Από τα γραφόμενα σας βγαίνει το συμπέρασμα ότι κάποιος που δεν έχει τύπο δεν έχει μέλλον ούτε τύχη σε ελληνικές αερογραμμές.Άρα,αν κάποιος τα βγάζει δύσκολα για τη βασική εκπαίδευση του ATPL,θα δυσκολευτεί ακόμα περισσότερο αφού πρέπει να δώσει ακόμα σχεδόν το 1/3 από αυτά που έδωσε (ή θα δώσει) για τον τύπο ώστε σύμφωνα με εσάς να έχει όσο γίνεται περισσότερες πιθανότητες για πρόσληψη .Έτσι,διαβάζοντας όλα τα παραπάνω,σίγουροι θα είναι κάποιοι οι οποίοι θα αποθαρρυνθούν από το συνολικό ποσό της εκπαίδευσης,και έτσι δεν θα προχωρήσουν,με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να μειώνεται.Τα ίδια μου λένε και χειριστές από μέσα (το έχω ξαναπεί),αλλά δεν δίνω τόσο σημασία.Δεν θέλω να μπω πάλι στη λογική του αν χρειάζεται ο τύπος ή όχι μιας και αυτό συζητήθηκε πιο πριν.Απλά,δεν πιστεύω ότι ξαφνικά άρχισαν να "παραμερίζονται" οι πιλότοι χωρίς τύπο.Οι ικανοί δεν πιστεύω ότι θα χαθούν.
Πρέπει,το επάγγελμα του πιλότου,τουλάχιστον για την Ελλάδα,να είναι το πιο σκληρό επάγγελμα από πλευράς ανταγωνισμού,μιας και δεν θυμάμαι σε άλλο κλάδο να υπάρχει τόση προσπάθειας αποθάρρυνσης από συναδέλφους.
Καλή Χρονιά!