείς :banana:
Και όλα αυτά σε ένα άκρως "οικονομικό" και "ανταγωνιστικό" πακέτο.
Μπράβο Εγνατία :thx:
 
Μπείτε στον κόπο να επικοινωνήσετε με άτομα που είναι ήδη στο πρόγραμμα, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Τα παιδιά ακολουθούν διαφορετικό πρόγραμμα, πετανε με συγκεκριμένους instructors κλπ
Όσο για το θέμα του μισθολογικού, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ας πούμε είναι εντάξει να δίνεις 81.000 (να βγαίνεις με 250hrs) και να δουλεύεις π.χ. aegean με 1600, και όχι να δίνεις 8.000 (να βγαίνεις ίσως και με 1000 ώρες FI) και να δουλεύεις με 1.000-1.500 ευρώ το μήνα στην Εγνατία. Πληρώνουν ουσιαστικά το 1/6-1/8 της εκπαίδευσης, ανάλογα την σχολή.
Κάποτε πρέπει αυτή η στάση προς το σχολή να σταματήσει και να πάρει περισσότερο ρεαλιστικές διαστάσεις.
 
Δε ξέρω πως προέκυψε τα 1000-1500 καθαρά. Εγω για 1000 μεικτά ήξερα τον μισθό στην Εγνατία μετά την απόφοίτηση από το εν λόγω προγραμμα.
Νομίζω το να δώσεις 50.000 στη γκλομπαλ μετά να μπεις Aegean να πετάς το a320 και να πέρνει 3-4 χιλιάρικα μεικτά είναι πολύ πιο τίμια επιλογή. 2 χρόνια αργότερα με 1500 ώρες airbus ανοίγονται πολλές ευκαιρίες στην αγορά.
Από την άλλη να χρεώθεις το εξωπραγματικό 80.000 για να βγεις flight instructor σε ppl και 1000 καθαρά να πέρνεις, μετά από 2 χρόνια που θα έχεις 1500 ώρες πιστόνι πάλι μόνο σε σχολή θα μπορείς να δουλέψεις, με μισθό που αμφιβάλλω αν θα σου φτάνει να συντηρείς έστω τον εαυτό σου. Και επειδή θα ψάχνεσαι όπως όλοι οι flight instructor να μπεις σε airline, για τα υπόλοιπα ratings που θα σου λείπουν (IR/MEP, MCC) θα χρειαστείς πανω από 15.000 στη πιο φθηνή σχολή.
 
Top