Ανεξαρτητως ηλικιας αν μπορεσεις να βγεις με CPL, ME IR και MCC, θα βρεις δουλεια ακομα και 45 να εισαι. Η αγορα αυτη τη στιγμη ψαχνει απελπισμενα. Ακομα και modular να το κανεις. Τσαμπα δε θα το βρεις πουθενα. Το ποσο ειναι τεραστιο και τοσο θα παραμεινει. Γι αυτο και υπαρχει τοση ζητηση στην αγορα εν μερει. Γιατι δεν βγαινουν πλεον οι αριθμοι χειριστων που εβγαιναν λογω του κοστους.
Ειμαι σε σχολη στο εξωτερικο και απ οσα βλεπω στη σχολη WOW air, flybe, ryanair, easyjet, wizz air, turkish, volotea ερχονται και ζητανε ατομα με CPL ME IR MCC με 200 ωρες και τους παιρνουν αμεσως.
Οι μισθοι δεν ειναι πολυ παραπανω απο της Aegean, -εκτος της Ryan, και στις περισσοτερες πρεπει να πληρωσεις και το type rating, η εzy ζηταει 38.000 λιρες αγλλιας για το type rating. Volotea, turkish, Wow, ζητανε γυρω στα 25 χιλιαρικα. Και παιρνεις 2-2.5 χιλιαρικα καθαρα πρωτο μισθο το πολυ. (Με αλλα κοστη διαμονης και διαβιωσης στο εξωτερικο)
H BA πληρωνει 22k το χρονο σε low timers. Ακομα λιγοτερα απο την Aegean δλδ. Προφανως ανεβαινει μετα, οπως ανεβαινει και παντου. Απλα ας μην κοιταμε τοσο τον πρωτο μισθο οσο το βαλεις το ποδι σου στην βιομηχανια. Γιατι απαξ και χτυπησει 500 ωρες σε πανω απο 25 τονους εχεις ολη την αγορα στα ποδια σου.
Ταπεινη μου γνωμη, το να εισαι FI μετα τα 80 που θα σκασεις δεν ειναι και η εξυπνοτερη επιλογη. Πολλες εταιρεις δεν προσλαμβανουν πρωην FI γιατι θεωρουν οτι εχουν κακα habbits απο το πολυ VFR flying με μαθητες, και ειναι και αδυναμοι στο MCC. Αν το βλεπεις σαν καριερα να πετας χαλαρα στην Καβαλα χωρις πολλα αγχη τοτε οκ.
Αν κοιτας πιο μακρια θα ελεγα οτι δεν ειναι το ιδανικο.